Te joilla on hengenahdistu,...

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
On ollut. Ei mitään annettu mut en oo lekurilla ollutkaan :D . No mikäs ap:llä?Ottaako pahasti? :eek:

Menikö sun hengenahdistus omia aikoja pois?
Mistä sä lääkettä sait,jos et oo lääkärissä ollut?
Itse olen nyt menossa tänään lääkärille.
Tuntuu jo niin inhottavalle.

On annettu. Kärsin itse astmasta ja saan välillä hengenahdistuksia. Siihen on olemassa lääkettä nimeltä Ventoline Diskus.Se on hengitysteitä avaava lääke. Sitä annetaan myös lapsille,joskus jopa kurkunpääntulehdukseen jos hengitys menee yöllä hankalaksi niin tuolla saa todella nopeasti hengitystiet auki.

Ego
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ego:
On ollut. Ei mitään annettu mut en oo lekurilla ollutkaan :D . No mikäs ap:llä?Ottaako pahasti? :eek:

Menikö sun hengenahdistus omia aikoja pois?
Mistä sä lääkettä sait,jos et oo lääkärissä ollut?
Itse olen nyt menossa tänään lääkärille.
Tuntuu jo niin inhottavalle.
Meni itestään pois!!Ei mulla lääkettä oo ollutkaan. Itseasiassa jäi mysteeriksi koko juttu. Kesti pari viikkoa....

i
Alkuperäinen kirjoittaja tr:
Alkuperäinen kirjoittaja ert:
Bricanyl 0,25mg tällä hetkellä. Tosin otan niitä kaksi suihketta, joten olisi ihan sama, jos kirjoittaisivat takaisin sille isommalle annokselle.

Onko sinulla jatkuvaa ahdistusta?
Tiedätkö syytä siihen?
Allergiset kohtaukset ja astma.
Lääkkeitä tarvitsee ottaa noin kaksi kertaa viikossa. Tai jos tiedän joutuvani tekemään jotain nopeasti hengityksen nostavaa, otan lääkkeen ennen rasitusta.

uy
nosto_Onko joku saanut lääkettä ahdistukseensa.Kun on käynyt lääkärissä?
Mies sai, oli astmaepäilys. Piti tehdä pef-mittauksetkin. Yskä ja ahdistuskohtaukset olivat jatkuneen jo 2 kk ennen kuin sain sen lääkäriin.

Yhteistyössä