Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

Kelpaisinko seuraksi, vaikka olenkin aloittanut jo loppiaisen jälkeen (tänä vuonna :LOL: ). Tähän mennessä on jo melkein 13kiloa pudonnut pisteiden avulla. Välillä on ollut vaikeampaa ja välillä helpompaa.
Matka kuitenkin jatkuu, ja ihan mielelläni kaipaisin seuraa tai olisin seurana.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
itseasiassa kuulun sinne Kaksmiinus kerhoon, mutta innostus lopahti heti alkuhuuman jälkeen, kun en kokenut saavani sieltä mitään... en kommentteja en tukea...
:eek: no höh :( Ja mäkään en ees muistanu että sä oot siellä :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
Kelpaisinko seuraksi, vaikka olenkin aloittanut jo loppiaisen jälkeen (tänä vuonna :LOL: ). Tähän mennessä on jo melkein 13kiloa pudonnut pisteiden avulla. Välillä on ollut vaikeampaa ja välillä helpompaa.
Matka kuitenkin jatkuu, ja ihan mielelläni kaipaisin seuraa tai olisin seurana.. :)
Mukava että kiinnostuit
:D

No niin,jos laittas sitte näitä huimaavia alkumittoja Pituus:163 cm ja paino 85kg:snotty: Tavote mulla 65kg (mieluiten lokakuus) Sovitaanko tämä päivä punnituspäiväks,eli tiistait?
Aattelin joka ilta kirjotella miten päivä menny =) Liikunnat sun muut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Veetin äippä:
Kelpaisinko seuraksi, vaikka olenkin aloittanut jo loppiaisen jälkeen (tänä vuonna :LOL: ). Tähän mennessä on jo melkein 13kiloa pudonnut pisteiden avulla. Välillä on ollut vaikeampaa ja välillä helpompaa.
Matka kuitenkin jatkuu, ja ihan mielelläni kaipaisin seuraa tai olisin seurana.. :)
Mukava että kiinnostuit
:D

No niin,jos laittas sitte näitä huimaavia alkumittoja Pituus:163 cm ja paino 85kg:snotty: Tavote mulla 65kg (mieluiten lokakuus) Sovitaanko tämä päivä punnituspäiväks,eli tiistait?
Aattelin joka ilta kirjotella miten päivä menny =) Liikunnat sun muut..
Tiistai on hyvä punnituspäivä. mulla pituutta on 172cm ja painoa vielä muutaman kilon yli sata. ( :ashamed: ) Tavoitteena mä olen ajatellut tuota 85kg mistä sä aloittelet... =)
Yritän kanssa kirjoitella useasti viikon aikana. välillä tulee oltua koneella joka päivä, mutta voi olla että heinäkuun puolesta välistä lähdetään mökille, kun ukolla on loma ja sitten elokuun alusta mulla alkavat työt, että aluksi voi olla vähän kiirettä sopeutua uusiin aikatauluihin. mutta kyllä mä lupaan yrittää. olen huomannut, että tämän palstan lyhyetkin kommentit auttavat jaksamaan urakassa.
tsemppiä aloitukseen sulle!!!
 
Niin , tosin hyvin oot kuiteski jo saanu painoa pois,hieno juttu =) Laskekko edelleen pisteitä,vai muulla tavoin? Mulla paino oli 102kg ku pääsin laitokselta kotiin,viikon laskin ja repsahdin ja sitte taas muutama pv ja repsahdin :ashamed: motivaatio on edelleen hiukka hakuses mutta eiköhän se tästä.Mulla huono ku laukon melkeen joka päivä puntarilla ja heti masennun ku paino ei tipukkaan,tyhmä mä :D Pitää sanoo tolle ukko-kullale että piilottaa koko puntarin ja antaa sen vaan tiistaisin mulle ;) Tuleeko sulla harrastettua liikuntaa? Mä ostin sali/jumppa kortin,mutta oon pian 2 vk ollu kipeenä enkä oo päässy..tivottavasti loppuvk jo pääsis. Tsemppiä tässä tarvitaan,mutta kyllä me onnistutaan,vai mitä =)
 
