Kotivaatteet?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikkaan kyllä kotipäivinäkin, jos siltä tuntuu, hiuksia en yleensä laita (pitkät) joten ne harjaan ja pistän ponnarille. Käytän ihan samoja vaatteita kotona kuin muuallakin: farkkuja, tunikoita, jotain erilaisia t-paitoja, mekkoja, sukkiksia... fiiliksen mukaan :) Kylminä päivinä saatan hipsiä fleecevaatteissa, yleensä aina villasukissa kuitenkin.

Itse miehenä en voisi pitää kotona samoja vaatteita kuin julkisilla paikoilla. "Säästän" niitä ja otan rennommin. Esim. harmaat collegehousut + t-paita, ja paljon boksereissa olen, joskus ilman paitaakin pitkiä aikoja.

Mulla kotona yleensä collegehousut, t-paita ja tarpeen vaatiessa jotai pitkähihaista päälle. Kotona ollessa yleensä laitan väriä kulmakarvoihin, mutta en muuta (joskus ripsaria). Mulla niin vaaleat kulmakarvat, niin eivät muuten erotu juuri lainkaan. Ja yleensä kotona olo kuitenkin tarkoitttaa, että mennään puistoon jolloin, mulla tietenkin ulkoiluvaatteet.

Yleensä kotona trikoo"treenihousut" ja toppi+fleecetakki/huppari/villatakki. Tai legginssit ja pitempi tunika, yleenä aina villasukilla nuo yhdistelmät. Kesällä ei sukkia. Joskus laitan sellaisen pitkän, mustan trikoomekon.

Lähikaupassa saatan piipahtaa noilla vaatteilla, mutta kyllä mäkin vähintään meikkipuuterin ja kulmiin vähän väriä sipaisen. Hiukset on helpot, otsis vaan kuosiin ja pitkät hiukset ku on nii usein ponnarille.

En todellakaan meikkaa jos olen vain kotona, mut yleensä tulee aina jossain pistäydyttyä ja silloin pääsääntöisesti ripsarin verran on meikkiä. Hiukset heitän pompulalle ilman sen kummempaa laittamista jos olen vain kotona, kotoa poistuessa tarvittaessa hiuspuuteria ja/tai lakkaa.

Kotosalla yleensä trikoo- tai collegehousut tai legginsit, toppi ja huppari tai neuletakki tai vaihtoehtoisesti joku hihallinen rento paita. Imetän edelleen, tosin en enää kymmentä kertaa päivässä, mut silti tissi-kätevästi-esille-vaatteita tulee valittua.

minulle kotivaate tarkoittaa jotain ihan kivaa, mutta jo pesuissa kulahtunutta/kutistunutta toppia jonka alla ei ole rintaliivejä. alaosana yleensä hame, joskus vain pelkät pikkuhousut ja syksyisin/talvisin villasukat. jos olen koko päivän kotona tai korkeintaan istun lasten kanssa pihalla, en välttämättä meikkaa muuten kuin laittamalla kulmakynää.

Viimeksi muokattu:
Miten te pystytte olemaan farkuissa kotona??? Ja meikattuna?

Itsellä on yleensä leggarit, colleget tms jalassa ja t-paita tai pitkähihainen trikoopaita. Eikä missän nimessä meikkiä kotona, ihokaan ei tykkää kun jatkuvasti meikkaa!

Kyllä mä yritän siistiltä näyttää vaikka päivät oon kotona ja puistossa.. Ei siitä ole vaivaa ja tulee hyvä olo itselleen. Töihinkin laittauduin niin miksen nytkin.

Kotona laitan ripsarin, laitan tukan nätisti ja huulikiiltoa. Päivällä mulla on joku toppi ja verkkarit, illat olen pikkuhousuissa. mies on aina kotona pelkissä boxereissa.
Töistä tullessa heti riisutaan työvaatteet (farkut, jakut, hameet, mies työasunsa ja lapset hoitopäivän päällä olleet vaatteet) ja ollaan alusvaatteissa. En voisi esim. ryhtyä kokkailemaan työpäivän pitämäni vaatteet päällä.
Iltasuihku on ehdoton, en ymmärrä ihmisiä jotka käyvät aamulla suihkussa ja illalla menee päivän lioissa puhtaisiin petivaatteisiin nukkumaan. :X

Miten te pystytte olemaan farkuissa kotona??? Ja meikattuna?

Itsellä on yleensä leggarit, colleget tms jalassa ja t-paita tai pitkähihainen trikoopaita. Eikä missän nimessä meikkiä kotona, ihokaan ei tykkää kun jatkuvasti meikkaa!

Minä en käytä meikkivoidetta tai puuteria muuta kuin juhlissa ja töiden edustustilaisuuksissa. Kotimeikki on ripsari ja huulikiilto.

jossain rennoissa vaatteissa oon kotona enkä meikkaa. Jos on jotain pientäkin menoa (esim. puistoon lasten kanssa) niin sitten on kyllä toiset vaatteet käytössä. En myöskään yleensä vaihda "kotivaatteisiin" kesken päivän ja aika harvoin meikkaan ellei oo jotain juhlia.
Sit jos oon sairastamassa kotona niin kepeesti menee koko päivä yökkärissä ja villasukissa :P

Yhteistyössä