Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Toissa viikon maanantaina jatkoin pääsiäiseltä alkanutta mutta jo välissä unohtunutta laihistelua, silloin puntarissa 88,2kg, viime maanantaina 86,6kg ja tänään 84,2kg. Ja edelleen, kilo kerrallaan. Nyt odotan hinkuna että vaaka näyttäis 83 ja jotain. Saa nähä huomaako kukaan sukulainen mitään muutosta. Kuitenkin jotain -6kg siitä kun ovat mua viimes nähneet.

Olis ihana käydä aina pitkällä kävelyllä mutta ei oikein vaunujen ja seisomalaudan kanssa ole mielekästä (ei ole jaloille tarpeeksi tilaa huiskia). Ehkä se liikunta tulee kuvioihin sitte ku esikoinen 3v oppii ajamaan paremmin pyörällä niin saa ajella perässä ku minä lykin vaunuja.

Enkä oo mitään jumppaillutkaan, eli ihan vaan vähemmällä ja säännöllisellä ruualla tämä tulos. Vois tietty jotain vatsalihaksia alkaa tehdä niin lähtiski tuo löllö tuosta eestä pois. Maha ja reiden ne pulleimmat. =
Hyvin kyllä tippunu,hienoa =) Mä mitin että josko alkasin tekeen callatenexin (kirjotinkohan oikeen :whistle: ) vatta-osioo. Tulokset näkyy aika nopsaa siinä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sadetta:
Toissa viikon maanantaina jatkoin pääsiäiseltä alkanutta mutta jo välissä unohtunutta laihistelua, silloin puntarissa 88,2kg, viime maanantaina 86,6kg ja tänään 84,2kg. Ja edelleen, kilo kerrallaan. Nyt odotan hinkuna että vaaka näyttäis 83 ja jotain. Saa nähä huomaako kukaan sukulainen mitään muutosta. Kuitenkin jotain -6kg siitä kun ovat mua viimes nähneet.

Olis ihana käydä aina pitkällä kävelyllä mutta ei oikein vaunujen ja seisomalaudan kanssa ole mielekästä (ei ole jaloille tarpeeksi tilaa huiskia). Ehkä se liikunta tulee kuvioihin sitte ku esikoinen 3v oppii ajamaan paremmin pyörällä niin saa ajella perässä ku minä lykin vaunuja.

Enkä oo mitään jumppaillutkaan, eli ihan vaan vähemmällä ja säännöllisellä ruualla tämä tulos. Vois tietty jotain vatsalihaksia alkaa tehdä niin lähtiski tuo löllö tuosta eestä pois. Maha ja reiden ne pulleimmat. =
Hyvin kyllä tippunu,hienoa =) Mä mitin että josko alkasin tekeen callatenexin (kirjotinkohan oikeen :whistle: ) vatta-osioo. Tulokset näkyy aika nopsaa siinä :p
 
MOision musta enkeli!!! sullahan on tosi hyvin tippunut.. onnea ja tsemppiä jatkoon..
mulla olikin nyt sitten viime viikosta tippunut vain 100g. mutta toisaalta olin kyllä tulokseen tosi tyytyväinen sillä söin kaksissa juhlissa viikonloppuna kuin virtahepo ja kaikki pitopöydän kakkuherkut päälle...
 
Tuntuu että menee huonosti mutta hyvinpä tuo taitaa oikeasti mennä. Huomenna kyllä herkuttelen illalla oikein olan takaa kun pidetään esikoisen 3v synttärit. Täytekakku on jo vettymässä jääkaapissa.

Oikeesti tuo vaaka pitäs viedä multa. Käyn vähän väliä siinä, illallakin. Iltapaino 85,1kg, aamulla oli 84,4kg (eli 200g enemmän ku eilen)... Ihan skitsoa rampata siinä. No, tuo iltapaino tietää hyvää aamupainoa ku kilo-puolitoista vähemmän painan aina aamuisin. "Onneksi" ollaan lähössä perjantaina reissun päälle enkä edes tiedä kauaksiko. Pari viikkoa saa varata. Siellä ei sitte omaa rakasta vaakaa ole B) Joten vielä pari päivää kuulette minusta ja sitten vaikenen joksikin aikaa (toivottavasti en pulskistu siinä välissä vaan 8kymppi häämöttäisi lähempänä). Laittakaa mut sitte takas ruotuun jos toisin kävi. Pitää yrittää sanoa ihmisille että olen dieetillä enkä ota lisää kiitos.

