Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

heipä hei.. täällä ollaankin sitten palailtu takaisin arkeen. Palasin äippäloman jäljiltä nyt takaisin työelämään ja täytyy sanoa, että ainakin tähän laihduttamiseen se tuo uutta ryhtiä ja helpotusta. KUn on päivät töissä niin tulee syötyä vain se tarpeellinen ruokailu ja myöhään iltapäivästä kotiuduttuamme on pakko tehdä vielä päivällinen, joten sen syötyään ei illalla tule turhia mutusteltua.
Nyt alku-työ-kiireissä en ole ehtinyt lainkaan lenkkipoluille tai muihinkaan liikuntamuotoihin, mutta syvä tarkoitus olisi että kun tästä syksy synkkenee, niin latino-tanssitunnit kutsuvat. se kuulemma on hyvää liikuntaa......

paino oli viikossa taas lähtenyt laskuun.
pudotusta nyt 600g. :)

tsemppiä ja voimia kaikille..
 
Hei!

Tässä sitä yitetään lähestyä tuota 80,0 kiloa mutta kyllä se näyttää olevan monen hikipisaran takana. Mutta tässä tuloksia.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg

Hyvinhän se on pudonnut, mutta sitä on niin malttamaton. Mutta jatketaan. Josko parin viikon sisällä pääsis 7 alkavaan sarjaan.
:kieh: :kieh:
 
Kummasti ne kilot vaan tippuu, reilu kilo viikossa lähtee. Vaikka herkuttelenki monta kertaa viikossa. Eilen meni esim liki puoli litraa salmiakkijäätelöä ja Lordikarkkeja. No, se oli sitten se mun iltapalani nääs.

Tää on ihanaa. Mahdun nyt pariin 2000 luvun alusta asti kaapissa lojuneeseen hameeseen! Ah!! Toinen niistä on kokoa 44. Jottei enää tartte 48 olla. Mies tunnustelee mua iltaisin sängyllä "sä kuihdut" se sanoo =o) Paidat alkaa eestä lötköttämään, vanhat kesähameet käydä suuriksi. Oi että. Onnistunko mä kerrankin!? Pääsisinkö mä sinne 70 kiloon todella. Tai jopa alle niin että luku alkaisi kutosella!

Tänä aamuna painoin 79,3kg. Eli kohta 11kg pudonnut maaliskuulta. Nyt on menny viimeset 5 viikkoa tosi hyvin ja säntillisesti. Olen osannut olla ihmisiksi ja ruokavalioni tuntuu luontevalta. Miten mä olen joskus voinut painaa 98kg... Liikuntaa en ole lisännyt, en siis liiku "ollenkaan". Eikä ole edes näläntunnetta vaan kylläinen ja hyvä olo. Juuri söin välipalaksi kahvin kera omenan ja karjalanpiirakan vermeineen. Ruokana oli makkarakeittoa, aamupalalla lasillinen jogurttia myslillä ja ruisleipää.
 
tossuliini
Mäkin oon sitä mieltä ettei kannata luovuttaa vaikka se junnais jonkun aikaa paikallaan, mennään vaan kohti uutta kilomäärää eli alaspäin. Mäkin söin tossa omaa tekemää pizzaa mutta nyt tuntuu että tuli morkkis siitä. Mutta jos kävis huomenna pienellä sauvakävelylenkillä niin vähän helpottais toi morkkis.
 
Kolesteroliarvoni oli laskenut reilussa vuodessa 7:stä 5,9:ään!!! Siis mahtavaa. Se on ollu yli 8 muutama vuosi sitten. En ole mitään lääkitystä vielä siihen joutunut syömään. Nyt sitten vaan maitotuotteet rasvattomiin niin kuulemma terkan mukaan pääsen normaalilukemille =o) Ja vähä kattoo mimmosta juustoa vetää.
 
tossuliini
Mä oon yhtä juttua itessäni ihmetellyt kun melkein kaikki ylipainoiset kärsii joko verenpaineesta tai korkeasta kolesterolista niin mulla ei ole koskaan ollut kumpainenkaan korkealla vaan ihan normaalit arvot. Mistäköhän voisi johtua?
 
:/ Hei!

Niin on minullakin korkea verenpaine. Kolesterolia ei ole. Ja kyllä minä lääkärin määräyksestä joudun laihduttamaan. Lenkkeiltyä on tullut tosi paljon. Katotaan miten eukon käy seuraavassa punnituksessa. Toivottavasti on mennyt alaspäin. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Kummasti ne kilot vaan tippuu, reilu kilo viikossa lähtee. Vaikka herkuttelenki monta kertaa viikossa. Eilen meni esim liki puoli litraa salmiakkijäätelöä ja Lordikarkkeja. No, se oli sitten se mun iltapalani nääs.