Joo pisteillä edelleen.. mä jotenkin olen hurahtanut tähän systeemiin. mulla on koti-koneella syö- ja nauti -ohjelma, joten päivän syömiset on helppo täytellä ja kone laskee pisteitä ihan automaattisesti. helppoa ja mukavaa..
mä olen ollut ylipainoinen ihan ala-asteelta saakka. oon aina voinut hyvin ja tykännyt olemuksestani (pieniä harmituskohtauksia lukuunottamatta), joten laihdutukseen en ole löytänyt tarvittavaa motivaatiota. Nyt kuitenkin sitten se löytyi.. raskauden loppu oli yhtä tuskaa kun selkä ei kestänyt ja raskauden jälkeen selkäkuvista selvisi että jo näin 26 vuoden iässä löytyy kulumaa selästä. Laihdutus oli ensimmäinen asia mitä pystyin itse tekemään. ja nyt siis motivaatio vihdoinkin löytyi ja se on pysynyt.. toivottavasti pysyy vielä pitkään..
mä oon enemmänkin aatellut tätä laihdutustani sellaisena pysyvänä kevyempänä elämäntapana. paino tippuu pikkuhiljaa ja se on hyvä. pääasia että tippuu..
mulla on nyt siis yksi vuotias poika, jonka kanssa olen vielä ensi kuun kotona. liikunta-harrastukset on vielä toistaiseksi jääneet lenkkeilyn tasolle. pojan kanssa käydään rattailla kävelyllä n.3-5 kertaa viikossa. sellaisia tunnin reissuja reipasta kävelyä. syksyllä toivoisin että pystyisin ujuttamaan aikatauluihin tanssikurssin.
älä huoli siitä puntarilla käymisestä. opettelet suhtautumaan siihen oikealla tavalla, niin sitten voitkin käydä vaikka joka päivä... ;)
 
Heippa!

Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen. :D

Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.
 
mie keikun kaksmiinuksessa ja sokeriklubilla mut silti jotenki kaikkitekeminen (koneella oleminenki)ois parempaa kuin syöminen..

joten jos mieki mahun joukkoon.. (165.5cm/99kg)..miulla nuorin viidestä lapsesta on hiukka yli 2kk.. mut mie paisun enkä laihu vaikka imetänki ..niin mut siinähän se on että en kokonaan imetäkkään.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
mie keikun kaksmiinuksessa ja sokeriklubilla mut silti jotenki kaikkitekeminen (koneella oleminenki)ois parempaa kuin syöminen..

joten jos mieki mahun joukkoon.. (165.5cm/99kg)..miulla nuorin viidestä lapsesta on hiukka yli 2kk.. mut mie paisun enkä laihu vaikka imetänki ..niin mut siinähän se on että en kokonaan imetäkkään.. :ashamed:


Tietenkin mahtuu ,tervetuloo vaan
=)
Mulla kans nuorin hiukka yli 2kk. Kyllä säkin laihdut ihan varmasti , välillä kyllä epätoivo meinaa iskee tääläki,mutta ku vauhtiin pääsee ja paino alkaa tippuun motivaatiokin kasvaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:
Heippa!

Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen. :D

Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.

Hienoo että tippunu paino
:flower: Onko paljon vielä tavotteeseen matkaa ja millä konstin olet tiputellu/tiputat painoa *utelee* :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:
Heippa!

Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen. :D

Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.

Hienoo että tippunu paino
:flower: Onko paljon vielä tavotteeseen matkaa ja millä konstin olet tiputellu/tiputat painoa *utelee* :whistle: :D
Niin j voishan tuota tulla kurkkaamaan kilot kuriin-kerhoa =)
 
ei !!!!!!!! |O :headwall: :ashamed: taas mie kahjo löysin itteni keksi paketilta ja siinä sitten alko tuntuman että on liika sokeria niin eikös sitten osunut käsiin pojan sipsin jämät..niin ja sit tuli jano ..no sillon kyl hörpin ihan vettä.. mut nyt taas suussa muljuaa karkki..kun lapset ei tykkää näistä lakunmakuisista.. :ashamed: :ashamed:

OPPISKOHAN JOSKUS OLLA OLEMATTA *ROSKAKUPPI*!?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
ei !!!!!!!! |O :headwall: :ashamed: taas mie kahjo löysin itteni keksi paketilta ja siinä sitten alko tuntuman että on liika sokeria niin eikös sitten osunut käsiin pojan sipsin jämät..niin ja sit tuli jano ..no sillon kyl hörpin ihan vettä.. mut nyt taas suussa muljuaa karkki..kun lapset ei tykkää näistä lakunmakuisista.. :ashamed: :ashamed:

OPPISKOHAN JOSKUS OLLA OLEMATTA *ROSKAKUPPI*!?!
No mutta ei se yhteen kertaan kaadu,väliin saa ja pitääki herkutella ;) Itte oon tehny niin että ostan perheelle (mies ja muksut) sellasia keksejä mistä en itte tykkäähttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7593730#
:D Ei tuu sitte syötyykään, ja jos makeeta haluttaa niin oon ostanu pommac-lightiä ja suklaalevyn mistä nappaan aina pari palaa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
ei !!!!!!!! |O :headwall: :ashamed: taas mie kahjo löysin itteni keksi paketilta ja siinä sitten alko tuntuman että on liika sokeria niin eikös sitten osunut käsiin pojan sipsin jämät..niin ja sit tuli jano ..no sillon kyl hörpin ihan vettä.. mut nyt taas suussa muljuaa karkki..kun lapset ei tykkää näistä lakunmakuisista.. :ashamed: :ashamed:

OPPISKOHAN JOSKUS OLLA OLEMATTA *ROSKAKUPPI*!?!
No mutta ei se yhteen kertaan kaadu,väliin saa ja pitääki herkutella ;) Itte oon tehny niin että ostan perheelle (mies ja muksut) sellasia keksejä mistä en itte tykkäähttp://keskustelu.kaksplus.fi/t788125,lainaa-7593730#
:D Ei tuu sitte syötyykään, ja jos makeeta haluttaa niin oon ostanu pommac-lightiä ja suklaalevyn mistä nappaan aina pari palaa ;)
Mitnhän onnistuin saamaan tonne jonku linkin tapasen :snotty: :whistle:
 
Oleks sä muuten koittanu nuita pisteitä laskea ,vai jollain muulla konstilla? =) Mulla tytöstä 7/05 tuli melkeen 30 kg paino ku odotin (ja sama nytten) Ja laskin pisteitä,sain 2kk painoin 102kg ---> 75kg. Nyt oon hiukan laiskotellu pojan syntymän jälkeen,mutta nytte tiistaina alotin taas ja meinaan nytte skarpata kunnolla =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:
Heippa!

Kilot kuriin-kerho kaipailee uusia jäseniä. =) Melkein kaikki ovat aloittaneet vuoden alusta mutta matkan varrella jo puolet porukasta hävinneet. Olis kivaa lukea uusien pudottajien kommentteja. Meillä kun aika aktiivista toi keskustelu ja tsemppaaminen. :D

Kannattaahan sitä kokeilla, jos meidän kerhosta olis apua. Itellä paino tippunut noin 10 kiloa tammikuusta ja vielä on kiloja jäljellä. Ja ainahan niistä kerhoista pääsee eroamaan.

Hienoo että tippunu paino
:flower: Onko paljon vielä tavotteeseen matkaa ja millä konstin olet tiputellu/tiputat painoa *utelee* :whistle: :D
:wave: No tuolla kerhossa on 16 sivua tekstiä tammikuusta. =) Ei tietenkään kaikki omia et tsemppiviestejäkin löytyy. Kaikki vastoinkäymiset ja repsahdukset kirjattu. :D
Ekaan tavoitteeseen oli maanantaina jäljellä 400 grammaa eli 70 kg. Tää viikko menny syömisten puoleen kyllä kunnolla pieleen et täytyy taas tarkkailla seuraavat viikot.
Uus tavoite alkaa syksyllä ja on noin 65 kiloa. Ajattelin et kesällä pitää pientä taukoa kun välistä toi laihduttaminen tökkii ja urakalla, niin kuin esim tällä viikolla.
Alussa liityin kuukaudeks
kalorilaskuri.fi käyttäjäks et näki vähän mitä söi ja paljon tuli kaloreita ja paljon sais tulla et laihtuu noin puoli kiloa viikossa. Sieltä kun löytyy hyvin noita elintarvikkeita. Nutrista testasin viikon ilmaiseksi mut en varmaan osannu käyttää. :whistle:
Laihtuminen tapahtunut lähinnä annoskokoja pienentämällä ja harvoin tulee lisukkeeksi käytettyä perunaa, pastaa tai riisiä vaan hirveä kasa vihanneksia ja salaattia. Proteiineja kanssa yrittänyt lisätä ruokavalioon. Niin ja sipsit ja karkit mahdollisimman vähälle. Välillä tietty tarvii syödä etteo homma tunnu liian totiselta. :D
 
