[QUOTE="vieras";23412186]Mä olen Helsingin lääkiksessä ja mun seuraava tentti on patologian lopputentti 21.4. klo 15-18. Opintopisteitä on tässä vaiheessa kasassa about 150.
Todellisuudessa mä en ole lääkistä nähnytkään. Ihan kenen tahansa olis aivan yhtä helppo kaivella tuollaisia tietoja netistä ja säveltää omasta päästään loput, sen takia ei varmasti yksikään paatunut feikki juokse karkuun. (Jos olisin viitseliäämpi, olisin toki tarkistanut lääkiksen tutkintorungon, siitähän näkis missä vaiheessa opintoja tuollainen tentti yleensä suoritetaan ja vois heittää toisenlaisen luvun opintopisteille, mutta en nyt jaksa pelkästään todistaakseni pointtia.)
Siis se, että joku ei ole täällä 24/7 vastaamassa kyselyihin ja todistelemassa sadalla eri tavalla olevansa kuka on, tarkoittaa että on pakko olla feikki. Aha. Aivan aukotonta päättelyä varmasti, mutta älä nyt kuitenkaan jätä päivätyötäsi salapoliisiuran takia. ;D[/QUOTE]
Et sitten tajunnut pointtia!
Tottamooses jokainen voi hakea netistä noi tiedot mutta olellista olikin se, ettei tää yks tohelo ehtinyt niin nopsasti sitä tehdä etteikö epäilykset olis heränneet. Että katsoi paremmaks kadota äkkiä takavasemmalle. Hehheh...