Hakutulokset

  1. T

    ~KesäMassut 2007~

    meijän niilo täyttää vasta muutaman päivän päästä puoli vuotta ei vielä konttaa. menee kyllä pienesti eteenpäin mato tyylillä peppu ylös ja sit siitä kädet jotenkin...meillä syödään kiinteetä jo aika kunnolla=)...on tämä ollut yhtä härdelliä kun asutaan nokialla ja on tuo vesi ongelma ja sit...
  2. T

    Hassut ja hauskat lastenvaate kutsut

    laitathan postia asun nokialla s posti on opa_opa@suomi24.fi kiitos
  3. T

    3v tytön kaverisynttärit

    joo mää pidin kaberi synttärit 3vuotiaalle tytölleni olihan se hulinaa mut kivaa...ei tarvi paljon järjestää :D
  4. T

    Menkat ja imetys?

    mulla oli menkat kun aloitin pillerit minipillerit lopetin en halunnut käyttää niitä tietyistä syistä JA KOMDOMIA OLLAAN KÄYTETTY NYT MENKAT EI OO NÄKYNYT KAHTEEN KUUKAUTEEN NORMAALIA a? imetän kyllä usein mut en täysin
  5. T

    ~KesäMassut 2007~

    mun mielipide on että nea ja neeea on kaksi täysin eri nimeä ja pitää kutsua kuten ne lausutaan mun esikko on nea ja huomautan kyllä jos sitä sanotaan neeaksi. :kieh:
  6. T

    ~KesäMassut 2007~

    meillä poika sai nimekseen niilo leo johannes syntyi 11.6 =)
  7. T

    koska seksiä synnytksen jälkeen????

    kiitos kaikille vastanneille... :hug: tunsin itseni jotenkin huonoksi kun en enää muista miten se oli esikoisesta ja jotenkin kuukausi tuntui niin pitkältä ja turhauttavalta...ehkä liukkari on se joka meitä autttaa....helpotti omaatuntoa kun huomasi että muillakaan ei ole heti ollut kaikkki...
  8. T

    koska seksiä synnytksen jälkeen????

    eli koska teillä on seksi tuntunut normaalilta synnytksen jälkeen???meillä ei vieläkään...mulla ei oo paikat kunnossa vieläkään vaikka on jo päälle kuukausi mennyt...synnytyksestä.... :(
  9. T

    Laitetaan kuvia hiuksistamme :)

    ja tämmöset haluaisin: http://www.villikihara.fi/mallistot/t56.htm aivan ihanat olen pitkään miettinyt millaiset hiukset haluisin JA NYT LÖYTYI KUN KATSELIN TEIJÄN KUVIA..NÄMÄ MINULLEKKIN HARMI ETTÄ LIIKE ON VAASASSA :o
  10. T

    kauan olette saanut kärsiä jälkivuodosta????

    mää kärsin jo neljättä viikkoo ja haluisin jo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tän loppuvan :kieh:
  11. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    älä nyt luovuta sulla menee tosi hyvin :hug: *potkii perseelle*otat ittees niskasta kiinni ja pääset vielä hyvin vauhtiin =)
  12. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    joo oon nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja yritän vaihtaa karkin liikunnan iloihin ollaan siskon kanssa ruvettu käymään lenkin sauvakävelyllä joka ilta tosin tänään vasta toinen kerta mutta lenkin jälkeen on tullut aina uskomattoman hyvä olo...toisin kun karkin syönnin jälkeen :laugh...
  13. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    nyt on tiputtava joulukuu loppuun rutkasti sillä aloitetaan maanantaina isän kanssa the biggest loser ja pää palkintona on päälle 200e joulukuun viimeinen päivä! :laugh: ja kyllä semmoinen ylimääräinen tienisti mulle sopisi=) eli lähtöpainon ja loppu painon prosenttuaalinen pudotus merkkaa...
  14. T

    ~KesäMassut 2007~

    paljon onnea jonnalle :flower: :hug:
  15. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    joo tiedän ....määkään en ennen pystynyt mut pakotin itteni syömään ja nyt tottunut niin hyvältä maistuu ja tekee vattalle tosi hyvää.. mut kyllä tässä kovasti lenkille pääsyä odottaa... =)
  16. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    mulla tippuu nyt aika vauhdilla kun imetän...... tikit vielä tuolla alhalla painaa ei uskalla kunnolla liikkua kun sattuu mut kun jälkeisistä selvitty niin uus elämä alkaa täysillä...mut olen huomennut että kun aamulla syö lautasellesen puuroo jaksaa pitkälle päivään ilman "pieniä"napostelu...
  17. T

    Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

    eli synnytyksestä ei kyllä ole vielä viikkoakaan mutta aloitan varovasti....pitemmän kaavan tähtäimellä...eli painan 73.5kiloa tähtäimenä on se 55kiloa pituutta 157cm hitaasti mutta varmasti..... stempataan toinen toisiamme :hug:
  18. T

    ~KesäMassut 2007~

    jeps me saatiin poika 11.6.07 klo 2.38 synnytys ei kestä nyt kun 4tuntia 45min normaali synnytys "niilo" painoi 3740kg ja oli pitkä 50cm...aivan ihana mies =)
  19. T

    Onko molemmilla vakityö?

    :heart: meillä on myös
  20. T

    Minkälainen päivä rytmi teillä on?

    aamulla herätään potalle syödään ja sit touhutaan 9.30 noin ulos ja 11syömään 12 nukkuun 2välipala toisen kerran ulos 17.00 ruokaa.19.30 iltapala .20.30nukkuuun .....noin suunnilleen

Yhteistyössä