Onneksi mulla ei ole tytärtä joka hankkiutuisi alaikäisenä raskaaksi.

• Viestiketjun aloittaja onnekas
  • Ensimmäinen viesti
g
no entäs jos sinun poikasi panee tuolla kylillä 10 tyttöä raskaaksi ja joutuu maksumieheksi...
Kyllä mä opettaisin ennemmin vastuuta, oli tyttö tai poika. Itseään siinä saa peiliin katsoa jos tyttö/poika tulee kotiin 13 kesäsenä ja ilmoittaa saavansa vauvan.

HALOOO!!!! Onneks sulla tosissaan ei oo tyttöä, harmi että sulla on ees poika.

vieras
niin no voihan se sun poikasi hankkiutua isäksi. Tietty se ei mielestäni ole pojalle samanlainen pommi kuin tytölle, poika jatkaa elämäänsä melko normaalisti.. opinnot, työt jne... tytön yleensä täytyy ainakin hetkeksi pistää kaikelle stoppi ja se on aika kurjaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt tai käynyt just ja just päässyt peruskoulusta..

Khimaira
Onneksi sulla ei ole kerran tuolla tavalla ajattelet.

Mulla onneksi on tyttö, joka saattaa hankkiutua nuorena raskaaksi, ihan tarkoituksella :snotty: Vitsailee sillä että tekee musta alle 40- vuotiaana mummon :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin no voihan se sun poikasi hankkiutua isäksi. Tietty se ei mielestäni ole pojalle samanlainen pommi kuin tytölle, poika jatkaa elämäänsä melko normaalisti.. opinnot, työt jne... tytön yleensä täytyy ainakin hetkeksi pistää kaikelle stoppi ja se on aika kurjaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt tai käynyt just ja just päässyt peruskoulusta..
Toisaalta tytöllä on myös enemmän mahdollisuuksia käytettävissään, hän voi itse päättää haluaako ylipäätänsä jatkaa raskautta vai ei. Pojan on vain hyväksyttävä tytön valinnat.

ja vaikkei velvollisuuksia olisi muuhunb kuin elatusmaksuihin niin ei se teini-isäksi päätyminen ole kaikille pojille mikään helppo asia. Onneksi (tavallaan pelottavakin ajatus että oma poika voisi tehdä jonkun tytön raskaksi ja olla sen enempää edes kiinnostumatta asiasta).

Pom
Tyttöjä on lapset ja vaikka pieniä ovatkin vielä niin onpas tullut mietittyä tuollaistakin asiaa. Tulin tulokseen että kurissa ja nuhteessa pyrin pitämään ja toivon että osaavat olla siivosti ja käyttäytyä järkevästi.

Mutta jos sattuu niin että teiniäidiksi tms. tulee niin pyrin olemaan tukena niin paljon kuin mahdollista.

Khimaira
Huoh: ei sitä älliä ole niillä 45-vuotiailla sen enempää kuin 20- vuotiaillakaan :whistle: Vai meinaatko että koulutus tekee ihmisestä henkisesti hyvän ja kykenevän kasvattamaan lapsia?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Toisaalta tytöllä on myös enemmän mahdollisuuksia käytettävissään, hän voi itse päättää haluaako ylipäätänsä jatkaa raskautta vai ei. Pojan on vain hyväksyttävä tytön valinnat.

ja vaikkei velvollisuuksia olisi muuhunb kuin elatusmaksuihin niin ei se teini-isäksi päätyminen ole kaikille pojille mikään helppo asia. Onneksi (tavallaan pelottavakin ajatus että oma poika voisi tehdä jonkun tytön raskaksi ja olla sen enempää edes kiinnostumatta asiasta).
Tottakai olen sitä mieltä että pojankin tulisi kantaa asiasta vastuu. Mutta jos lapsi pidetäänkin vaikka ihan yhteisestä päätöksestä, se on siitäkin huolimatta tytölle eli äidille usein isompi juttu. Tosiasia on se että isä ei tule ikinä olemaan niin kiinni lapsessa kuin äiti ja äiti on se joka joutuu sumplimaan esim. koulunsa kanssa. Ja mun mielestä on todella huolestuttavaa jos ei ole edes peruskoulua käynyt ja pamahtaa raskaaksi. Tytön äitinä huolestuisin varmaan potenssiin sata enemmän kuin silloin jos pojastani tulisi isä. Kaikenkaikkiaan toivon kuitenkin että jättävät lastenteon sitten aikuisiälle, niin tyttö kuin poika.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Huoh: ei sitä älliä ole niillä 45-vuotiailla sen enempää kuin 20- vuotiaillakaan :whistle: Vai meinaatko että koulutus tekee ihmisestä henkisesti hyvän ja kykenevän kasvattamaan lapsia?
No 20 ei mun mielestä ole enään teiniäiti? tässähän puhuttiin teiniäideistä.

vieras
nyt te mammat ootte vähän liian täynnä itteään! ette te voi yleistää kaikkia teinejä huonoiksi äideiksi! taitaa teitä ärsyttää kun ette itse ole saaneet nuorena lapsia!

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
No 20 ei mun mielestä ole enään teiniäiti? tässähän puhuttiin teiniäideistä.
Onko 17-v sitten parempi?
Ihan yhtä lailla sitä on päättömästi käyttäytyviä niin nuorissa kuin niissä keski- ikään ehtineissä :snotty:

Yhteistyössä