Poika 3v katsoo muutaman kerran viikossa 15-30min kerrallaan joko Pikku Kakkosta tai boksilta/dvd:ltä/tietokoneelta(ei itsenäisesti vaan aikuisen kanssa) piirrettyjä,esim chuggington,puuha-pete,postimies pate,ice agesta/happy feetistä valikoituja pätkiä. Lisäksi satunnaisesti saattaa katsoa kun me aikuiset (lähinnä minä eli äiti) katsotaan ruoka-,sisustus- tai remonttiohjelmia.
Tietokoneelta siis ei katso itsenäisesti vaan aikuisen kanssa,lähinnä youtubesta joko noita mainittuja piirrettyjä tai roska-autoja,lentokoneita ym.