Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

tossuliini
mä oon taas varannu yhdeltä ihmiseltä itelleni vaatteita, farkkuhameen, topin ja t-paidan, ostan ne 1,5 viikon päästä, sitte on pakko kokeilla se hame heti, on mulla itelläkin pari farkkuhametta mutta eivät vielä mene vaikka ovat strechiä kun ovat jotain 42 kokoa. Farkkuja en ole vieläkään uskaltanut kokeilla, jääköön ens kuun alkuun se juttu jos siihen mennessä olisi lisää pudonnut.
 
Aamupainoni 76,6 eli -700g (vaan). Ehkä tuo vauhti saaki reilusta kilosta/viikko normalisoitua näin loppua kohti. Jos vähä alta 7kympin asti pudottelis. On tullu herkuteltua vähän liiankin usein. Eilen Arnoldsissa donitsilla jne.
 
HEIPÄ HEI!

Lähetin jo kerran viestin mutta ei näköjään tullut perille. Tasainen -tahti jatkuu. Tuntuu oikein mukavalta, ei ole tullut yhtään takapakkia vielä.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg
28.8. 78,4 kg

Nyt olis sitte 8,6 takanapäin. Alkaa 40 vaatteet mahtua mukavasti päälle.
Tsemppiä kaikille! :xmas:
 
tossuliini
Iltaa!

Mulle iski varmaan saman taudin nyt mitä tytöllä oli pari viikkoa sitten, taisin saada likalta, kurkku on kipeä, kuumetta en ole mitannut, pää on kuin haminan kaupunki, ei sitä säre tällä hetkellä muttei ole oikein hyväkään.
Tein sämpylöitä päivällä ja meidän piti syödä tytön kanssa kalapuikkoja mutta taidan tehdä kohta mannavelliä kun tyttö halusi ja ottaa sitten sen kanssa sämpylää lisäksi. On vain niin vetelä olo ettei oikein jaksa mitään ja huomenna pitäisi siivota mutta mitenköhän sen homman kans oikein käy, täytyy aamulla kattoo jos vaan imurois nää muut huoneet ja siivois sitten kunnolla kun on olo parempi vai mitä? Mutta nyt menen vellin keittoon ennenkuin Salkkarit alkaa.
 
Mä oon pitäny tänään sellasen päivän etten oo syöny ku marjoja ja just kukkakaalta jossa hiukan voita, kahvia kyllä oon litkiny sitte toooosi paljon ja vettä. Aattelin että jos lähtis nesteet liikkeelle. 13pv aattelin ostaa sen vk. paketin ,missä on niitä aterian korvikkeita ( muisti pätkii nimessä) Ja olla sen koko viikon sillä kuurilla :) Tänään liikuntaa harrastin tunnin verran (tanssia) ja sitte aamulla alotan gallatenecin :p Tuli jostain syystä mahdoton into päälle :eek: Kadoksissa se on ollukkin että hyvä näin! Miten muilla menee? Tsemppiä meille kaikilleeee :D
 
tossuliini
Moi!

Flunssassa ollaan enkä pääse vaa'alle kun on rikki ja uuden saan ens viikolla kun on rahaa hakea paketti postista.
Kaksi viikkoa enää synttäreihin, sitte on maailmanluokan megabileet meillä, musta tehään paikallislehteen juttukin ton synttäreitten takia että taas ollaan sitten julkkis vähän aikaa mutta ei haitanne, siinä voin sitten (ehkä) mainita että oon pääsemässä luultavasti töihin. Ja jos toi työjuttu toteutuu niin sitten ehditään olla koneella vasta iltapäivisin mutta katotaan sitä sitten, saan tietää tosta 10.9. Mutta palaillaan.
 
=)
Hei!

Hyvin pyyhkii. Ruokavalio on pysynyt kuosissa ja liikuntaakin on tullut harrastettua. Tuntuu tosi mukavalta kun nuo pesussa pienentyneet vaatteet alkavat mahtua päälle. Vaa´assa en ole käynyt viime tiistain jälkeen. Mutta sitten ensi tiistaina nähdään mitä kiloille on tapahtunut.

Hauskaa viikonloppua! :flower:
 
tossuliini
Heips!