Syömisistä. Eli syön kaikkea kuten normaalistikin mutta vain aterioilla ja vähä niukemmin mitä ennen. Tänään esim. 2 ruisleipäpalaa+margariini+aamupalajuustoa, nakki ja banaani lounaaksi :saint: ja päivälliseksi 4 uutta perunaa ja possun filettä pari palaa, raejuuston jämät. Sitte täytin täytekakun ja maistelin niitä sörssöjä. Iltapalaksi (lemppariani) jogurttia myslillä/kaurahiutaleilla. Kuullostaapas tosi dieettiä pitävän ruokavaliolta :p Missä kaikki hedelmät ja kasvikset. . . hmm. . .

Sit mä haaveilen että olisi ihana käydä ihan issekseen tai puolison kanssa kunnon kävelylenkeillä ja ottaa juoksuspurtteja. No minnepä lähdet ku on 4kuinen ja 3v hoidettavana eikä hoitajia näillä main ole, suku pohjoisessa. Ainahan lapset vois ottaa mukaan mutta yksin/kaksin olis helpompaa, yksin ei kylläkään kivaa.

Joo, ihan sekopäisiä juttuja. Joten öitä.
 
Nyt tuli sitte eka sortuminen :ashamed: Ei nyt onneks pahakaan , mutta noin 7 pojoa paukahti ylitte sallitun määrän :/ Ihan kyllä oma moka ku menny hirmusti pisteitä suklaaseen ja ja..seli seli :D No mutta nyt ei enään,jos kerran kk:ssa vaan niin ei luulis vaikuttavan painon laskuun. Huomenna jatkan normaalisti.
 
nyt on tiputtava joulukuu loppuun rutkasti sillä aloitetaan maanantaina isän kanssa the biggest loser ja pää palkintona on päälle 200e joulukuun viimeinen päivä! :LOL: ja kyllä semmoinen ylimääräinen tienisti mulle sopisi=)
eli lähtöpainon ja loppu painon prosenttuaalinen pudotus merkkaa hävitä voi siis
100g :eek: joka kuu laitataan pottiin 10e ja kerran kuussa on väli punnitus joka maksaa 2e!!!
isällä on uskomaton tahto voittaa mut mää aijon nostaa ne rahat joulukuussa itelleni tosin sen eteen on tehtävä töitä!kuulostaa ehkä hullulta mut mua kyllä motivoi!ja toisaalta kun miettii tässä ei voi hävitä..vaikka rahaa ei saiskaan niin terveyden saa!
 
Huomenna startataan kohti pohjanmaata. Illalla tuli vedettyä täytekakkua, puusteja, Omareita, suklaavohveleita ja parin erisortin pasteijoita. Ja aamupalaksi pari pasteijaa ja puusti :saint: Mutta paino ei ollu ku +200g herkuttelun tuloksena, ihme. Ja herkuttelun syy oli siis 3vuotiaamme kekkerit.

Mukavia kesäpäiviä, minä katoan maisemista tuntemattomaksi ajaksi ja palaan sitte kilon pari kevyempänä (tai painavampana).

*84,2kg*
 
PItkästä aikaan.. Sain sunnutaina suuherpes tulehduksen ja olen ollut helvetin kipeenä tään viikon, jotain hyvääkin tässä on, kun pelkellä vedellä vaan oon elänyt :D
Tänä aamuna vaaka näytti 73,5kg :attn: :D :D
Eli 6,5kiloa jo historiassa :D
 
esikko lähti brasiliaan ja miul on maha sekasin huolesta.. kolmesti jo oksentanu.. :x .. kyl mie oon yks :xmas: ..no mie lupasin tehä joka päivä lenkin ja kuntopiirin (esikon korisharkkojen mukasen) ko esikkokin joutuu siel reisussa tekemään saman.. kiva ois miustaki jossain Copacabanan sidewalkilla lenkitellä.. :whistle:

