Jos mä tulisin/olisin palstailu-urani aikana raskaaksi,

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Voisinhan mä tuon kertoa. Viimeistään silloin, kun muuttaisin Vatikaaniin ja alkaisin ottaa vastaan lahjoja ja kunnioitusta teiltä palstalaisilta :saint:
Ei kannata syödä metsän puolukoita, ties miten siinä käy!

mä en todellakaa alkais kertoilee täällä,että olen tullut raskaaksi ja olen menossa ostamaan vaunuja ja muita tarvikkeita.

Jotkut ihmiset vaan näköjään haluavat ilmoittaa asiasta täällä,ja sitä kautta onnitteluja. Näköjää ei sitten omassa perheessä ja suvussa saa tarpeeksi onnitteluja ja huomiota siitä että on tullut raskaaksi. Luulis pelkälle perheelle ja suvulle kertomisen riittävän.

Vai onko kyse siis, että muulla ajalla raskautuisin..., noh olenhan mä raskautunut useammankin kerran, 3 kertaa ennenkuin meillä on nettiäkään ollut, mutta 2 kertaa sen jälkeen kun olen tämän palstan löytänyt. Molemmilla kerroilla olen vaihtanut nikkiä jo vauvakuumeilun aikana, alkuun taisin käyttää vähän aikaa kahta nikkiä päälekäin ja vaihtanut jossain välissä raskauduttuani pysyvästi vauvakuume/raskaus nikkiin.

sf
No joo, en kyllä kertaakaan ole tullut palstailun aikana raskaaksi, muussa tilanteessa ovat ne kolme raskaaksitulokertaa tapahtuneet. Ja jos oisin joku kiistelty musta nikki, niin en tasan tarkkaan kertoisi asiasta täällä kuin ehkä vasta sitten kun se olisin raskauden puolivälissä. Lueskelisin tuolla odotuspuolella sitä "oman kuun pinoa" ja pysyttelisin taustalla.

Aurinkokunta teki mun mielestäni fiksusti (vaikkei nyt sillä tavalla mikään kiistelty nikki olekaan) kuopuksensa kohdalla ja kertoi asiasta vasta vauvan syntymän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Enpä taitaisi julkisesti kuulutella, joillekin nikeille sen kyllä kertoisin.
Tuo avausotsikkosi oli muuten muotoiltu siten, että jäin miettimään, harrastatko useinkin seksiä samaan aikaan kun olet palstalla B)
nii taas pilkunnussijoita varten olis pitäny olla sitä ratakiskoa, tarkoitin KOKO PALSTAILU_URANI aikana.

Yhteistyössä