Täällä taas olen ja flunssa ei meinaa hellittää otettaan eli lenkille ei ole asiaa ennenkuin saan itteni siihen kuntoon että uskallan lähteä. Tavallaan kävin pienellä kävelylenkillä eilen aamulla kun kävin matkahuollossa hakemassa yhden paketin ja tulin sitten toista kautta kotiin. Muuten en uskalla rehkiä vielä, uimaankin menen vasta sitten kun olen kunnossa. Ens viikolla alkaisi se vesijumppakin mut saa nähdä olenko siinä kunnossa että jo uskaltaisi mennä, ei pieni nuha haittaakaan mutta jos koko ajan nenä vuotaa niin ei sinne viitti mennä toisia tartuttaa. Mutta ens viikolla nähdään sitten mikä mun olo on ja pääsenkö jo uuden harrastuksen piiriin.
 
Mä oon viikonlopun vietossa appivanhemmilla joten hyvää ruokaa ym syömistä on tarjolla kovasti mutta koitan hillitä itseni. Ookoosti meni ainakin eilinen. Tänä iltana sitte kotia kohti. Palaillaan puntarin kautta tiistaina.
 
Heips!

Minullakin meni tämä vaakailu keskiviikoksi. Mutta ei hätiä. Tulipa tällä viikolla kunnon tulos, eli 10 kg 100 g päässä. Nyt kun vielä sais toisen kympin puserrettua niin sen jälkeen kaikki alkaisi olla ok.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg
28.8. 78,4 kg
05.9. 77,1 kg

Mutta eiku jatketaan. :flower:
 
tossuliini
Huomenta!

Eipä paljon huvita mikään. Menin tänä aamuna uudelle vaa'alle innoissani että jes nyt se näyttää totuuden niin muuten näytti ja arvatkaa vaan että ei varmaankaan niitä tuloksia mitä vanha vaaka vaan jotain mistä en ollut tyytyväinen mutta ilmeisesti tuo uusi vaaka on liian tarkka, siihen pitää nyt totutella pikku hiljaa ja tulla sen kanssa sinuiksi. Mutta harmittaa kun olin hehkuttanut hirveästi painon pudotustani ja nyt tuli isku vasten kasvoja, uuden vaa'an mukaan, mun lähtöpaino joka oli heinäkuun lopussa 103,5 kg niin uusi vaaka näytti nyt että 103.7 kg eli olisi 200 g olisi tullut plussaa. Vähän keljuttaa mutta eiköhän se tästä, mentiin tavallaan alkuun mikä sapettaa niin pirusti että. No, kai siihen tottuu mutta jos huomenna menisin sitten uimahallille eli kuntosalille ja uimaan.
 
=)

No hei!

Täälläkin on melkoisen hiljaista. Onko kaikki lopettaneet vai missä te oikein luuraatte?

Minulla on ruokavalion pitänyt oikein mukavasti ei ole tullut lipsuttua kertaakaan koko dietin aikana (olen sillä vähähiilihydraattisella). Liikuntaa on tullut harrastettua joka päivä.

Ja muutenkin menee mukavasti kun tuo kymppi luultavasti menee rikki ensi tiistaiksi. En muuten käy vaa´assa kun kerran viikossa. Hermot siinä menee jos siellä hyppää joka päivä monta kertaa. Aamulla se on alhasin ja sitten päivän mittaan se kuitenkin nousee nesteiden vuoksi.

Mutta palataan tiistaina asiaan!

:flower: :flower:
 
tossuliini
Tervehdys!

Eipä ole pahemmin ehtinyt kirjottelemaan tänne kun on pitänyt kiirettä ja ens viikko on pahin kiireitten osalta kun on leivottava, siivottava, suunniteltava viikonloppua yms mun synttäreitä varten jotka on perjantaina. Mutta yritän tässä poiketa joku päivä kertomaan mikä on tilanne painon suhteen, nyt näyttäisi ainakin siltä että alaspäin ollaan menossa ja hyvä niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Voisitko laittaa yhden päivän syömingit tänne ylös ja juomiset,haluisin kans koittaa tuota vähähiilari juttua?
No heipä hei!

Käy ensi tutustumassa karpit sivuilla ja sitten finelistä löytyy kaikkien elintarvikkeiden hiilarimäärät.

