G:kesäloma budjettinne?

• Viestiketjun aloittaja "tinttaliisa"
  • Ensimmäinen viesti
"tinttaliisa"
meillä on n.1000e, tuolla yritettään selvitä viikon reissusta, mökki varattu viikoksi, puuhamaassa käynti, eläinpuistossa käynti, bensat, ruoat, lapsille jotain matkamuisto juttuja... saas nähdä. toki sit vielä kesän aikana käydään joko power parkissa tai wasalandiassa ja ehkäpä ähtärin eläinpuistossa, noita ei ole budjettiin laskettu.

eli millasia budjetteja muilla on millasta reissua suunnitteilla?

Kreikassa oltiin viikko, matkan maksoin jo talvella. Rahaa meni n. 600 €, minä+lapsi. Osteltiin kyllä vaatteita jonkin verran. Loppulomaan, 4 viikkoa jäljellä, käytän varmaan +/- 1000€. Mökkeillään ja käydään varmaan puuhamaassa yms.

käydään huvipuistoissa, titi-nalle talossa, kaikkea mitä nyt keksitään. elokuussa lähdetään lappiin mökille. Kyllähän noihin hurvituksiin saa rahaa menemään paljon. Meillä on varattu 2000-2500e kesän reissuihin :) polttoaineisiin menee aika paljon ku etelästä asti lähdetään lappia kiertelee.

"vieras"
Meillä riippuu ihan siitä, että mihin mennään - riippuu ihan säistä ja miehen töistä, että mennäänkö koko poppoo ulkomaille ja mennäänkö kesällä vai syksyllä, vai meneekö mies syksyllä harrastuskavereineen matkalle vai ostaako kameran ja menenkö mä kaveriani moikkaamaan britteihin...

Se on selvää, että Helsingissä (kummit, Korkeasaari yms) sekä Muumimaailmassa käydään, mutta näihin ei dieselin ja pääsylippujen lisäksi kauheasti rahaa mene. Minä ja mies mennään lisäksi Pori Jazzeille LP!-telttaan yhdeksi illaksi ja Karmarockiin, muksun kansssa mennään Porisperen perhepäivään jos ilma on hyvä.

"myy"
Meillä ei ole mitään erillistä lomabudjettia käytettävissä. Samalla rahalla pitää elää kun normaalistikin. Ei kyllä ole sitten mitään reissuja varsinaisesti suunnitelmissa, jossain sukulaisilla käydään ja lähialueella päiväseltään retkeillään lasten kanssa. Miehellä ei ole lomaa ja mulla ei ole töitä.

Blue
[QUOTE="aapee";23977424]juu kuuluu.. 500e/vko. voi tulla ika tiukka budjetti, mut jos menee yli, niin ei voi mitää, mutta yritetään tähdätä tuohon :)[/QUOTE]

Ok. Joo voi olla että me tähdätään vähän pienempään budjettiin, meillä mökki kun on oma, tosin Lapissa että bensat sinne ja takaisin pitää ottaa huomioon. Me ollaan viikko mökillä Kuusamossa, siellä touhutaan sitten juttuja mitä siellä voi tehdä. Kotimatkalla pysähdytään sitten Ostoshelvetissä Tuurissa. Viedään lapset siihen ilmaiseen tivoliin. Säästöä, säästöä... ;)

varmaan jotain 500euroa.
siihen pitäs mahduttaa mökillä käyntiä - bensat vaan maksaa kun porukoiden hoteisiin mennään.
puuhamaareissu, uusinta lintsireissu lasten kanssa ja myöhemmin kesällä miehen kans kahesteen.
särkisreissu lasten kanssa. En muista oliko muuta :) Ainaki mökkeilessä pitää sit käyä jotai nähtävyyksiä kiertää savonlinnassa ja sit tehään muutenki varmaan täältä kotoakäsin ni jotai pikkuretkiä :> mut niihi ei usein tarte ku pienesti bensaa ja eväät :)

Yhteistyössä