Tää on ihanaa. Mahdun nyt pariin 2000 luvun alusta asti kaapissa lojuneeseen hameeseen! Ah!! Toinen niistä on kokoa 44. Jottei enää tartte 48 olla. Mies tunnustelee mua iltaisin sängyllä "sä kuihdut" se sanoo =o) Paidat alkaa eestä lötköttämään, vanhat kesähameet käydä suuriksi. Oi että. Onnistunko mä kerrankin!? Pääsisinkö mä sinne 70 kiloon todella. Tai jopa alle niin että luku alkaisi kutosella!

Tänä aamuna painoin 79,3kg. Eli kohta 11kg pudonnut maaliskuulta. Nyt on menny viimeset 5 viikkoa tosi hyvin ja säntillisesti. Olen osannut olla ihmisiksi ja ruokavalioni tuntuu luontevalta. Miten mä olen joskus voinut painaa 98kg... Liikuntaa en ole lisännyt, en siis liiku "ollenkaan". Eikä ole edes näläntunnetta vaan kylläinen ja hyvä olo. Juuri söin välipalaksi kahvin kera omenan ja karjalanpiirakan vermeineen. Ruokana oli makkarakeittoa, aamupalalla lasillinen jogurttia myslillä ja ruisleipää.
Tosi hienoa !!!! :flower: Ihan varmasti onnistut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja:
:attn:

Älä luovuta Moision Musta Enkeli. Sitkeesti jatketaan. Jos luovuttaa joutuu aloittamaan taas alusta. Kokemusta on koko alkuvuoden. Vaikka junnaa jatketaan. :kieh: :kieh:

Eilen pomppasin puntarille ja paino oli tasan 79kg VIHDOINKIN hiukan laskenu

:D Jee..mutta matka jatkuu. Mulla vanhimmasta pojasta huoltajuuskiista ja oikeudenkäynti ihan kohta ,on sitte jotenki niin tressaantunu ollu jo kauan aikaa ,niin vaikuttanu sitte tohon syömiseenki ,vaikkei kyllä sais :snotty: Mutta tsempataan toisiamme kyllä me kaikki vielä tavotteeseen päästään ja teillä kaikilla hyvin menny ja tippunukki ku luin nuita kirjotuksia =)
 
:attn:

Kiva kuulla että et luovuta Moision Musta Enkeli. Tänään puntari näytti 80,7 kg. Kun kasikymppinen menee rikki niin ensimmäinen tavoite on saavutettu. Seuraava tavoite on 77 kg sitten 75 kg. Pienin askelin eteenpäin. Toivottavasi jouluun mennessä puntarin ensimmäinen lukema on kuusi. Minun lopullinen tavoitteeni on 65-67 kg. Mutta eikun jatketaan. :hug:
 
-1.1kg oli taas viikossa pudonnut. Ihan mukavasti siis. Ja into pysyy hyvänä. Silti olen herkutellutkin (aina mä puhun tästä, mutta ku totaalikieltäytymisellä en pitkälle pötkisi, annan elämän maistua), eilen esim jätskivene, eskimopuikko ja pari palaa mustikkapiirakkaa.

Nyt sitten ostin eilen rasvattomia jogurtteja niin voin sitte kolesteroliarvoani vielä pudotella maitorasvaa säätelemällä.

Paljonko teillä on BMI? Mulla 27,6. Ja se on mulle mittapuuna tässä painonpudotuksessa. Sitten kun se on normaalin rajoissa eli 25 tai alle niin alkaa olla hyvä.
 
tossuliini
Tänään on ollut taas aivan liian kuuma, mä päivällä imuroin niin hiki lensi aivan solkenaan. Nyt vain odotellaan että ilma jäähtyisi taas niin pääsisin lenkille, eilen kävin sauvakävelyllä niin oli niin tuskallisen kuumaa että.
Mä oottelen nyt että mun paino menisi tonne 100 kg:n alle, siihen nyt ei ole enää hirveesti matkaa, reilu 1,5 kg.
 
Huomenta kanssasisaret.

78,8kg näytti vaaka eli -800g viikossa. Se on niitä huonoimpia tuloksia mulle mutta hyvä luku silti! Pistän eilis iltasen piikkiin ku maistelin uunituoreita mokkapaloja ja söin karkkia.

Mulla on tavoitteeseen 8,8kg - vähiin käy ennen kuin loppuu! Ikuisuushaaveenani on ollut että painaisin 70kg. En tiedä miltä silloin näytän, tästä maha-reisi-ihrasta on kyllä vara pudottaa enemmänkin. Ja olishan se hienoa jos paino alkaisikin kutosella. Katsotaan nyt. Sitte voin vielä jatkaa jos siltä tuntuu.

Vaatteet alkaa käydä isoiksi. Paidat lököttää eestä, hameet valuu. . . Mutten taida viitsiä uusia ostaa ennen kuin olen lukemassa jossa haluan.
Mutta koko 44 alkaa vissiin olla aika passeli mulle.

Mutta nyt pitää patistaa 3v aamupissalle ja vaihtaa pikkupoijjaalleki vaippa. Morjens!
 

Yhteistyössä