taaksepäin kallistunut kohtu ja vauvamasu

• Viestiketjun aloittaja huolestunut odottaja
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut odottaja
onko lähes poikkeuksetta niin, että taaksepäin kääntyvillä kohduilla ei saa näkyvää vauvamahaa aikaiseksi? tai siis semmosta muhkeaa? Onko se aina semmonen pieni ja siro?

Mites teillä? Onko kokemuksia...

arvelija
Enemmän se lienee kiinni siitä ihmisen yleisestä "laajuudesta". (äitini sanavalinta)
Mun äiti oli laaja ihminen (rintsikanympärys 85, kun taas mulla 70), eikä sen raskautta huomanneet esim. työkaverit ollenkaan.

Taaksepäin kallistunut kohtu kyllä on koko suvulla...

vieras
mulla on kohtu taaksepäin kallellaan ja molemmat raskaudet ovat olleet hyvin pienimahaisia. Kakkosesta olin työreissulla rv 23 eikä kukaan tajunnut asiaa, vaikka yritin olla vartalonmyötäisessä paidassa ja esitellä ihanaa pikkumasuani. Höh.

km
mulla on loppuraskaudessa kyllä ollu ihan muhkea maha, mutta raskaus on alkanu näkyä ulospäin vasta myöhään. Nyt ootan kolmatta, viikkoja 19 ja mulla ei oo mahaa ollenkaa vielä. Mutta kun päästään viimeiselle kolmannekselle niin se yhtäkkiä pompahtaa pömpöttämään :) niin ainaki edellisis kahdes raskaudes.

vieras
Mulla taaksepäin kallistunut kohtu..eka raskaus, lihoin paljon ja maha oli suuuri ja todella muhkea. Toisessa en lihonut paljoakaan ja raskaus alkoi näkyä vasta n. 20 viikolla ja lopussakin maha oli pieni siro rantapallo.

Mulla oli megamaha, vaikka taakse on kallellaan (kääntyy muuten sit raskauden aikana enemmän eteenpäin kallelleen ja saattaa olla seuraavalla kerralla sitten jo eteenpäin kallellaan valmiiksi), ja vaikka raskausaikana ei juuri ylimääräsiä kiloja tullut. Kuvaakin ois jos kiinnostaa ;)

Yhteistyössä