Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Hienoa veetin äippä , hyvä se on se vähänenki :) Mulla puntari näytti 82.2kg eipä muutosta oikeestaan oo :/ No toivottavasti ens viikon tiistaina sitten.
joo.. sitkeesti vaan.
mullakin on välissä ollut aikoja, kun paino ei ole liikkunut minnekään...
parempi kai sekin kuin että nousis...

tsemppiä
 
Kiusallisiin, kesäaikana vaivaaviin maksaläiskiin on mahdollista saada apua. Mielestäni kaikista markkinoilla olevista tuotteista on tehokkain Mary Kay-sarjan täsmätuote. Mary Kay tuotteita saa vain omien jälleenmyyjien kautta. =)
 
Onko kaikki lomilla kun on niin hiljaista? Tänään vaaka näytti 85,3kg. Ihme vaikka eilen oltiin syömässä kunnon pihvit, minä otin sen valkosipulikermaperunoilla ja annos oli tosi iso. Kiitos vaan Grilli Toro :p

Jaksaiskohan kukaan tehdä semmosta listaa ketä meitä on, paljonko lähtöpaino ja siihen päiviteltäis miten on pudonnut? Eihän tässä olis ku 4 sivua plarattavaa.
 
- Moision Musta Enkeli (aloitus: 163cm - 85kg)
- Veetin äippä (aloitus: 172cm - reilu sata)
- Darelbeida (aloitus: 165.5cm - 99kg)
- Effemia (aloitus: 168cm - 80kg)
- Sadetta ( aloitus: 169cm - n.85kg)
- Omppu 2 (aloitus: 170cm - 90kg )
- Tiftial (aloitus: 157cm - 73.5kg )
- Harald Haaraparta (aloitus: 155cm - 62kg)
 
Nytton lista meikäläisistä =) Heh, karua vaan huomata että painan saman verran alottaessa mitä nytkin, hmm. Samperin lomareissu :'( Tänä aamuna tasan 85. Tulee syötyä jätskiä päivittäin, pariki kertaa päivässä. Mutta samapa tuo jos paino silti putoaa.
 
:xmas: Hei!
Mahtuisiko vielä mukaan tähän ketjuun kun täällä tuntuu olevan suurinpiirtein saman kokoisia. Olen yrittänyt koko tämän vuoden puolikkaan laihduttaa, mutta eihän siitä ole mitään tullut. Inhottaa katsoa peilistä itseään ja vaatteitakaan ei viitsi ostaa.

Eli alkupaino 8.7. 87,0 kg ja pituutta vaivaiset 165 cm. Eli reilusti olisi pudotettavaa. Mutta jos ottaisi ensimmäiseksi tavoitteeksi tuon seitsämällä alkavan. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
- Moision Musta Enkeli (aloitus: 163cm - 85kg)
- Veetin äippä (aloitus: 172cm - reilu sata)
- Darelbeida (aloitus: 165.5cm - 99kg)
- Effemia (aloitus: 168cm - 80kg)
- Sadetta ( aloitus: 169cm - n.85kg)
- Omppu 2 (aloitus: 170cm - 90kg )
- Tiftial (aloitus: 157cm - 73.5kg )
- Harald Haaraparta (aloitus: 155cm - 62kg)
-Mussuttaja (aloitus 165cm - 87kg)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Itse painoin tänä aamuna 84,2kg. Toisin sanoen olen saanut pois sen mitä 10 yön lomareissulla tuli lisää (+2,5kg). Nyt taas sitten uusia lukemia metsästämään, kasikolmosta odottamaan. Tänään kulutin kaloreita pesemällä 3 mattoa!

Mussuttajalle tervetuloa joukkoon!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja:
:xmas: Hei!
Mahtuisiko vielä mukaan tähän ketjuun kun täällä tuntuu olevan suurinpiirtein saman kokoisia. Olen yrittänyt koko tämän vuoden puolikkaan laihduttaa, mutta eihän siitä ole mitään tullut. Inhottaa katsoa peilistä itseään ja vaatteitakaan ei viitsi ostaa.

Eli alkupaino 8.7. 87,0 kg ja pituutta vaivaiset 165 cm. Eli reilusti olisi pudotettavaa. Mutta jos ottaisi ensimmäiseksi tavoitteeksi tuon seitsämällä alkavan. :kieh: [/quo

Tervetuloa vaan joukkoon :) Millä lailla tiputelet painoa ? Me ollaan sovittu tiistait aina punnitus päiviks ja kirjoteltu väliin mites menee ihan muutenki :D
 
No okei, sen syytä se on ku ramppaan päivittäin vaa´alla. 84,4kg tänään, venkslaa ees taas ja 83 pilkku jotain ei sitten millään. Luulin että tänään jo olis mutta ei. Enkä mielestäni syö liikaa enkä liian vähääkään.

