Hakutulokset

1. Ä

onko kenelläkään alkanut ....

Minulla alkoi pahoinvointi ennen kuin kuukautiset edes olivat myöhässä.
  2. Ä

Muistatteko vielä Blumen?

Sairasta :|
  3. Ä

Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

:O Mistä tiedät ettei ole jo käynyt niin, ninaTT vienyt tytsin jalat alta? Onpas outoa tekstiä.
  4. Ä

Kadonnut: Penaalin terävin kynä

Hmm, eikös Penaalin terävin kynä ollut jossain tämänpäiväisessä ketjussa?
  5. Ä

Oletteko te koskaan ajatelleet?? LUKEKAA kaikki tämä kiitos!

No minä ainakaan henkilökohtaisesti en uskalla laittaa itsestäni tarkkoja tietoja, kuvia, kuvia lapsistani tai muusta perheestä enkä kerro mitään henkilökohtaista. Olen tänne palstalle yhden kuvan laittanut, ultrakuvan. En usko, että kukaan tunnistaa lapseni synnyttyä hänen olevan se josta oli...
  6. Ä

Siis ihan totta! Uskomatonta...?
  7. Ä

Miten joku edes jaksaa nähdä vaivaa esittääkseen jotain muuta kuin on, senhän on täytynyt kirjoittaa kaikki kertomansa valheet ylös, ettei jää kiinni. Kyllä joku kuitenkin aina jonkun yksityiskohdan muistaa.
  8. Ä

:O Minkälaista ihmistä tämä Blume sitten esitti?
  9. Ä

Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Minulla ei ole hajuakaan kuka tämä ninaTT on, mutta onnea tytsi-89:lle, kun selvästikin on vakavasti ihastunut ja saanut vastakaikua :)
  10. Ä

VIIKON KUVAPINO! Kuva teistä itsestänne.

Ajattelin ihan samaa, Anna Abreun näköinen on :)
  11. Ä

Tänään jyrähtää...

:laugh:
  12. Ä

Onneksi täällä Suomessa ei ole koskaan niitä maanjäristyksiä kuten esim. Japanissa!

Niin ja eikö 70-luvulla ollut jossain Suomen pohjolassa sellainen järistys, että rakennukset oli vaurioitunut. Mutta ei tietenkään vedä mitään vertoja Japanin järistyksille.
  13. Ä

mitä mieltä nimestä?

Julius on kiva.
  14. Ä

Kunpa sinäkin olisit syntynyt terveenä :hug: Tuota toukkaa ei onneksi tuosta tunnista kovinkaan helposti :)
  15. Ä

Mitä ruokaa/herkkuja illaksi?

Tänään syödään mustamakkaraa ja perunasalaattia! Slurpsis :p Sitten illalla saatan herkutella ässä mix -pussilla. :)
  16. Ä

Miksi synnytyksessä annetaan revetä, eikä leikata välilihaa???

Meidän sairaalassa ei ainakaan mielellään tehdä niitä eppareita. Mulla yksi synnytys takana ja 7 tikkiä tuli, kaikki ihorepeämiä, vai pintarepeämiä, miksi niitä nyt sanotaankaan.
  17. Ä

Kai sitä on minunkin uskallettava. Tässä viimeisin kuva minusta, keskiviikolta, tai siis kohtuni sisällöstä :D PS. ei kannata klikata isoksi, tulee meinaan ihan julmetun iso :)

Yhteistyössä