Hakutulokset

  1. F

    Kauniit/rumat äidit

    Kuinka moni teistä äideistä tuntee itsensä kauniiksi? Mä en ainakaan tunne... Poika 2v4kk, vauva-aikana huono nukkuja ( heräsi tunnin välein ekat 8kk) imettämisvaikeuksia jne, ei hoitoapua joten 24/7 lapsen kanssa, ainoana liikuntana vaunukävelyä ja kotona pientä jumppaa Oman jaksamisen...
  2. F

    Gallup: lempiruokasi

    Mikä on lempiruokasi johon et kyllästy koskaan?!?
  3. F

    Lapset ja tv

    Kuinka Paljon lapsesi katsoo tv.tä? Minkä ikäinen, ja mitä ohjelmia?
  4. F

    Harrastuksista

    Mitä harrastat ja Kauan olet sitä/ niitä harrastanut? Onko jotain ns. Henkireikää josta olisi tosi vaikea luopua??
  5. F

    Kotivaatteet?!?

    Missä vaatteissa viihdyt kotona? Laitatko hiukset tai meikkaatko, jos olet vain kotosalla koko päivän?
  6. F

    Kotiäidit, miten saatte ajan kulumaan???

    Mitä te teette että aika kuluu?? Itse olen ollut kotona Kohta 3v ja tylsistyn tähän tekemättömyyteen. Toki siivoon, kokkaan, leikin muksun kanssa jne, mutta 16h/vrk on pitkä aika..iltapäivällä alkaa tuntua kuin ilta ei tulisi koskaan, ja että voisi vihdoin mennä nukkumaan.
  7. F

    "varatut" nimet

    Vauva tuloillaan ja nimi pitäisi keksiä, mutta kun kaveripiirissä on jo suurinosa kivoista nimistä käytetty tai sitten lapsettomat ovat jo "varanneet" tietyt nimet tuleville lapsilleen, ei ole helppoa löytää nimeä joka miellyttäisi kumpaakin, saati sitten ettei astuisi jonkun varpaille...
  8. F

    2,5v herää aina vaan aikaisemmin

    Ensimmainen vuosi meillä herättiin klo 03-05 välillä, vauvana oli siis "hieman" aamuvirkku, 1vuotiaana alkoi nukkumaan hyvin, kokonaisia öitä, rytmi tasaantui 1 päikkyihin, nyt menty näin puolitoista vuotta, aamulla ylös klo7, päikyt klo 14-17 ja yöunille klo21-21.30, ilman nukuttamisia...
  9. F

    Erittäin nirso 2vuotias

    Eli meidän parivuotiaalle pojalle ei uppoa mikään. Joka aterialla tarjoan samaa ruokaa kun mekin syömme mutta herra ei suostu istumaan syöttötuoliin muuta kuin väkipakolla, kauhea huuto ja ruoka lentää 2 sekunissa lattialle. Jos ehdin estämään, niin ei silti ole toivoakaan että se söisi, ei edes...
  10. F

    Lapsille yhteinen vai omat huoneet?

    Lapsilla ikäeroa 3 vuotta, esikoinen on poika, pikkukakkosen sukupuolesta ei vielä tietoa... Jos on poika, olin ajatellut laittaa samaan huoneeseen, ainakin siihen asti kunnes vanhempi menee kouluun. Mutta jos tyttö.... Meneekö silti samassa huoneessa teidän kokemuksen/ mielipiteiden mukaan...
  11. F

    2v. Neuvola

    Mitä Katsotaan, mitä pitäisi osata??? Asutaan ulkomailla eikä ole neuvolasta tietoakaan ja olisi kiva tietää onko 2v3kk poikani " kartalla" kasvunsa ja kehityksen puolesta...
  12. F

    Mies paljon töissä

    Meillä on oma yritys ( ravintola) ja mieheni joutuu olemaan paljon töissä, tekee n. 70-90h/vko pääsääntöisesti kaikki illat ja viikonloput, aamulla nukkuu klo10 asti, tekee ravintolaan liittyviä juttuja päivän, ja illan on töissä n. 02-03 asti. Itse olen kotona 2v3kk poikani kanssa ja odotan...
  13. F

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Siirryin odottavien palstalle...

Yhteistyössä