Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Synnytyksestä parisen kk aikaa ja kilot on ja pysyy |O Aattelin laskea pisteitä..tekis kyllä mieli koittaa atkinssiakin mutten oo päässy siihen oikeen jyvälle ja kummallako tippuis paino paremmin hmm.. No kaikki kiinnostuneet mukaan :whistle:

:attn:
Hei!

Minä olen tällä vähähiilihydraattidietillä. Jotkut pitää sitä vaarallisena, mutta minulla se tuntuu toimivan. Alussa on huonoa oloa ja päänsärkyä. Mutta jokainen kokeilee omalla vastuullaan.

Minulla paino oli 8.7. 87,0 kg, 17.7. 84.9 kg ja tänään näytti puntari 83,7 kg.
Palataan tiistaina puntarille.

Hauskaa viikonloppua!
 
Ihan hyvin on menny. Olen nautiskellut myös karkkia, pullaa ja jäätelöä. Mutta kohtuus kaikessa joten silti näyttää grammat putoavan. Tänään tehtiin ekan kerran kasvisgratiinia! Tuli hurjan hyvää. 83 alle paino keikkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Synnytyksestä parisen kk aikaa ja kilot on ja pysyy |O Aattelin laskea pisteitä..tekis kyllä mieli koittaa atkinssiakin mutten oo päässy siihen oikeen jyvälle ja kummallako tippuis paino paremmin hmm.. No kaikki kiinnostuneet mukaan :whistle:

:attn:
Hei!

Minä olen tällä vähähiilihydraattidietillä. Jotkut pitää sitä vaarallisena, mutta minulla se tuntuu toimivan. Alussa on huonoa oloa ja päänsärkyä. Mutta jokainen kokeilee omalla vastuullaan.

Minulla paino oli 8.7. 87,0 kg, 17.7. 84.9 kg ja tänään näytti puntari 83,7 kg.
Palataan tiistaina puntarille.

Hauskaa viikonloppua!
Viittikkö ketoo mitä syöt päivisin ? Mä voisin kans koittaa tuota ,mutta en oo oikeen kärryille päässy siitä :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Synnytyksestä parisen kk aikaa ja kilot on ja pysyy |O Aattelin laskea pisteitä..tekis kyllä mieli koittaa atkinssiakin mutten oo päässy siihen oikeen jyvälle ja kummallako tippuis paino paremmin hmm.. No kaikki kiinnostuneet mukaan :whistle:

:attn:
Hei!

Minä olen tällä vähähiilihydraattidietillä. Jotkut pitää sitä vaarallisena, mutta minulla se tuntuu toimivan. Alussa on huonoa oloa ja päänsärkyä. Mutta jokainen kokeilee omalla vastuullaan.

Minulla paino oli 8.7. 87,0 kg, 17.7. 84.9 kg ja tänään näytti puntari 83,7 kg.
Palataan tiistaina puntarille.

Hauskaa viikonloppua!
Viittikkö ketoo mitä syöt päivisin ? Mä voisin kans koittaa tuota ,mutta en oo oikeen kärryille päässy siitä :ashamed:
Niin ja sako siinä juoda kahvii missä maitoo ja makutusainetta :D
 
vietimme viikon mökillä, ja siellä oli niin ihanaa ja rentouttavaa, että päätimme ukko-kullan kanssa matkustaa samaan paikkaan vielä toiseksikin viikoksi. Tänään oli rippijuhlat täällä kotiseuduilla, niin tultiinpa sitten samalla vähäsen pyykkiäkin pesemään.
Puntarilla käväisin pika-pikaa ja nousuahan se näytti. eipä tullut yllätyksenä, kun on tuolla mökillä oltu ihan mökki-muonituksessa.. :whistle:
no... onpahan tuossa sitten pitkä syksy aikaa pudotella kiloja.. joten nyt otan rennosti..

tsemppiä kaikille :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Kuinka paljon päivässä syöt nuita? Viittisiks laittaa jotain esimerkkiä vaikka yheltä päivältä :ashamed:
No hei!

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg

Kyllä kahvia voi juoda, minä en käytä mitään makeutusaineita.
Se on vähän vaikea antaa ohjeita. Kaksi kertaa päivässä syön aamiaisen lisäksi (aamiainen paistettu kananmuna + kurkkua), yleensä salaatiksi jäävuorisalaattia, kurkkua, purjosipulia ja juustoa ja sen sisäksi joko lihaa, kalaa tai broileria.

Ruokavälit ovat aivan selvästi pidentyneet, ei tee mieli koko ajan välipaloja.

Mutta jatketaan!

