Hakutulokset

1. R

Riittääkö pk:ssa syliä lapselle?

yleensä päiväkodeissa jotkin hoitajat kiintyvät joihinkin lapsiin ja haluavat vain ottaa hänet syliin. Siis vastaus on ei. itse en haluaisi viedä lasta tämän takia päiväkotiin
  2. R

Jos mä tulisin/olisin palstailu-urani aikana raskaaksi,

mä en todellakaa alkais kertoilee täällä,että olen tullut raskaaksi ja olen menossa ostamaan vaunuja ja muita tarvikkeita. Jotkut ihmiset vaan näköjään haluavat ilmoittaa asiasta täällä,ja sitä kautta onnitteluja. Näköjää ei sitten omassa perheessä ja suvussa saa tarpeeksi onnitteluja ja...
  3. R

Panacodista vaihteeksi eri vinkkelistä..

sinulla on voinut tulla vatsahaava kun joudut noin paljon lääkkeitä syömään. Kannattaa ä lääkäriin ja sanoa,että eikö olisi mtn muuta lääkettä. Tai sitten sinulla on tullut lääkeriippuvuus ja joudut syömään niitä vaikka ei särkisi. Pää vaan sanoo et en saa nukuttua ilman lääkettä. Mutta suuresti...
  4. R

Sukupuoliveikkaukset ultrassa - onko pitäneet paikkansa?

on mennyt oikein ja tyttö tuli :)
  5. R

taaksepäin kallistunut kohtu ja vauvamasu

itselläni on taaksepäin kallistunut kohtu,ja aikas mukava vauvamasu tuli. joillakin vauvamasu jää vain pieneksi ja jollain tulee tosi iso
  6. R

Mulla on paha olla

no mikäs nyt mieltä painaa?
  7. R

G: Missä iässä lapsesi alkoi puhua?

meidän tyttö alkoi puhua yksittäisiä sanoja 9,5kk iässä. se on ihan yksilöllistä.kuinka paljon vanhemmat opettavat ja puhuvat lapsille.
  8. R

mua hävettää

Nykyään on uudet järjestelmät näissä poliisin ja hätänumeron jutuissa. Kuule satun vaan tietää asian vähän paremmin.
  9. R

Ja nythän se selvisi...

No onneksi olkoo. Mikäs siinä jos sen haluaa kaikille ilmoittaa

Yhteistyössä