oon kokeillu pisteitä joskus jonkin aikaa.. ei oikeen kolahtanu..tai en tajunnu jujua.. :ashamed: ..
sit oon ollu diabetesruokavaliolla.. 1998 sillä toimi loistavasti..kun ootin tytöö söin ihan tismalleen niinko paperissa luki ja liikuin.. ja kun tyttä synty imetin, söin säännöllisesti ja liikuin.. ja paino oli69kg kun tyttö oli9kk.. mut sit isi jäi taas työttömäks ,palas kokin rooliin ja mie aloin lihomaan ja katosimpa viel karkkimaahan ko elin ajatuksessa * en oo hyvä äiti ko en saa kokata,siivota ja niin edelleen*..ukko hoiti tuon puolenhommista miulle jäi askartelut ja ruuvien väännöt.. :whistle:

no nyt mie oon lipsunu ja pahasti siitä kuviosta.. yritin kykl pysyy tuossa diab. ruodussa nyt viimekski..jouduin ihan insuliinille.. mut mut..

selitystä piisaa ja senkin vaan sanon että sepä oiskin jo paljon jos miun napostelu ois sillon tällöin, kerran viikossa meininkiä.. mut ko se on aina kun ei oo joku (mies tai 5v poika) vahtimassa..

lapsia meil on 5 ja miul tekee tiukkaa hengittää ja muutenki.. suvussa on kaikki rasitteet mitä kansansairauksiin luetellaan.. joten.. miulla ei riitä tekosyytä olla skarppina tulevaisuudessa.. itestään on pakko sen verran tykätä.. ja jos ei miusta niin siitä että en jaksa olla olemassa ja näkemässä mahollisia lapsenlapsia..sitten joskus.. :heart:

OISKO KELLÄÄN MITÄÄN TERVETTÄ HERKKUA TIEDOSSA?
 
mä tossa juuri tein banaanista, omenasta ja vesimelonista hedelmäsalaattia. olisin vielä laittanut lisäksi marjoja pakasteesta, mutta niitä ei siellä ollutkaan :eek: aika yksinkertainen herkku, mutta nopea ja kyllä se herkusta käy... vielä olis voinu vaikka maitorahkaa ja vaniljasokrua heittää kehiin niin sittenhän se olis siitä oikein namua tehnyt. mutta meni se tollaikin hypotalamukselle läpi.... siis että aivot uskoi, että herkuteltua tuli.. :LOL:
 
Mikäs ois tervettä herkkua *miettii* Mun herkkuu on suklaa, mistä jo mainittinki ( ei kyllä mitää tervettä :D ) ja toinen on paahdettu ruisleipä missä sinaappia,salaattia ja pari viipaloituu broileripyörykkää ja PAAALJON valkosipulia :p :p Nam! Aattelin tässä että kuhan nää 20 ylimäärästä kiloo saan pois niin palkitten itteni ja meen kilpatanssin alkeiskurssille. Lisää motivaatiota olla sortumatta =) oon haaveillu siitä jo niin kauan. Pisteitten lasku on menny nyt ihan hyvin siitä asti ku alotin, vaikka tänään käytin suurimman osan suklaaseen :whistle: Mitenhän tosta suklaanhimosta pääsis pois? :ashamed:
 
Minäkin hyppään mukaan! Lähtöpaino oli 80kiloa ja pituutta 168cm..
Kahden viikon reippailun ja herkkulakon jälkeen näyttää vaaka 76kiloa :)
TArkoitus olisi joulukuun alussa painaa n. 65kiloa, lakkiakuva otetaan sillon ja tahdonh näyttää kivalta :)
Ensimmäisen neitosen jälkeen laskin pisteitä, vaan nyt mun pistevihko on kadoksissa joten ihan maalaisjärjellä tässä revin itteäni eteenpäin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
Minäkin hyppään mukaan! Lähtöpaino oli 80kiloa ja pituutta 168cm..
Kahden viikon reippailun ja herkkulakon jälkeen näyttää vaaka 76kiloa :)
TArkoitus olisi joulukuun alussa painaa n. 65kiloa, lakkiakuva otetaan sillon ja tahdonh näyttää kivalta :)
Ensimmäisen neitosen jälkeen laskin pisteitä, vaan nyt mun pistevihko on kadoksissa joten ihan maalaisjärjellä tässä revin itteäni eteenpäin :)

Kiva kun pomppasit mukaan
:) Sullahan on hyvin paino tippunu kahden viikon aikana,vau! Miten oot liikkunu? Pitäs ittekki jo päästä liikkeelle :whistle:
 

Yhteistyössä