 
Eilen iltapalan virkaa toimitti Arnoldsin donitsi ja kahvi. Siitä huolimatta paino putoaa mukavasti. Justiin tässä välipalaa syön, voileipägrillissä 2 ruispaahtista+juustoa+margariinia+makkaraa+tomaattia ja omppu kaupan päälle. Että jos tiistaina painoin 82 niin tänään 81.
 
tossuliini
Täällä olis eräs joka haluis mukaan joukkoon mukavaan. Aloitin tuon urakan taas kerran (moneskohan jo?) oikeastaan jo viime lokakuussa mutta se meni tietysti heti penkin alle koko yritys, vaivaiset 3 kg sain pois ja sitten taas retkahdin niinkuin arvata saattaa. Keväällä yritin jatkaa tota kesken jäänyttä hommelia mutta sekin lässähti kesken kaiken mutta sitten juhannuksen jälkeen iski mahaan joku pöpö (en vieläkään tiedä mikä) ja oksensin koko yön. Siitä kun selvisin niin seuraava viikonloppu vietettiin toffeekarkkien seurassa. No, tietysti tuli syötyä määräänsä enemmän niitä ja sitten elimistö teki stopin, ei vaan enää pystynyt ottamaan yhtään ainutta karkkia vastaan. Sitten päätin että nyt tää mässäilyn on loputtava ja tein päätöksen jota en kadu. Aamuisin otan Activia-jugurttia tuohon mahajuttuun ja tein itelle selväksi että nyt ollaan sitten karkki- ja jätskilakossa, noihin karkkeihin sisällytän myös salmiakin ja lakritsin koska ne kerää mulla nestettä eikä se ole hyväksi verenpaineelle.
Tuon päätöksen jälkeen (on jo n. kuukausi) olenkin jo saanut pudotettua 7 kg ja sitten tuon jutun lisäksi olen yrittänyt syödä vähemmän ja kevyemmin paitsi että sorrun kakkuihin ym herkkuihin edelleen mutta sen sallin kun en tee sitä joka päivä.
Nytkin on tytön syntymäpäivä tänään, täyttää 10 v ja tein eilen illalla kakun valmiiksi, tänä aamuna vain koristelin sen. Kyllä sitä tulee syötyä. Tossa äsken kyllä söin kaurapuuroa kun masu on tottunut siihen ja vaatii sitä oikein.
Nyt vain odottelen että uimahalli aukeaa että pääsisi kuntosalille ja uimaan. Mutta tällaista kuuluu tälle naiselle.
 
kyllä se aika taas kuluu kuin siivillä....
Lomaa tuli tosiaan tuolla maaseudulla vietettyä ihan kaksi viikkoa, ja nyt oli taas ihana palata kotiin rentoutumaan.. ;)
Ei ole tässä kauheasti kerennyt koneella istumaan, kun aloitin nyt äitiysloman jälkeen työt uudessa työpaikassa ja poika meni ensimmäistä kertaa hoitoon. On ollut jännittävät päivät.....
Loman jäljiltä paino oli kahdessa viikossa noussut (onneksi vain) 300g. Nyt alkoi sitten taas se sama arki ja pisteiden laskenta...
saa nähdä mitä ensi tiistai tuo tullessaan.

mites muiden elämä ja arki.. niin ja ennenkaikkea pisteet... :p
 
tossuliini
Moi taas! Eilen illalla käväisin sauvakävelylenkillä ja aamulla pelästyin kun menin vaa'alle että kauhia kun näyttää niin paljon ja menin sitten uudestaan enkä mennyt niin perälle, pitää kattoo miten siihen menee ja kuinka pitkälle varpaat menevät yli vaa'an, sitten näytti ihan kohtuullista lukemaa.
Huomenna sitten punnitsen taas itteni ja merkkaan sinne sähköiseen terveyskorttiini tuloksen ja ilmotan teillekin kuinka kävi että paljonko on viime lauantaista tippunut kaiken kaikkiaan.
Mä tein tossa mustikkapiirakan ja meinasin vatkata sitä vaniljakastiketta. Mä oon pitkän aikaa ihmetellyt että miksei se voi olla alle 5 % kun se on 12 % mutta en mä sitä hirveesti kerralla syö, pienissä erissä kylläkin, yritän sillä korvata karkit ym makeat mutta se todettakoon että en syö sitä joka päivä.
Vettä olen tänään juonut jo melkein puoli kannullista, tein eilen illalla jääkaappiin ja laitoin 4 jääpalaa kannuun ja sitten illalla jo join siitä ja pitkin tämän päivää aina välillä.
 
tossuliini
Tervehdys kaikille!

Menin aamulla vaa'alle ja kuinka ollakaan, oli tullut plussaa ainoastaan 600 g viikon aikana eli ei kauhea määrä kun aattelee että tuli syötyä täytekakkua aika lailla tytön synttäreillä ja eilen mustikkapiirakkaa kevyen vaniljakastikkeen kera. Tästä on hyvä jatkaa alaspäin. Mutta nyt lähden kotihommiin, jatkan taas toisella kertaa enemmän.
 
tossuliini
Moikka! On taas tapahtunut viime lauantaista pudotusta - 1,4 kg eikä tosiaan ole mennyt kuin muutama päivä, puoli viikkoa. Että hyvä meininki on päällä. Viime tiistain tulosta en nyt muista kun en ole sitä täällä ilmoittanut mutta luulisin että sellanen reilun kilon verran on viime viikosta pudonnut painoa.
 

Yhteistyössä