Hakutulokset

1. R

mua hävettää

no tulee ihan sama mieleen,että miksi poliiseille soitti jos ei ole mtn asiaa niille. Taas näitä turhia puheluita poliiseille, kun joillain voi oikeasti olla kova tarve poliisille
  2. R

Minkä näköinen on Nico-niminen alle 3v poika?

On jollain pokkaa haukkua toisten lasten nimiä. Saatteko jonkinlaista tyydytystä siitä kun haukutte! Jokaisella ihmisille on omalla tavalla kaunis nimi !
  3. R

Oliko tänään tullut täydelliset naiset maanantain uusinta vai jotain aiempaa kautta?

kannattaa katsoa jaksoja jos haluaa tietää mitä niissä tapahtuu
  4. R

Miten poistan facebookissa olevan kaverin?

ei tule mtn tietoa. Siinä vaiheessa vasta huomaa kun yrittää tulla sinun sivuille.Muuten ei tiedä että olet poistanut hänet.
  5. R

Minkä näköinen on Nico-niminen alle 3v poika?

Minkä ihmeen takia täytyy tulla kyselemään ihmisiltä tälläistä asiaa. Tämä saattaa loukata hyvinkin paljon jotain ihmisiä joilla on tuon niminen poika. Itselläni on tyttö ja hänellä ei ole suomalaista nimeä vaan erittäin kaunis ja erikoinen nimi,mitä ei ole paljoo.Niin kyllä ihmisillä vaan herää...
  6. R

Miten poistan facebookissa olevan kaverin?

Siitä ei tule minkäänlaista tietoa toiselle.Olen itse poistanut muutaman kaverin :) Voihan olla että kun huomaa sen niin laittaa uuden kaveripyynnön mutta sitten vaan painaa hylkää.
  7. R

ristiäiset

Meillä oli keskustelu papin kanssa jossa pappi kertoi koko ristiäisten kulun ja saatiin valita virret. Eikö teillä muka ole ollut tälläistä keskustelua. Ihmettelen suuresti jos ei ole.
  8. R

Minkä ikäiseksi saakka teillä on ollut vauvalla käytössä

meillä oli käytössä ihan muutaman kuukauden. Heti kun lapsi alkoi liikkua niin ei enää jaksanut katsella niitä leluja ja leikkiä siinä,joten oli ihan turha siinä vaiheessa kun lapsi liikkui. Mutta kukin voi pitää käytössä niin kauan kuin haluaa. Sehän on ihan vanhemmista kiinni kauanko haluaa...
  9. R

Avent-tuttipullosta...

voi olla hyvinkin valmistus vika. Kannattaa soittaa valmistajalle ja kysyä asiaa sieltä. Jos se on viallinen erä, niin saatte korvaukseksi uusia tarvikkeita avent:ilta. Kerran oli sellainen pullo mikä vuosi ihan täysin ja kasteli lapsen vaatteet iha litimäräksi. Kannattan soittoa...
  10. R

Surisiko kukaan tällaista?

Minun mielestä tuo on aivan kauhean näköistä kun lapsia ei pueta kunnolla sää olosuhteisiin. Nyt kunnon pakkasella on nähnyt kun pienillä lapsilla ei ole hanskoja kädessä. Meinaa itselläänkin kädet jäätyä jos ei ole hanskoja niin lasten kädet jäätyy paljon helpommin kuin aikuisten koska ovat...
  11. R

Oliko tänään tullut täydelliset naiset maanantain uusinta vai jotain aiempaa kautta?

Ne on edellisen tuotantokauden uusintajaksoja. Maanantain jakson uusinta tulee sunnuntaisin klo 14.25 Neloselta :)

Yhteistyössä