Hienoa veetin äippä , hyvä se on se vähänenki Mulla puntari näytti 82.2kg eipä muutosta oikeestaan oo :/ No toivottavasti ens viikon tiistaina sitten.
joo.. sitkeesti vaan.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Hienoa veetin äippä , hyvä se on se vähänenki Mulla puntari näytti 82.2kg eipä muutosta oikeestaan oo :/ No toivottavasti ens viikon tiistaina sitten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:- Moision Musta Enkeli (aloitus: 163cm - 85kg)
- Veetin äippä (aloitus: 172cm - reilu sata)
- Darelbeida (aloitus: 165.5cm - 99kg)
- Effemia (aloitus: 168cm - 80kg)
- Sadetta ( aloitus: 169cm - n.85kg)
- Omppu 2 (aloitus: 170cm - 90kg )
- Tiftial (aloitus: 157cm - 73.5kg )
- Harald Haaraparta (aloitus: 155cm - 62kg)
-Mussuttaja (aloitus 165cm - 87kg)
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja::xmas: Hei!
Mahtuisiko vielä mukaan tähän ketjuun kun täällä tuntuu olevan suurinpiirtein saman kokoisia. Olen yrittänyt koko tämän vuoden puolikkaan laihduttaa, mutta eihän siitä ole mitään tullut. Inhottaa katsoa peilistä itseään ja vaatteitakaan ei viitsi ostaa.
Eli alkupaino 8.7. 87,0 kg ja pituutta vaivaiset 165 cm. Eli reilusti olisi pudotettavaa. Mutta jos ottaisi ensimmäiseksi tavoitteeksi tuon seitsämällä alkavan. :kieh: [/quo
Tervetuloa vaan joukkoon Millä lailla tiputelet painoa ? Me ollaan sovittu tiistait aina punnitus päiviks ja kirjoteltu väliin mites menee ihan muutenki
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:Saako kysyä että miksi te sairaalassa ootte joutunu ramppaamaan? Onko jotain vakavampaaki?
Minäkin iloitsen, vaaka näytti kaheksankytKOLME pilkku seittemän tänään. Painuihan se alle 84 vihdoin.
Pitää mennä ruokaa vahtimaan, riisiä ja kanaa.
laitoin väärin elikkäs huhtikuun 12pv!!Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Noniin taas tiistai Paino oli ton 79,7 kg ¨enään¨matkaa 14,7 kg ja 5,4 kg on nyt tippunu. Maaliskuun 12 pv painoin 98,7kg Eli pitää olla tyytyväinen kun summan laskee yhteen -19,7kg