niin en tosiaan siitä kertois täällä :saint:
jos joku pakottava tarve tulis niin pinoutuisin johki odotusjuttuun eri nikillä
mites muut?
mites muut?
Ei kannata syödä metsän puolukoita, ties miten siinä käy!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Voisinhan mä tuon kertoa. Viimeistään silloin, kun muuttaisin Vatikaaniin ja alkaisin ottaa vastaan lahjoja ja kunnioitusta teiltä palstalaisilta :saint:
Totta :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata syödä metsän puolukoita, ties miten siinä käy!
ja varo ettet käytä poikas kanssa samaa pyyhettäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Totta :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kannata syödä metsän puolukoita, ties miten siinä käy!
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä en sentään niin koukussa palstaan ole, että lapsen teon aikanakin tässä roikkuisisin
Näin muuten viimeyönä kiihkeitä unia kultaseni :hug:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:niin en tosiaan siitä kertois täällä :saint:
mites muut?
Peesailen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Mä en sentään niin koukussa palstaan ole, että lapsen teon aikanakin tässä roikkuisisin
Ihmettelin ihan samaa Mutta mä nyt olenkin alottanut koko 2+ urani tuolta odotuspuolelta ja vahingossa tännekin päätynyt, että ehkä en siksi ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:mikä siinä odotuksessa olis niin salaista?
Sekin vieläAlkuperäinen kirjoittaja nii:ja varo ettet käytä poikas kanssa samaa pyyhettä
No se kolmas maailmansota tiettyAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mikäköhän sota siitä syttyy, jos ensi viikolla satunkin huomaamaan olevani raskaana :xmas:
Pitäisköhän kertoa siitä ekasta harjoittelukerrastakin sit joskus tehdä oikein aloitusAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:IhanaAlkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä kerron ainaki heti.
TiedänAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:No se kolmas maailmansota tiettyAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mikäköhän sota siitä syttyy, jos ensi viikolla satunkin huomaamaan olevani raskaana :xmas:
nii taas pilkunnussijoita varten olis pitäny olla sitä ratakiskoa, tarkoitin KOKO PALSTAILU_URANI aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Enpä taitaisi julkisesti kuulutella, joillekin nikeille sen kyllä kertoisin.
Tuo avausotsikkosi oli muuten muotoiltu siten, että jäin miettimään, harrastatko useinkin seksiä samaan aikaan kun olet palstalla B)