Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

tossuliini
Mulla on kans jotkut vaatteet ruvenneet olemaan isoja, ei tietysti kaikki ja jotkut sopivia eli eivät ole aiemmin mahtuneet päälle.
Paino nyt pysyttelee samoissa lukemissa eli 101.6 kg mutta jos se tuosta tippuisi viikonloppua kohden mentäessä.

No hei!

Kyllä alkaa olla melkoisen lähellä tuo ensimmäinen tavoite eli 80 kg.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg

Kyllä tässä pitäisi laihtua ainakin 12 kg. 68 kg painoindeksi olisi tasan 25.
Mukavaa kun on motivoitunutta porukkaa se antaa tsemppiä itsellekin.
Mutta eikun jatketaan. :kieh:

tossuliini
Noita sattuu, meinaan takapakkeja, ei kannata olla huolissaan. Mäkin olen siihen jo asennoitunut että vielä voi tulla takapakkia jossakin vaiheessa, elämäähän tää vaan on.
Mä en vaan ole koskenut edelleenkään karkkeihin, ei vaan maistu, tytön toffeekarkkipussi on tossa olkkarin pöydällä ja ihan rauhassa saa olla, en viitti ees yrittää kun tiiän miten siinä sitten käy.

tossuliini
Niin, ei kannata antaa periksi jos on saanut paljon painoa pois vaikka tulisikin välillä takapakkia, se kuuluu asiaan. Kyllä se mullakin on vielä edessäpäin vaikka nyt onkin mennyt hyvin tää paino alas mutta ei aina voi jatkua näin hyvin, sen tiedän kokemuksesta.

tossuliini
Mä sain tänään oikein syyn pudottaa painoani oikein rutkasti. Sain nimittäin mustan ihanan koko mekon, kokoa M, kokeilin päälle, muuten mahtuu mutta ylhäältä mahan ja tissien kohdalta vielä kiristää. Mulla on nyt hirveä hinku saada painoa niin paljon pois synttäreihini mennessä että se mekko mahtuu päälle. Pitäkäähän peukkuja mulle että onnistun.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä sain tänään oikein syyn pudottaa painoani oikein rutkasti. Sain nimittäin mustan ihanan koko mekon, kokoa M, kokeilin päälle, muuten mahtuu mutta ylhäältä mahan ja tissien kohdalta vielä kiristää. Mulla on nyt hirveä hinku saada painoa niin paljon pois synttäreihini mennessä että se mekko mahtuu päälle. Pitäkäähän peukkuja mulle että onnistun.
Peukut on pystyssä, ja varpaat :D Mullakin on muutes 1 hame mikä mahtuu jo päälle,mutta kiristää ja aion vetasta sen päälle lokakuun 5pv. Ku juhlin synttäreitä ;) Jos sais painon 70kg siihen menessä,eli n.8kg.

tossuliini
Terve!

En ole tänään hirveästi syönyt. Jos nyt yrittäis muistella mitä on päivän aikana tullut syötyä, tässä lista; aamupala: kahvia, 2 viipaletta täysjyväleipää, vähän rasvaa leiville, toisen päälle kevytlauantaita, toisen kevytkinkkua; lounas: riisi-vihannes-tonnikalamössöä, mehua, banaani; välipala: kahvia, 2 ruisleipä palaa (Vaasan ruispalat), vähän rasvaa ja kevytlauantaita yks siivu molemmille leiville ja rasvaton mansikkaviili. Päivällistä en ole syönyt vielä. Laitoin tytön silmään just silmätipat (antibiootti). Mutta tällasta tänään.

tossuliini
Heips!

Täällä olen taas. Aamulla manasin mun vaa'an, siitä on patterit lopussa niin näytti ihan mitä sattui lukemia joten en saanut tältä aamulta enkä saa viikkoon käytyy vaa'alla kun ei oo rahaa ostaa pattereita ennen perjantaita. Maanantaina menen terkkarin vastaanotolle, siellä pääsen vaa'alle ja saan siellä tuloksen mutta ei tietenkään ole sama kuin kävisin aamulla omalla vaa'alla. Täytyy laittaa maanantaiksi oikein kevyet vaatteet päälle niin ei tulis sitä painoa niin kauheesti.

Heipä hei!

Tänään vaakanäytti iltapainoksi 79,6 kg. Nyt sitten seuraava tavoite on 77,0 kg. Silloin olisi ensimmäinen kymppi rikki.
8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
17.8. 79,6 kg

Mutta tiistaina palataan asiaan.
:kieh: :kieh:

tossuliini
Moi!

Mussuttaja: Sulta on kans tosi hyvin pudonnut toi paino, meillä on kohta molemmilla mennyt 10 kg, multa puuttuu enää 400 g siitä, sitten on eka kymppi hävinnyt.
Kyllä mäkin eilen sorruin syömään juustopalleroita mutta onneksi niitä ei ollut paljon siellä pussin pohjalla, vajaa neljännes. Ei sille mitään voi kun välillä tekee suolasta mieli, ne kyllä oli tytön juttuja mutta neiti ei ole voinut syödä oikein mitään kurkkukipunsa takia, tänä aamuna söi peräti vajaan leipäpalan joka oli paahdettua leipää ilman reunoja.
Mä kävin tossa jo kaupalla hakemassa pari pahvilaatikkoo että sain noita juttuja pakattua että saa ne punnittua tuolla postissa maanantaina. Vielä pitäis lähteä kävelemään sellanen about puolen tunnin sauvakävelylenkki niin olis sitten sekin puoli hoidettu ja kondiksessa.

