Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

Mites muilla alkanu toinen vk sujuun? Mulla ittellä ihan hyvin,malttamattomana odotan että aika kiitäs :D Vaikka kyllähän tuo kiitää :whistle: Liikunta on jääny kyllä hiukan taka-alalle mutta eiköhän se tästä,pitää varata ens viikolle ja huomiselle jumpat valmiiksi,niin tulee sitte mentyä. Ollaan grillailtukki ,mutta on itelle laittanu kalkkunanakkeja, 0,5 p vaan yks ja on melkeen yhtä hyvääki ;) Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon :flower:
 
Hyvinhän tää on alkanut, lenkillä oon jaksanu käydä edelleen joka ilta :saint:
Juoksumatkat pitenee vaan koko ajan, on ihana huomata miten kunto kasvaa :)
Mä kanssa niin malttamattomana ootan et kului äkkiä viikot ja kuukaudet, ja *pumpsh* oisinki jo laiha :LOL: Mut harmi vaan ettei se mee ihan niin :D
 

sain sitten vältettyä kiusaukset... osasyynä ehkä se, ettei kaapeista oikein herkkuja tällä hetkellä löydy. hyvä niin..
Syömiset on mennyt ihan pisteitten sallimissa rajoissa, mutta jotenkin taas tuo liikkuminen on "jäänyt jalkoihin". Kaikennäköistä touhua on tässä ollut, niin ei sitä ole mukamas lenkille ehtinyt...
Tänään ollaan lähdössä maaseudulle mun sukulaisiin viikonlopuksi. Lauantaina on 50-juhlat ja sunnuntaina rippijuhlat.. saa nähdä miten tässä taas käy.. mulla aina tuppaa tohon painonlaskuun tulevan stoppi kun on juhlia... apuuuva....
tulen sitten taas sunnuntaina tai viimeistään alkuviikosta kertomaan kuulumisia.
 
Ennen viimeisintä raskautta painoin 92kg (169cm) ja viikko synnytyksen jäälkeen 90kg. Ja siitä sitten aloin pääsiäisenä pudotteleen välillä täysin pois ruodusta mutta nyt painan n.85g ja BMI on pitkästä aikaa alle 30. Pahimmillani ilman raskaytta olen painanut 98kg. Kilo kerrallaan, ikuisuustavoite joku 70kg.
 
omppu 2
Heippa!

Kiloja on 90kg ja pituutta 170.
Tänään päätin laihduttaa (tuhannen kerran)
Olis kiva jos sais täältä tukea.

Yritän nyt tän viikon aikana liikkua enempi, ei herkkuja ja muutenkin vähentää noita kaloreita.

Haluisko joku kertoa, että mikä toi piste juttu on ja mistä semmosen vois hankkia?
Kuulostaa ainakin siltä et se toimis :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:

voi kun tekis mieli......
....niin tekis mieli.. mutta ei onnistu! Miulle luvattiin pala kermakakkua kun miehellä on synttärit..eli unohdan sit tuon suklaan..juu ja miul varmaan alkaa paino pudota kun oksettaa koko ens kuukaus ko esikko ei oo kotona.. lähtee brasiliaan sukulaisiin 27.kesäkuuta ja palaa takas viimenen heinäkuuta.. ja sit viel pelottelee äitinsä että entäas jos kone tippuu..miul ei kestä mikään sisällä..*yöksis* :x :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja omppu 2:
Heippa!

Kiloja on 90kg ja pituutta 170.
Tänään päätin laihduttaa (tuhannen kerran)
Olis kiva jos sais täältä tukea.

Yritän nyt tän viikon aikana liikkua enempi, ei herkkuja ja muutenkin vähentää noita kaloreita.

Haluisko joku kertoa, että mikä toi piste juttu on ja mistä semmosen vois hankkia?
Kuulostaa ainakin siltä et se toimis :)
Kiva kun tuut mukaan :) Kyllä täälä tsempataan toinen toisiamme ja tuetaan! Ja
annetaan läskeille kyytii :D Painonvartioidhttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7631033#
=)en pisteet,elikkäs jokaiselle ruualle on merkitty pisteet erikseen sitten painon mukaan lasketaan montako pistettä saat päivän aikana syösä,liikunnasta saa lisäpisteitä. Ja niit pystyy myös säästämään. Itse lasken vaan kotosalla enkä käy ryhmäs (aika kallista) Alotus muistaakseni 10e sillon ku kävin ja sieltä saa sitten pistevihon mukaan. Ja voin sanoa että toimii kyllä kunhan jaksaa vaan tarkkanan olla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu 2:
Heippa!

Kiloja on 90kg ja pituutta 170.
Tänään päätin laihduttaa (tuhannen kerran)
Olis kiva jos sais täältä tukea.

Yritän nyt tän viikon aikana liikkua enempi, ei herkkuja ja muutenkin vähentää noita kaloreita.