NIIN JA UKKO KUN OTTI JA PIILOTTI HERKUT JA KARSI MUUTENKI RUOKALISTAA JA TÄYTTI MIUN PÄIVÄRYYTMIN KASVIKSILLA NIIN VAAKA NÄYTTÄÄ 97kg :D
 
mahtuisko tänne mukaan yksi 62kg 155cm pätkis???
pudotusta olis vielä se 7-8kg ja sitten olen tyytyväinen itseeni.
kävelen reippaasti n.7-8km joka päivä ja syön n. 1400kaloria päivässä, painoa putoaa viikossa n 0.5-1kg ja minusta se on hyvä tahti.
välillä mässäilen ,mutta eihän se nyt koko maailmaa ole. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja effemia:
PItkästä aikaan.. Sain sunnutaina suuherpes tulehduksen ja olen ollut helvetin kipeenä tään viikon, jotain hyvääkin tässä on, kun pelkellä vedellä vaan oon elänyt :D
Tänä aamuna vaaka näytti 73,5kg :attn: :D :D
Eli 6,5kiloa jo historiassa :D

Ohhoh ,ompas hyvin tippunu
:) Etkö mitään oo pystyny syömään? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
esikko lähti brasiliaan ja miul on maha sekasin huolesta.. kolmesti jo oksentanu.. :x .. kyl mie oon yks :xmas: ..no mie lupasin tehä joka päivä lenkin ja kuntopiirin (esikon korisharkkojen mukasen) ko esikkokin joutuu siel reisussa tekemään saman.. kiva ois miustaki jossain Copacabanan sidewalkilla lenkitellä.. :whistle:

NIIN JA UKKO KUN OTTI JA PIILOTTI HERKUT JA KARSI MUUTENKI RUOKALISTAA JA TÄYTTI MIUN PÄIVÄRYYTMIN KASVIKSILLA NIIN VAAKA NÄYTTÄÄ 97kg :D

voi että
:hug: Oisin kyllä ittekki huolissaan ja kuolisin ikävään..No mutta eiköhän sielä kaikki hyvin vaikka kaukana onki. Pääsispä ittekkin :p Oletkos lenkkeilly ja tehny kuntopiiriä? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
mahtuisko tänne mukaan yksi 62kg 155cm pätkis???
pudotusta olis vielä se 7-8kg ja sitten olen tyytyväinen itseeni.
kävelen reippaasti n.7-8km joka päivä ja syön n. 1400kaloria päivässä, painoa putoaa viikossa n 0.5-1kg ja minusta se on hyvä tahti.
välillä mässäilen ,mutta eihän se nyt koko maailmaa ole. =)
Tervetuloa vaan , kyllä mahtuu mukaan =) Lasketko ite kalorit vai onko sulla joku tietty ¨ohje¨ mitä syöt päiväs? Mä oon niin onneton nuiden kaloreiden ja laskujen kans etten tajuu niistä mitään :ashamed: :D
 
Huoh,meni jussi hiukan mässätessä :ashamed: Mutta tänään otin taas itteeni niskasta kiinni ja jatkoin pisteitä. Mietin tota kaalisoppa diettiä että pitäskö vk yrittää sillä niin sais muutaman kilon pois :whistle: Ja jatkas sitte pojoja taas.Onko kellään kokemusta siitä sopasta? Varasin ens viikole jumpatki 5:lle päivää =) Ei taida olla painossa laskua tiistaina :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
esikko lähti brasiliaan ja miul on maha sekasin huolesta.. kolmesti jo oksentanu.. :x .. kyl mie oon yks :xmas: ..no mie lupasin tehä joka päivä lenkin ja kuntopiirin (esikon korisharkkojen mukasen) ko esikkokin joutuu siel reisussa tekemään saman.. kiva ois miustaki jossain Copacabanan sidewalkilla lenkitellä.. :whistle:

