Muistatteko vielä Blumen?

"vieras"
Itse olen koulutukselta sairaanhoitaja ja pystyisin kyllä sillä tasolla lääketieteestä keskustelemaan kuin Blume täällä teki, muutenkin mulla on hyvät yleistiedot ja olen matkustellut paljon joten hyvin voisin tehdä tuollaisen vedätysyrityksen, mutta en kyllä koe mitään tarvetta! Haastoin Blumea kysymyksillä oikeuslääketieteestä (siitäkin minulla tietoa) ja yritin saada kiinni mutta Blume ei koskaan vastannut mihinkään noista kysymyksistä ja jätti aina ketjun kun mnei liian vaikeaksi.

[QUOTE="vieras";23399669]Itse olen koulutukselta sairaanhoitaja ja pystyisin kyllä sillä tasolla lääketieteestä keskustelemaan kuin Blume täällä teki, muutenkin mulla on hyvät yleistiedot ja olen matkustellut paljon joten hyvin voisin tehdä tuollaisen vedätysyrityksen, mutta en kyllä koe mitään tarvetta! Haastoin Blumea kysymyksillä oikeuslääketieteestä (siitäkin minulla tietoa) ja yritin saada kiinni mutta Blume ei koskaan vastannut mihinkään noista kysymyksistä ja jätti aina ketjun kun mnei liian vaikeaksi.[/QUOTE]

Mä keskustelin hänen kanssaan mesessä, ja siellä hän kyllä tiesi selkeästi enemmän kuin sh:t keskimäärin, ja faktaa tuli sitä tahtia, ettei olisi ehtinyt niitä tarkistamaan googlesta. Toki uskon silti, että hän ei mikään oikeuslääketieteen lääkäri ollut, mutta mesessä käydut keskustelut hänen kanssan olivat kyllä paljon syvempiä kuin palstakeskustelut.

vietas
Mä keskustelin hänen kanssaan mesessä, ja siellä hän kyllä tiesi selkeästi enemmän kuin sh:t keskimäärin, ja faktaa tuli sitä tahtia, ettei olisi ehtinyt niitä tarkistamaan googlesta. Toki uskon silti, että hän ei mikään oikeuslääketieteen lääkäri ollut, mutta mesessä käydut keskustelut hänen kanssan olivat kyllä paljon syvempiä kuin palstakeskustelut.
No minäkin tiedän varmaan enemmän kuin sh keskimäärin, sh:na tutkimus teholta ja nykyisessä työssä joudun lukemaan ruumiinavauspöytäkirjoja kaikenkaikista tapaturmaisistakuolemista, aika hyvin on mullakin termit hallussa ilman googlea...

No minäkin tiedän varmaan enemmän kuin sh keskimäärin, sh:na tutkimus teholta ja nykyisessä työssä joudun lukemaan ruumiinavauspöytäkirjoja kaikenkaikista tapaturmaisistakuolemista, aika hyvin on mullakin termit hallussa ilman googlea...
No varmaan. :) Mutta kuten sanoin, hän tiesi enemmän kuin ihan rivisairaanhoitaja. :) Se oli mun pointtini. Sairaanhoitaja en usko kuitenkaan Blumen olleen, koska hoitopuolen asiat eivät hänellä olleet yhtään hallussa, ainoastaan lääketieteen puoli. Tai sitten hän teeskenteli hyvin, kuten varmaan tekikin.

dd
Mä oon varma että Björn on Blume. Tämä ketjukin sen paljastaa.. Pitää päästä taas hetkeksi pinnalle ja kysellä että miten muut keksivät vedätyksen ym. Luultavasti nämä kaksi ei ole ko. henkilön ainoat nikit.

dd
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398023:
olen nyt kamalan utelias. mitä kaikkea te juttelitte blumen kanssa mesessä? osasitko silloin yhtään epäillä, tai ajattelitko silloin joistain jutuista että onpas outoja tms?
esim. tämä viesti paljastaa jo aika paljon.. Huoniohakuinen persoonallisuus hekumoi omaa vedätystään.

Minä muistelen, että tämän ketjun ap Blumen häivyttyä olisi tehnyt ketjun, jossa paljasti olleensa Blume, sitä jankattiin useita sivuja ja sitten ap käänsi asian vitsiksi, että no ollutkaan, mutta uskoittepas.
Turkilmas aloitti keskustelun Blumesta, jossa mietti Blumen motiiveja yms. toiminnalleen. Ihmiset heittivät veikkauksia siitä kuka Blume oikeasti on, joku että se on Björn. Jotkut olivat panneet merkille, että Blume osasi "taitavasti" käyttää bbcodea vanhassa versiossa (=esim. yliviivata, suurentaa ja pienentää tekstiä, osa koodeista ei toimi enää uudella palstalla, mutta koon muuttaminen nyt ainakin tuntuu toimivan ) Laitoin vähän vettä myllyyn esittelemällä minäkin tietoteknisiä taitojani, ja photoshoppasin vielä tällaisen luomuksen palstalaisten pään menoksi:
http://img838.imageshack.us/img838/6206/blume1.jpg

Siitä alkoikin sitten yksityisviestien ja uusien aloitusten ryöppy, että onko Björn tosiaan Blume :rolleyes: :rolleyes: Nyt muuten jälkikäteen spottasin tuohon kuvaan jääneen pienen mokan, kielivalintana sv.

No joo, minut on kyllä todennettu muiden palstalaisten toimesta ihan aidoksi björniksi muuan kuvaketjussa, ja varmasti Blumen kanssa enemmän tekemisissä olleet spottaavat meissä paljon eroavaisuuksia, vaikka muuten valloittava persoona olenkin :p :saint:

"myy"
[QUOTE="ninni";23398285]Mitenköhän palstalta katosi samaan aikaan Hensku-80,möhkö(s?)fantti+tämä nuori äiti nimim. oli joku v:llä alkava... ;)[/QUOTE]

Se möhkösfantin toinen nikki se 15v teiniäippä (muka) oli Violentse ja hävis ku pieru saharaa kun jäi kii :LOL: Mut joo olis hyvin voinu olla kaikki kolme saman palstailijan alter egoja ja mistäpä sitä tietää jos on Blumenki takana sama :|

[QUOTE="Nelli";23400100]Milloin tämä Blume-vedätys on tapahtunut?[/QUOTE]

Sen on ollut pakko olla kevättä 2009, ja paljastunut sitten joskus vuoden 2009 lopussa tai vuoden 2010 alussa, koska olin siihen aikaan töissä, ja kun 2010 olin jo mammaledigillä, niin Blume oli paljastunut.

Yhteistyössä