Haluisko joku kertoa, että mikä toi piste juttu on ja mistä semmosen vois hankkia?
Kuulostaa ainakin siltä et se toimis :)
Kiva kun tuut mukaan :) Kyllä täälä tsempataan toinen toisiamme ja tuetaan! Ja
annetaan läskeille kyytii :D Painonvartioidhttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7631033#
=)en pisteet,elikkäs jokaiselle ruualle on merkitty pisteet erikseen sitten painon mukaan lasketaan montako pistettä saat päivän aikana syösä,liikunnasta saa lisäpisteitä. Ja niit pystyy myös säästämään. Itse lasken vaan kotosalla enkä käy ryhmäs (aika kallista) Alotus muistaakseni 10e sillon ku kävin ja sieltä saa sitten pistevihon mukaan. Ja voin sanoa että toimii kyllä kunhan jaksaa vaan tarkkanan olla :)
Miten ihmees mä saan tonne aina jonkun linkin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Ennen viimeisintä raskautta painoin 92kg (169cm) ja viikko synnytyksen jäälkeen 90kg. Ja siitä sitten aloin pääsiäisenä pudotteleen välillä täysin pois ruodusta mutta nyt painan n.85g ja BMI on pitkästä aikaa alle 30. Pahimmillani ilman raskaytta olen painanut 98kg. Kilo kerrallaan, ikuisuustavoite joku 70kg.

Saa tulla mukaan,tervetuloa vaan
=)
Milla konstilla tiputtelet painoa?
 
eli synnytyksestä ei kyllä ole vielä viikkoakaan mutta aloitan varovasti....pitemmän kaavan tähtäimellä...eli painan 73.5kiloa tähtäimenä on se 55kiloa pituutta 157cm hitaasti mutta varmasti.....
stempataan toinen toisiamme
:hug:
 
Mun kilot putoaa kun syön vain aterioilla, vähän pienemmät annokset ku ennen ja juon vettä pitkin päivää. Paheeni on/oli isot annokset ja jatkuva napostelu ja suklaapatukka joka kauppareissulta. No, patukoita olen ostanut 2 pääsiäisen jälkeen että ainakin siitä paheesta olen päässyt.

Annan siis itselleni luvan syödä kaikkea, kitudieetit ja totaalikieltäytymiset jostain eivät mulla auta. Jos syön jotan herkkuja niin ne korvaa sitten yhden aterian. Eli jos vaikka on ostettu kaupasta jädeä ja haluan syödä sitä niin syön sitä sitten vaikka iltapalakseni. Kilo näyttää taas viidessä päivässä lähteneen.

Mulla on kohta 3v tyttö ja kohta 4kk poika (jota täysimetän) joten tuo imetyskin vie onneksi ekstakaloreita. Pelkkä imettäminen ei mua laihduta, nähtiinhän se esikoisen aikanakin kun kiloja tuli 5 lisää imetyksestä huolimatta. Se on tuo ruokavalio. Liikuntaa en harrasta.

Tänään 84,6kg. Maanantaina oli kilo enemmän.
 
mulla tippuu nyt aika vauhdilla kun imetän...... tikit vielä tuolla alhalla painaa ei uskalla kunnolla liikkua kun sattuu mut kun jälkeisistä selvitty niin uus elämä alkaa täysillä...mut olen huomennut että kun aamulla syö lautasellesen puuroo jaksaa pitkälle päivään ilman "pieniä"napostelu paloja...mitkä o mun pahe :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiftial:
mulla tippuu nyt aika vauhdilla kun imetän...... tikit vielä tuolla alhalla painaa ei uskalla kunnolla liikkua kun sattuu mut kun jälkeisistä selvitty niin uus elämä alkaa täysillä...mut olen huomennut että kun aamulla syö lautasellesen puuroo jaksaa pitkälle päivään ilman "pieniä"napostelu paloja...mitkä o mun pahe :ashamed:

Toi puuro oiski hyvä mutta mä en pysty mitää puuroja syömään
:|
 
joo tiedän ....määkään en ennen pystynyt mut pakotin itteni syömään ja nyt tottunut niin hyvältä maistuu ja tekee vattalle tosi hyvää..
mut kyllä tässä kovasti lenkille pääsyä odottaa... =)
 
on menny osittain vähä persiilleen, on tullu taas naposteltuaki ja otettua ruokaa hiukkasen liikaa. En tänään ees vaa´alle uskaltautunu. Toisaalta ihan hyvä koska käyn päivittäin ja se on tyhmää, kerran viikossa riittäisi. Mies yritti eilen houkutella illalla että hakis perhepitsan, en innostunu ajatuksesta. Pitäs vähä ennemmin tietää tommosista eikä päivän syömisten päälle vielä sellaista syödä. Mutta sitä pitsaa ei haettu.

Viikolla on tulossa tytön 3v synttärit yhtenä iltana ja sitten juhannukseksi sukuloimaan, rippijuhliin jne. joten taitaa dieetti jäädä taka-alalle. Toivon vaan etten tule sieltä kilot takaisin lihoneena takaisin. En tiedä ollaanko reissussa, viikko, kaksi vai kauanko. Nivala, Ilmajoki, Kokkola, Laihia, Vaasa, Tuuri, Ähtäri, Oulu ja Juuka - siinä olis kierreltävää muttei taideta kaikkea jaksaa.

