Kauneus puoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Kysymys kauneudesta.

Meikkaatko ja jos meikkaat, meikkaatko itsesi, puolisosi vai ihmisten takia?
Pidätkö itsestäsi meikkaamattomana? Pidätkö itseäsi kauniina?

Entä jos sinulla on lpieniä lapsia/vauvoja, ehditkö meikata silloin?

kiinnostaa vain kovasti miten toiset huolehtivat itsesään :D

Mielestäin ITSENSÄ HUOLEHTIMISTA on siisteys/puhtaus eikä suinkaan MEIKKAUS .......................

Mutt siis meikkaan mielen piristykseksi .... Muiden iloksi ja vähän OMAKSIKIN ..... :D

Pidän itsestäni yhtä lailla meikattuna tai ilman. Meikkaan itseni takia, on parempi fiilis.
Ja työn takia, kuuluu näyttää edustavalta, vaikken miltään supermallilta näytäkään.
On pieni lapsi ja vauva, hyvin ehdin meikata silti. Nuo on helppoja tapauksia. (Sitäpaitsi nykyään on koti-isän homma hoitaa ne aamulla kun mä meikkaan ja painun töihin :))

Meikkaatko ja jos meikkaat, meikkaatko itsesi, puolisosi vai ihmisten takia?
Pidätkö itsestäsi meikkaamattomana? Pidätkö itseäsi kauniina?

Entä jos sinulla on lpieniä lapsia/vauvoja, ehditkö meikata silloin

Harvemmin meikkaan kotona. Jos jonnekin lähden meikkaan vähän. Ja itseni takia meikkaan, olo tuntuu itsevarmemmalta ja pirteämmältä. Mulla on 2,5v poika ja 1v tyttö, ajan puutteen takia en ole meikkaamatta, vaan siksi että asustamme keskellä ei mitään, ja kotona ollessa en tunne tarvetta meikata. Olen mielestäni nätti ja voin kulkea ihan hyvin ilman meikkiä ihmisten ilmoilla, kyse on enemmänkin siitä että silloin kun harvoin lähtee, on sitten kiva vähän ehostautuakin.

Meikkaan vain jos menen baariin ja sitä ei tapahdu kuin muutaman kuukauden välein.

Pidän itsestäni tällaisenaan ilman meikkiä, koska olen kotona, enkä juurikaan katso peiliin.... Olen tumma, enkä tarvitse korostuksia meikeistä kotioloissa.

Kauniina en itseäni pidä, ihan tavallisena vain.

Meikkaan ja ihan itseni takia..ööööööö nooh myös ihmisten takia, mut en mieheni :) En tiiä oikein et pidänkö itsestäni meikittömänä, joskus menettelee ja joskus taas ei. Meikittömyys ei enää ole niin kamalaa..oon vissiin tullut vanhaks..omalla pihalla ehkä just ja just kehtaan olla ilman meikkiä, mut että kauppaan lähtisin, en ikinä.
Kyllä ehdin meikata vaikka lapsia on..ei oo koskaan olleet esteenä eikä oo ollut niin kiire koskaan, ettenkö kerkiäis meikkaan.

Mulla on kauhea ihottuma ollut jo useamman vuoden. Harvemmin viitsin meikkailla, kun raavin meikit kuitenkin pois.

Jos kuitenkin meikkaan, meikkaan itseäni varten. Pääsee paremmin juhlatunnelmaan kun pukeutuu ja laittautuu. Toisaalta kunnioittaahan tällöin juhlien järjestäjääkin, kun on nähnyt vähän vaivaakin eikä saavu suttuisena.

Mutta kun harvoin meikkaan niin en oikein osaa ja laitan meikkiä vain niin ettei sitä huomaakkaan, vaan se vähän korostaa ripsiä, kulmia ja huulia sekä meikkivoide peittää arpia.

En pidä itseäni kauniina meikittä enkä meikattuna, mutta olen mielestäni ihan ok kummin vain ja se riittää mulle. En haluaisi olla kauniimpi kuin seuralaiseni.