Niin...Alkuperäinen kirjoittaja Haha:No mitas jos sun poika hankkiutuu alaikaisena isaksi?
Toisaalta tytöllä on myös enemmän mahdollisuuksia käytettävissään, hän voi itse päättää haluaako ylipäätänsä jatkaa raskautta vai ei. Pojan on vain hyväksyttävä tytön valinnat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin no voihan se sun poikasi hankkiutua isäksi. Tietty se ei mielestäni ole pojalle samanlainen pommi kuin tytölle, poika jatkaa elämäänsä melko normaalisti.. opinnot, työt jne... tytön yleensä täytyy ainakin hetkeksi pistää kaikelle stoppi ja se on aika kurjaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt tai käynyt just ja just päässyt peruskoulusta..
et oo tosissas... silmii oikee häikii tää järjen loisto.. en tosiaan haluis päästää tytärtäni sun poikas lähelle ikinäkään.....Alkuperäinen kirjoittaja onnekas:Ihanaa olla pojan äiti, en kyllä haluaisi olla tytön äiti.
ei kaikki!Alkuperäinen kirjoittaja teinivanhemmat:hankkivat vain huomiota.
'Alkuperäinen kirjoittaja teinivanhemmat:hankkivat vain huomiota.
Tottakai olen sitä mieltä että pojankin tulisi kantaa asiasta vastuu. Mutta jos lapsi pidetäänkin vaikka ihan yhteisestä päätöksestä, se on siitäkin huolimatta tytölle eli äidille usein isompi juttu. Tosiasia on se että isä ei tule ikinä olemaan niin kiinni lapsessa kuin äiti ja äiti on se joka joutuu sumplimaan esim. koulunsa kanssa. Ja mun mielestä on todella huolestuttavaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt ja pamahtaa raskaaksi. Tytön äitinä huolestuisin varmaan potenssiin sata enemmän kuin silloin jos pojastani tulisi isä. Kaikenkaikkiaan toivon kuitenkin että jättävät lastenteon sitten aikuisiälle, niin tyttö kuin poika.Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Toisaalta tytöllä on myös enemmän mahdollisuuksia käytettävissään, hän voi itse päättää haluaako ylipäätänsä jatkaa raskautta vai ei. Pojan on vain hyväksyttävä tytön valinnat.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin no voihan se sun poikasi hankkiutua isäksi. Tietty se ei mielestäni ole pojalle samanlainen pommi kuin tytölle, poika jatkaa elämäänsä melko normaalisti.. opinnot, työt jne... tytön yleensä täytyy ainakin hetkeksi pistää kaikelle stoppi ja se on aika kurjaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt tai käynyt just ja just päässyt peruskoulusta..
ja vaikkei velvollisuuksia olisi muuhunb kuin elatusmaksuihin niin ei se teini-isäksi päätyminen ole kaikille pojille mikään helppo asia. Onneksi (tavallaan pelottavakin ajatus että oma poika voisi tehdä jonkun tytön raskaksi ja olla sen enempää edes kiinnostumatta asiasta).
No 20 ei mun mielestä ole enään teiniäiti? tässähän puhuttiin teiniäideistä.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Huoh: ei sitä älliä ole niillä 45-vuotiailla sen enempää kuin 20- vuotiaillakaan Vai meinaatko että koulutus tekee ihmisestä henkisesti hyvän ja kykenevän kasvattamaan lapsia?
Onko 17-v sitten parempi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No 20 ei mun mielestä ole enään teiniäiti? tässähän puhuttiin teiniäideistä.Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Huoh: ei sitä älliä ole niillä 45-vuotiailla sen enempää kuin 20- vuotiaillakaan Vai meinaatko että koulutus tekee ihmisestä henkisesti hyvän ja kykenevän kasvattamaan lapsia?