Mutta ylipäätään olen tosi iloinen ku painan pitkästä aikaa näin vähän (~85kg), siitä on jo vuosia varmaan viis ku viimes olin näissä lukemissa. Vielä tuolla kaapissa on pari hametta joihin olis kiva taas mahtua, niitä olen säästellyt että jos joskus. Nyt se joskus on jo aika lähellä. Ja kyllä, olen aina ollut pullea, raskaudet vaan laihdutti mua. Ihan saan itseäni ja makeanhimoista napostelusuutani syyttää näistä kiloista.

Parempaa ja kevyempää viikon alkua kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
on menny osittain vähä persiilleen, on tullu taas naposteltuaki ja otettua ruokaa hiukkasen liikaa. En tänään ees vaa´alle uskaltautunu. Toisaalta ihan hyvä koska käyn päivittäin ja se on tyhmää, kerran viikossa riittäisi. Mies yritti eilen houkutella illalla että hakis perhepitsan, en innostunu ajatuksesta. Pitäs vähä ennemmin tietää tommosista eikä päivän syömisten päälle vielä sellaista syödä. Mutta sitä pitsaa ei haettu.

Viikolla on tulossa tytön 3v synttärit yhtenä iltana ja sitten juhannukseksi sukuloimaan, rippijuhliin jne. joten taitaa dieetti jäädä taka-alalle. Toivon vaan etten tule sieltä kilot takaisin lihoneena takaisin. En tiedä ollaanko reissussa, viikko, kaksi vai kauanko. Nivala, Ilmajoki, Kokkola, Laihia, Vaasa, Tuuri, Ähtäri, Oulu ja Juuka - siinä olis kierreltävää muttei taideta kaikkea jaksaa.

Mutta ylipäätään olen tosi iloinen ku painan pitkästä aikaa näin vähän (~85kg), siitä on jo vuosia varmaan viis ku viimes olin näissä lukemissa. Vielä tuolla kaapissa on pari hametta joihin olis kiva taas mahtua, niitä olen säästellyt että jos joskus. Nyt se joskus on jo aika lähellä. Ja kyllä, olen aina ollut pullea, raskaudet vaan laihdutti mua. Ihan saan itseäni ja makeanhimoista napostelusuutani syyttää näistä kiloista.

Parempaa ja kevyempää viikon alkua kaikille!
Kiitos =) Mulla kans huono homma ku laukon puntaris joka aamu ,hyvä et silmät auki kunnolla saan :LOL: mutta alaspäin on onneks menny ,muute heti masennun :whistle: Meette mun kotikaupunkiin vaasaan, voih ku pääsis ittekki. Niin ja hieno homma että se joskus on lähellä,mulla sinne on vielä matkaa,mutta kyllä se tästä. Tsemppiä sulle ja muillekkin :flower:
 
kotona taas.... viikonloppu meni ihan odotetusti ruokailuiden suhteen.. toisaalta päätinkin kyllä jo lähteissä että annan itselleni luvan syödä hyvää pitoruokaa ja kahvin kanssa kakkua. ja niin tein.. kyllä oli herkkua. Ja nyt sitten mitä pikimmiten takaisin ruotuun.. huomenaamun punnitus näyttää kuin persiilleen tämä viikko meni (toivottavasti ei aivan kamalasti). no mutta aina on seuraavan viikon punnitus, johon voi petrata..

kiva huomata että porukka lisääntyy tälläkin ketjulla.. tervetuloa vaan joukkoon mukaan kaikki!!!
tsempataan yhdessä...
 
Toissa viikon maanantaina jatkoin pääsiäiseltä alkanutta mutta jo välissä unohtunutta laihistelua, silloin puntarissa 88,2kg, viime maanantaina 86,6kg ja tänään 84,2kg. Ja edelleen, kilo kerrallaan. Nyt odotan hinkuna että vaaka näyttäis 83 ja jotain. Saa nähä huomaako kukaan sukulainen mitään muutosta. Kuitenkin jotain -6kg siitä kun ovat mua viimes nähneet.

Olis ihana käydä aina pitkällä kävelyllä mutta ei oikein vaunujen ja seisomalaudan kanssa ole mielekästä (ei ole jaloille tarpeeksi tilaa huiskia). Ehkä se liikunta tulee kuvioihin sitte ku esikoinen 3v oppii ajamaan paremmin pyörällä niin saa ajella perässä ku minä lykin vaunuja.

Enkä oo mitään jumppaillutkaan, eli ihan vaan vähemmällä ja säännöllisellä ruualla tämä tulos. Vois tietty jotain vatsalihaksia alkaa tehdä niin lähtiski tuo löllö tuosta eestä pois. Maha ja reiden ne pulleimmat. =
 

Yhteistyössä