Mä uskalsin sittenkin äippäkahveille!

• Viestiketjun aloittaja se yks mamma
  • Ensimmäinen viesti
se yks mamma
Mä tein sen ja kykenin raahautumaan päiväkodin äitienpäiväkahveille! Olen sairastanut masennusta, ja sosiaalinen elämä on ollut viime aikoina ihan jäissä, en ole jaksanut liikkua missään. Mä stressasin jo varmaan kuukausi etukäteen tarhan äitienpäiväkahveja ja olin päättänyt, etten mene, kun en jaksa. Kuitenkin eilen sit sanoin miehelle että kyllä mä taidankin mennnä, ja tänä aamuna lähdin ihan paniikissa sinne, mut kaikki meni ihan hyvin, juttelinkin jopa kahden muun mamman kanssa! Tämä on mulle suuri saavutus tosi pitkän synkän vaiheen jälkeen, että kykenen "normaaliin" sosiaaliseen elämään kodin ja lähimmän ystäväpiirin ulkopuolella.

Kirjoitin tästä jo aiemmin tänne ja täältä tuli paljon tsemppiä, että rohkeasti vaan - kiitos siitä tsempistä, se kannatti. Nyt on tosi hyvä fiilis!

pienin askelin
Nyt vaan jatkat eteenpäin samalla tsempillä, itse voi tehdä tosi paljon oman hyvinvoinnin eteen. Positiviset kokemukset auttaa jaksamaan ja yrittämään lisää, jos vaan mököttää kotona, niin mikään ei ikinä muutu. Hyvä sinä!

huihigh
mulle tuli myös hyvä mieli sun puolestas. todella hienoa! ehkä seuraavalla kerralla ei tarvitse jännittää viikkokaupalla, kun on tämä yksi hyvä kokemus joo plakkarissa :D

mievua
Hyvä! Siitä se lähtee, kesä tulee, aurinko paistaa ja elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ole iloinen pienistä asioista, tarkastele ympärillesi=näe ihana elämäsi! <3 Nauti ja tee sitä mikä hyvältä tuntuu..ole rohkea! Voimia ja zemppiä! Kyllä se siitä lähtee rullaamaan! ;)

mie myös
Tosi hienoa!! Itselläni oli sama jama viime syksynä ja se eka kerta ihmisten ilmoilla oli kyllä kova jännityksen paikka, mutta kun sen kerran sain itsestäni irti niin suunta oli ylöspäin ja nyt vietän käytännössä ihan normaalia elämää. Tosi paljon sulle tsemppiä ja ihanaa kesän odotusta!

Yhteistyössä