Ja kannattaa miettia miten suurella hiilarimäärällä haluaa laihduttaa. Minä noudatan tätä 20:tä.
Ensimmäiset päivät voi olla vaikeita (päänsärkyä ja muutenkin huonoa oloa).
Jotkut pitää tätä vaarallisena että jokainen sitten omalla vastuullaan.

No tänään olen aamulla juonut kahvia kerman kera. Päivällä juon kahvin mustana. Aamulla syön hyvin harvoin. Jos syön niin paistetun kananmunan ja kurkkua
Äsken söin salaattia (kiinankaalia, juustoa, kurkkua ja vähän pähkinöitä) ja broileria.
Nyt on sitten päivälevon aika.

Välipalaksi luultavasti otan pari siivua keittokinkkua.

Illalla sitten uunikalaa ja ruusukaalia + salaattia.

Ja vettä ja light-mehua ainakin 2 litraa päivässä.

Että näin minä.

 
Kiits MUSSUTTAJA =) Vois tuota koittaa. Tänään tuli käytyä pihalla kävelemäs piiitkästä aikaa. Pisisti kummasti. Ollaan viikko sairasteltu niin ei oo päässy minnekkään. Siivoillu oon ja viuhtonu niin että jalkoja särkee :eek: Harmitti ku en tänään päässy tanssiin, toivottavasti torstaina sitten jos vaan saan autoa. Bailatino oli kunnon hiki hiki jumppaa ja tosi mukavaa :p Loppukuusta luultavasti saadaan oma auto,niin päsis jatkamaan salia/jumppia vaikka joka päivä. (jos sinne enään edes kehtaan mennä) Pyörällä tulis matkaa 14km jos sinne menis, mun kunnolla en varmaan jaksais tehdä sitte enään mitään :LOL: No mutta aamulla puntaroimaan sitten. Nyt kauhee nälkä vaikka söin mansikoita pläjän. Pitää vettä litkiä tai keittää vaikka teetä ja alkaa nukkumaan niin ei tuu sorruttua :whistle:
 
Heips!

No niin tulipa vaakailtua. Hyvältä näyttää. Jospa tuohon kutoseen pääsisi kiinni jouluun mennessä.

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg
28.8. 78,4 kg
05.9. 77,1 kg
11.9. 76,4 kg

Vielä sen verran tuosta ruokavaliosta että yleensä syön kaikkia vihreitä vihanneksia, niissä on vähiten hiilareita. :p
 
Puntarilla kävin ja paino nytte 77,8 kg HITAAAAASTI ,mutta varmasti :LOL: Nyt o yhteispudotus -20kg ja jäljellä vielä n.12kg ainaski. Tyytyväinen kyllä oon jos pääsen tuohon 70kg:nki , eiköhän sitä jouluks saa painon tohon :whistle: Tsemia taas kaikille uuteen viikkoon :D
 
Heipä hei kaikille pitkästä aikaa..
Mun loppu kesä meni täysin herkutteluksi, ja nyt oon sitte taas vaihteeksi päässy kiinni tähän painon pudotukseen.. Marraskuiset yo-juhlani alkavat häämöttää, ja kun vihdoin tää viiden vuoden lukioni loppuu, aion olla todellakin kapeampi.. :) Tai musta ei oteta yhtään yo-kuvaa :D vielä viisi kurssikoetta jäljella ja se on siinä.. :)

lähtö paino 80kg
paino tänään 69kg
ja tavoite 63kg

Sitten kun toin 63 oon saavuttanu niin katotaan jos into riittäis pudottaa vielä sitte 4 kiloa :)
 
Tänään 74,4kg.

Eilen kävin töissä (olen äitiyslomalla) moikkaamassa paria työkaveria. Sain kommentteja "Mitä sulle on tapahtunut, etkö sä ole saanut ruokaa?, Mihin jätit puolet itsestäsi?" Ja yhdet meni ihan sanattomiksi. Eli kait se -15kg näkyy.

Loppusuoralla kait tässä jo oon. Aion kyllä jatkaa "hautaan" asti syömällä niinku nytkin, tämä sopii mulle, tämä on helppoa. Ei ole nälkä vaan hyvä olo. En vaan tiedä kauanko painoni jatkaa putoamistaan, kohta on se ikuisuustavoite 70kg rikki ja siitä vielä kutosella alkavaksi sitten.
 

Yhteistyössä