NIIN JA UKKO KUN OTTI JA PIILOTTI HERKUT JA KARSI MUUTENKI RUOKALISTAA JA TÄYTTI MIUN PÄIVÄRYYTMIN KASVIKSILLA NIIN VAAKA NÄYTTÄÄ 97kg :D

voi että
:hug: Oisin kyllä ittekki huolissaan ja kuolisin ikävään..No mutta eiköhän sielä kaikki hyvin vaikka kaukana onki. Pääsispä ittekkin :p Oletkos lenkkeilly ja tehny kuntopiiriä? =)

Juu, siis sunnutaista torstaihin olin syömättä perjantaina sain syötyä jo himppusen, ja nyt pystyn jo toisella poskella syömään :D
 
näin siinä sitten kävi, että juhannus toi tullessaan 700g painoa lisää.... :headwall:
musta tuntuu jotenkin muutenkin että tää paino nyt jumittaa.. oon pääsemässä sen maagisen kolminumeroisen luvun alle, melkein. joka viikko vain melkein :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Huoh,meni jussi hiukan mässätessä :ashamed: Mutta tänään otin taas itteeni niskasta kiinni ja jatkoin pisteitä. Mietin tota kaalisoppa diettiä että pitäskö vk yrittää sillä niin sais muutaman kilon pois :whistle: Ja jatkas sitte pojoja taas.Onko kellään kokemusta siitä sopasta? Varasin ens viikole jumpatki 5:lle päivää =) Ei taida olla painossa laskua tiistaina :|
mites sun kävi?
 
mie juoksen ko aropupu..2v,5v ja 8v pitää huolen ettei äiti pysähdy edes sisällä..ja 3kk juoksuttaa sit yöt.. ko jää *jumiin* kääntyiltyään massulleen.. ja mie oon alakerrassa, jos vaikka esikostan kuuluis jotain..

EILEN POIKA PÄÄS PERILLE EHJÄNÄ! :D :heart:

mie en oo voinu syödä kunnolla huolet oksuttaa.. kunto piirin oon tehny joka ilta ja 100 askelta stepperillä päälle..mut eilen kyl kävi niin että meinasin pyörtyy ko lähin alakertaan tulemaan, joten ukko vähän toppuutteli..tänään ainakin on vähän *ota-mamma-iisisti*-päivä..
eihän täsä tarvii sairaalaan tipaan jouta, vaikka poikanen onkin maapallukan toisella puolella.. :D :whistle:
 
joo oon nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja yritän vaihtaa karkin liikunnan iloihin ollaan siskon kanssa ruvettu käymään lenkin sauvakävelyllä joka ilta tosin tänään vasta toinen kerta mutta lenkin jälkeen on tullut aina uskomattoman hyvä olo...toisin kun karkin syönnin jälkeen :LOL:
mulle kun ei oikein mikkään kuurit sovi täytyy vaan lisätä kunnolla liikuntaa...ja kun sitä lisää niin siitä toivottavasti tulee tapa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiftial:
älä nyt luovuta sulla menee tosi hyvin :hug: *potkii perseelle*otat ittees niskasta kiinni ja pääset vielä hyvin vauhtiin =)
Otin itteeni niskasta kiinni ja potkasin persiille :D Eiköhän tää tästä, enään ei saa tulla yhtään sortumisia ku mulla menee sitte niiin monta pv pilalle kun ja jos yhtenä päivänä syön yli pisteiden :/ No mitenkäs muilla menee? :)
 
ja taas mennään alaspäin.. viime viikosta on pudonnut 900g. (minä iloitsen pienestäkin...)

Olen huomannut, että paino on jo vähän yli kuukauden junnaillut samoissa lukemissa.. välillä vähän tippunut ja sitten taas noussut takaisin... nyt täytyy oikein tsemppaamalla tsempata että seuraavassa punnituksessa paino putoaa. sitten pääsen näistä epätoivon luvuista, joissa on junnattu.
(ja siellä se maaginen alle sata jo häämöttää........)

mitenkäs muilla? tuottaako kesäloma hankaluuksia?

tsemppiä!!!!! :hug:
 

Yhteistyössä