:xmas:

Tämä hiilihydraattidietti on siitä hyvä kun tietää tarkkaan mitä saa syödä. Jos lankeaa esim. makeaan niin pieleen menee ja täytyy aloittaa uudelleen. Ja liikkunut olen tosi paljon. Mutta tyytyväinen olen, tasainen on ollut pudotustahti. Mutta kyllä se tuosta hidastuu.

Palaillaan tiistaina puntarille! :wave:

tossuliini
Moi!

Mulla on puntarissa patterit lopussa mutta käyn huomenna terkkarin vastaanotolla niin pääsen sinne puntariin niin voisin sen tuloksen (ehkä!) laittaa tiistaina mut katotaan nyt millanen se on kehtaako sitä ilmottaa. Eilen kun mulle iski jätskin himo niin olihan se pakko mennä pakastimelle hakemaan jätskiä mutten onneks paljon syönyt sitä niin ei tullut niin huonoo omatuntoo siitäkään satsista kun oli niin pieni.

Tämän aamun painoni 77,3kg eli -1,5kg viime viikosta. Itselleni merkkaan aina maanantaipainot kalenteriini mutta nää tiistaiset näyttää olevan hyvin samaa luokkaa. Tosin ei kyllä 1,5kg ole lähtenyt varmaan ikinä. Se on aina arvuutus minä aamuna vaaka näyttää hyvää ja minä huonoa. Joka tapauksessa, suunta on joka viikko ollut vähintään 800g alaspäin.

Ylipainoa jäljellä tämän aamun painon mukaan 6,3kg. Sitten BMI olisi normaali. Jos siihen asti pääsen (ei tunnu mahdottomalta) niin jatkan kyllä vielä pari kiloa. 169cm ja 69kg olisi mahtava! Nyt on pudonnut yhteensä 12,7kg pääsiäiseltä. Edelleen imetän tuota ~6kk poikaa mutta onhan ne kerrat vähä harventuneet soseiden myötä siitä mitä alussa olivat.

Mähän taidan olla synttäreikseni jo kiloni pudottanut! Eli lokakuun lopulla ku 26 täytän.

Suuriksi käyneet housut ja hameet olen juuri lahjoittamassa postitse pois, tänään pitäs paketti kiikuttaa kustille. Ja eilen ostin yhdet uudet housut kokoa L (ei XL!) niin onpa sitte ees yhdet pitkät housut olemassa kolmien poisantamieni tilalle.

tossuliini
Moikka!

Sadetta: Vau, sä olet kohta niin hoikka että, varmaan tuntuu kivalta saada pienempiä vaatteita, itse kans nautin kun jotkut M-koon vaatteet menee päälle, esim eilen Lewiksen farkkupaita, meni jopa kiinni. Farkkuja en oo vielä uskaltanut kokeilla, täytyy jättää ne vielä testaamatta, kerran kokeilin jo muttei mennyt niin annoin asian olla.
Mulla ei olekaan nyt painoa ilmotettavana kun en sitte puntariin pääse niitten pattereitten takii mutta sitte ens tiistaina jos saisin kertoa mukavia tuloksia tänne, mut katotaan.

HEIPÄ HEI!

Kerkesin tuossa vaa´alle vasta nyt. Hyvin oli taas mennyt alaspäin.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg

Nyt olis sitte 7,9 takanapäin. Ehkäpä kolmen viikon kuluttua se 10 olisi takanapäin. :heart:

tossuliini
Vau naiset! Teillä on hienoja pudotuksia. Omaa painoani en nyt tiiä ennenkuin lauantaina kun saan perjantaina ostettuu patterit siihen puntarin mokomaan mut tuskin on mitään hälyttävää.

Oon koko päivän siivonnu niin nyt vasta kerkesin koneelle :whistle: Aamulla kyllä kävin puntarilla ja se näytti 80,5 :eek: Olin lauantaina viihteellä ja sunnuntaina söin tarpeeksi ku hyvin,mutta taitaa olla nestettä vaan. Eiköhän ens vk tiistaina näytä miinusta =) Tsemppiä taas uuteen viikkoon :flower:

Tänään oli taas paino 78 ja hiukan päälle,nesteet häipynyt :D Oon tenhy suursiivouksen ja kolme päivää viutonu täälä hiki päässä :whistle: On tullu sitte liikuttua kunnolla. Harmittaa ku ei oo vieläkään sitä autoa että pääsis sinne salille/jumppiin.. :kieh: Mulla nyt yhteensä tippunu painoa 19,4kg (oikeen tarkasti) =) Ja tosiaan sinne 65kg tähtään. 13kg.saiskohan sen pois jouluks :whistle: Tsemppiä kaikillle ja hyvin ootte saaneet painoa tippumaan ,hyvä me :D Mä ootan innolla että mulle mahtuu yhdet housut jalkaan jotka mahtunu viimeks melkeen 2 v sitten :p

Yhteistyössä