En ole lisännyt yhtään liikuntaa. Käytännössä en liiku ollenkaan. Aika ja energia kuluu 3vuotiaan ja 4kuisen kanssa. Ja kotityöt. Olis ihana käydä yksin tai ees vaan pelkän vauvan kanssa lenkillä. Ehkä sitte elokuun lopussa kerran viikossa hyödynnän esikoisen 2h kerhoajan liikkuen. Tai sitte nysvään tietsikalla.
 
aamulla kävin puntarilla tasan 80kg :D Jee, nyt taas kyllä tsemppaa jaksamaan :p Mulla on kylä kans liikunta jääny tosi vähiin.. sairaalas ollaan laukottu ensin mä ja sitte tyttö ja huh.. vetäny mielenki ihan matalaks :| mutta jos tänään ois jo hyvä päivä ja pääsis vaikka lasten kans käveleen :)
 
Saako kysyä että miksi te sairaalassa ootte joutunu ramppaamaan? Onko jotain vakavampaaki?

Minäkin iloitsen, vaaka näytti kaheksankytKOLME pilkku seittemän tänään. Painuihan se alle 84 vihdoin.

Pitää mennä ruokaa vahtimaan, riisiä ja kanaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Saako kysyä että miksi te sairaalassa ootte joutunu ramppaamaan? Onko jotain vakavampaaki?

Minäkin iloitsen, vaaka näytti kaheksankytKOLME pilkku seittemän tänään. Painuihan se alle 84 vihdoin.

Pitää mennä ruokaa vahtimaan, riisiä ja kanaa.

Juu , no mulla epäiltiin sydänlihas tulehdusta ja verenmyrkytystä

:/ Ei kuiteskaan ollut mitään vakavaa.
 
Ukolla alkoi kesäloma, joten meidän perhe suuntaan viikoksi mökille. sielläpä ei ole sähköjä eikä edes juoksevaa vetta saati sitten sisävessaa, joten saadaan oikein kunnolla rentoutua luonnon helmassa.
Perjantaina oltiin viihteellä ja syötyä tuli jos jonkinmoista (juomisista en edes puhu..).. mutta salaa kävin vilkaisemassa tänään puntarilla, niin ei se paino ainakaan noussut ollut.. vaikka ei kauheasti kyllä pudonnutkaan..
multa jää nyt yhden viikon punnitus välistä.. mutta kohta sitten taas alkaa syksy, ja arki.
Painoa on pudonnut nyt jo 15 kiloa, ja olen siitä todella innoissani ja onnellinen. Hain jopa varastosta vanhat housuni ja ne sopivat... siis ne sopivat!!!!!!!!!! Siksi olen antanut itseni nyt vähän rentoutua, enkä ole niin pilkulleen niiden pisteiden kanssa tarkkaillut.. mutta parin viikon päästä sitten taas palataan tiukkaan ruotuun (vaikka enhän mä nyt kauheesti ole silti malttanut lipsua kun tuo tahti alaspäin on ollut niin mukavaa...)

tsemppiä ja aurinkoisia päiviä kaikille!!
 
Tämän aamun paino tasan 83. Ah. Nyt menee jo helposti ja rutiinilla tää homma. Ihanaa. Syön 4 kertaa päivässä, en santsaa, juon vettä.

Kertokaas mitä olette syöneet tänään?

Tänään aamupalaksi marjajogurttia+mysliä+mustikoita (oli sairaan hyvää!). Ruuaksi tein lindströminpihvejä, söin 2, 2 perunaa, kukkakaali-parsakaali-porkkana sekoitusta, raejuustoa ja puolikas ruisleipä.
Lähdetään jonkin ajan päästä koko poppoo lähikaupalle ostamaan jätskit ku on niin kaunis päivä.
 
Mulla oli aamulla paino 79,7 kg :D Vihdoinki alle 80kg *hyppii kolmiloikkaa* Mä oon syöny tänään piltin, 1dl raejuustoa, 4x kalkkunanakki ja sinappi. Kahvii on yullu kans juotua muutama kuppi:) Ja äsken laitoin kanankoivet uuniin. Yleensä teen muulle perheelle eri ruan, mä syön vaan kalkkunanakkeja ja kanaa =)
 
- Veetin äippä (aloitus: 172cm - reilu sata)
- Darelbeida (aloitus: 165.5cm - 99kg)
- Effemia (aloitus: 168cm - 80kg)
- Sadetta ( aloitus: 169cm - n.85kg)
- Omppu 2 (aloitus: 170cm - 90kg )
- Tiftial (aloitus: 157cm - 73.5kg )
- Harald Haaraparta (aloitus: 155cm - 62kg)
-Mussuttaja (aloitus 165cm - 87kg)
-Moision Musta Enkeli (aloitus 98,7kg)
[/quote]

. . . tänä aamuna 82,7kg. Eli -1,5kg viikossa.
 

Yhteistyössä