Miksi tytön hiukset ei kasva normaalisti?

• Viestiketjun aloittaja poikatukka
  • Ensimmäinen viesti
poikatukka
Meidän 3v5kk tytöllä ei saa vieläkään hiuksia kunnolla poninhännälle. Olen nähnyt muutamalla 1-vuotiaallankin jo pidemmät hiukset. Voisiko olla jokin vitamiinin puute?

Meidän 3v5kk tytöllä ei saa vieläkään hiuksia kunnolla poninhännälle. Olen nähnyt muutamalla 1-vuotiaallankin jo pidemmät hiukset. Voisiko olla jokin vitamiinin puute?
Joillain vaan kasvaa ja joillain ei, kyllä ne hiukset siitä vielä paksuuntuu :)
Mulla on kahdella kaverilla sellaset tytöt joilla ei kolmevuotiaana saa pompulaa kunnolla, ihan sellasta vauvahiusta vielä ja ihan terveet ja hyvin syövät tytöt kyseessä.

Kaikilla lapsilla ei vain hiukset kasva nopeasti. Ei siitä kannata ottaa stressiä jos lapsen hiukset eivät ole tarpeeksi pitkät! Kyllä ne ajan myötä kasvaa. Jotkut lapset ovat melkein kaljuja syntyessään kun toisilla on jo pitkä ja todella tuuhea tukka. ei hiusten kasvuun vitamiinit auta.

"vieras"
Ei meidänkään tytöllä vielä 3- vuotiaana ollut juurikaan hiuksia ja itsekkin silloin ajattelin, että miksi ei kasva ? En muista koska tytön hiukset alkoivat kunnolla kasvaa, mutta nyt yhdeksän vuotiaana on todella paksut luonnonkiharat hiukset ja pitkätkin olisi, mutta tykkää että leikataan polkkamalliin (on helpompi hoitaa) Kampaajakin aina kehuu kuinka paksut hiukset ovat.

Yhteistyössä