Hakutulokset

1. R

Miksi tytön hiukset ei kasva normaalisti?

Kaikilla lapsilla ei vain hiukset kasva nopeasti. Ei siitä kannata ottaa stressiä jos lapsen hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät! Kyllä ne ajan myötä kasvaa. Jotkut lapset ovat melkein kaljuja syntyessään kun toisilla on jo pitkä ja todella tuuhea tukka. ei hiusten kasvuun vitamiinit auta.
  2. R

Sain vahingossa ilm. kahden kuukauden palkan kerralla. Osaako joku neuvoa?

soita sinne ja kysy että miten näin nyt on käyny! ei täällä kukaan tiedä miten sinun töissä nuo palkat menee!
  3. R

Mitä laitat/laittaisit terassi+baari kierrokselle päällesi?

itse laitan ed hardyn topin ja leginsit. tai joku mekko ja legginsit :)
  4. R

Voi per...!!!! Siis väestörekisterikeskuksen tiedoissa isäni nimen kohdalla lukee OTTOVANHEMPI! Eipä ollut mulla tietoa!

voi ei :( ihmettelen suuresti ettei sinulle ole asiasta puhuttu ennen mitään!
  5. R

G:kesäloma budjettinne?

käydään huvipuistoissa, titi-nalle talossa, kaikkea mitä nyt keksitään. elokuussa lähdetään lappiin mökille. Kyllähän noihin hurvituksiin saa rahaa menemään paljon. Meillä on varattu 2000-2500e kesän reissuihin :) polttoaineisiin menee aika paljon ku etelästä asti lähdetään lappia kiertelee.
  6. R

Mitä lemmikkejä teillä on?

3 kissaa ja koira. ei ne haise ollenkaan. kissojen laarin puhdistaa ahkerasti.
  7. R

Kuinka monta kertaa yössä vauva herää?

onko lapsi pullo vai rintaruokinnalla? kyllä tuon ikäisen mun mielestä pitäis nukkua vähän pidempiä unia. tuli mieleen että saakohan liian vähä maitoa kerralla ku heräilee noin usein.
  8. R

tytöllä korvan takana patti,mitähän voi olla?

voi olla rasvapatti. siskoltani leikattiin pienenä korvan takaa rasvapatii.
  9. R

Hei!

Helsingissä asustellaan tyttösen kanssa :) juu tottakai voidaan jutella lisää :)
  10. R

Hei!

Hei Itse olen 2vuotiaan tytön yksinhuoltaja äiti. sain tytön kun olin 19vuotias. Me erottiin lapsen isän kanssa kun tulin raskaaksi. Hän ei halunnut lasta vielä ja itse en pystynyt tekemään aborttia. Meillä on mennyt oikein hyvin tytön kanssa enkä päivääkään vaihtaisi pois. Itse muutin äidin...
  11. R

Onneksi mulla ei ole tytärtä joka hankkiutuisi alaikäisenä raskaaksi.

neuvot poikaasi hylkäämään lapsen sun muuta! anteeksi vain mutta tuo sinun ajatusmaailmasi ei taida olla ihan kunnossa!
  12. R

Onneksi mulla ei ole tytärtä joka hankkiutuisi alaikäisenä raskaaksi.

yhtälailla se teinipoika voi tulla isäks! ei tainnu ap:ee sitä ajatella!
  13. R

Liittykää tähän ryhmään (kadonnut nuori mies)

onpas se ollut jo kauan kateissa. tekeekö poliisi asialle mitään?
  14. R

kotipizzan ylämummo paita

käy ostaa pitsa,etköhän sillä saa sen paidan!
  15. R

Tyttö kaatu naama edelle tuolinjalkaa päin =(

meilläkin tuon ikäinen tyttö kaatui sänkyä vasten niin tuli musta silmä ja poski. Kaupassa kun piti lapsen kanssa käydä sitten niin kaikki kattoo pahalla että olen omaa lastani hakannut.En todellakaa hakkaa omaa lastani vaan hän kaatui. Se vielä lisää sitä mulkaisujen määrää että olen nuori...
  16. R

Senkii valehtelijat, eihän ne elarit tänään tullukkaa.

no ei kyllä ole tänää tullu,miksi ihmeessä ne tulisi tänää kun 10pv on maanantai
  17. R

Ruoka-aineallergioihin perehtynyt lääkäri pääkaupunkiseudulla

Meidän lääkärin nimi oli ritva sorva itiksesä. Vanhempi nainen ja todella mukava ja asian tietävä lääkäri
  18. R

Te joilla on hengenahdistu,...

On annettu. Kärsin itse astmasta ja saan välillä hengenahdistuksia. Siihen on olemassa lääkettä nimeltä Ventoline Diskus.Se on hengitysteitä avaava lääke. Sitä annetaan myös lapsille,joskus jopa kurkunpääntulehdukseen jos hengitys menee yöllä hankalaksi niin tuolla saa todella nopeasti...
  19. R

Mä uskalsin sittenkin äippäkahveille!

Hienoa :) Rohkeasti vaan uusiin asioihin mukaan :)
  20. R

Ruoka-aineallergioihin perehtynyt lääkäri pääkaupunkiseudulla

Me kävimme Itäkeskuksen Pikku Jätissä. Siellä oli todella hyvä allergialääkäri ja vielä lapsiin perehtynyt. Sieltä saa aikojakin suht nopeasti. Onhan noita Pikku jättejä myös muualla pääkaupunki seudulla kuin itiksessa.esim.Kampissa. Suosittelen sitä lääkärikeskusta ne on asian osaavia ja...

Yhteistyössä