Muistatteko vielä Blumen?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin;23412140:
Jaa? En vai? Miten nii?
Mä olen Helsingin lääkiksessä ja mun seuraava tentti on patologian lopputentti 21.4. klo 15-18. Opintopisteitä on tässä vaiheessa kasassa about 150.

Todellisuudessa mä en ole lääkistä nähnytkään. Ihan kenen tahansa olis aivan yhtä helppo kaivella tuollaisia tietoja netistä ja säveltää omasta päästään loput, sen takia ei varmasti yksikään paatunut feikki juokse karkuun. (Jos olisin viitseliäämpi, olisin toki tarkistanut lääkiksen tutkintorungon, siitähän näkis missä vaiheessa opintoja tuollainen tentti yleensä suoritetaan ja vois heittää toisenlaisen luvun opintopisteille, mutta en nyt jaksa pelkästään todistaakseni pointtia.)

Siis se, että joku ei ole täällä 24/7 vastaamassa kyselyihin ja todistelemassa sadalla eri tavalla olevansa kuka on, tarkoittaa että on pakko olla feikki. Aha. Aivan aukotonta päättelyä varmasti, mutta älä nyt kuitenkaan jätä päivätyötäsi salapoliisiuran takia. ;D

niimpä niin
[QUOTE="vieras";23412186]Mä olen Helsingin lääkiksessä ja mun seuraava tentti on patologian lopputentti 21.4. klo 15-18. Opintopisteitä on tässä vaiheessa kasassa about 150.

Todellisuudessa mä en ole lääkistä nähnytkään. Ihan kenen tahansa olis aivan yhtä helppo kaivella tuollaisia tietoja netistä ja säveltää omasta päästään loput, sen takia ei varmasti yksikään paatunut feikki juokse karkuun. (Jos olisin viitseliäämpi, olisin toki tarkistanut lääkiksen tutkintorungon, siitähän näkis missä vaiheessa opintoja tuollainen tentti yleensä suoritetaan ja vois heittää toisenlaisen luvun opintopisteille, mutta en nyt jaksa pelkästään todistaakseni pointtia.)

Siis se, että joku ei ole täällä 24/7 vastaamassa kyselyihin ja todistelemassa sadalla eri tavalla olevansa kuka on, tarkoittaa että on pakko olla feikki. Aha. Aivan aukotonta päättelyä varmasti, mutta älä nyt kuitenkaan jätä päivätyötäsi salapoliisiuran takia. ;D[/QUOTE]

Et sitten tajunnut pointtia! :D Tottamooses jokainen voi hakea netistä noi tiedot mutta olellista olikin se, ettei tää yks tohelo ehtinyt niin nopsasti sitä tehdä etteikö epäilykset olis heränneet. Että katsoi paremmaks kadota äkkiä takavasemmalle. Hehheh...

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin;23412232:
Et sitten tajunnut pointtia! :D Tottamooses jokainen voi hakea netistä noi tiedot mutta olellista olikin se, ettei tää yks tohelo ehtinyt niin nopsasti sitä tehdä etteikö epäilykset olis heränneet. Että katsoi paremmaks kadota äkkiä takavasemmalle. Hehheh...
Niinpä!

Ja ketä ne muut epäillyt ovat??

"vieras"
Ettekö te oikeasti muista minne kouluun björn pääsi? Eka pelkoketju siitä ettei pääse ja sit riemuketju siitä kun pääsi? Se mietintä uusi duuni ja välivuosi vaiko kouluun joskus kesällä?

Jos ette muista, niin käyttäkää edes hakua.

?
[QUOTE="vieras";23412267]Ettekö te oikeasti muista minne kouluun björn pääsi? Eka pelkoketju siitä ettei pääse ja sit riemuketju siitä kun pääsi? Se mietintä uusi duuni ja välivuosi vaiko kouluun joskus kesällä?

Jos ette muista, niin käyttäkää edes hakua.[/QUOTE]

Miten tämä todistaa sen että on oikea henkilö?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin;23412232:
Joopa joo, tuolaisten tietojen hakemiseen menee muutama minuutti. Sitä paitsi mun ainakin pitäisi tarkistaa ihan omatkin tenttipäivämääräni ja opintopisteeni, en mä niitä ulkoa muista, eikä siinä mitään epäilyttävää ole muutenkaan vaikka pitäisi kuinka pitkän tauon ennen vastaamista - paitsi tietenkin vainoharhaisten palstapoliisien mielestä.

Ei yksikään ihminen joka on niin häiriintynyt, että elää täällä virtuaalielämää vuosikausia, jättäisi hommaa NOIN yksinkertaiseen kysymykseen. Musta oikeastaan hämärämpää on, miksi joku jaksaa jatkuvasti todistella teille hörhöille kuka on. Mä en ole rekisteröityneenä millekään palstalle, mutta tasan lakkaisin vastaamasta kuulusteluihin viimeistään ekan kerran jälkeen. :D

malttia
Keitä sinä epäilet??
En viitsi sanoa, mutta onhan täällä vaikka mitä nimiä heitelty! Joku paljon palstaa seuraava pääsis varmaan äkkiä oikeille jäljille, jos sais niitä Blumen kirjoituksia käsiinsä. Sen perusteella, mitä haulla vielä löytyy, kirjoitustyyli on/oli aika omintakeista.
Sitä paitsi Blume oli luultavasti joku vähemmän kaunis ihminen, ja Björn (tai Björnin kuva...) on kaunis.

hmmhh
En viitsi sanoa, mutta onhan täällä vaikka mitä nimiä heitelty! Joku paljon palstaa seuraava pääsis varmaan äkkiä oikeille jäljille, jos sais niitä Blumen kirjoituksia käsiinsä. Sen perusteella, mitä haulla vielä löytyy, kirjoitustyyli on/oli aika omintakeista.
Sitä paitsi Blume oli luultavasti joku vähemmän kaunis ihminen, ja Björn (tai Björnin kuva...) on kaunis.
Sano kellä samanlainen tyyli. Olet harmaa joten voit hyvin sanoa.

niimpä niin
[QUOTE="vieras";23412276]Joopa joo, tuolaisten tietojen hakemiseen menee muutama minuutti. Sitä paitsi mun ainakin pitäisi tarkistaa ihan omatkin tenttipäivämääräni ja opintopisteeni, en mä niitä ulkoa muista, eikä siinä mitään epäilyttävää ole muutenkaan vaikka pitäisi kuinka pitkän tauon ennen vastaamista - paitsi tietenkin vainoharhaisten palstapoliisien mielestä.

Ei yksikään ihminen joka on niin häiriintynyt, että elää täällä virtuaalielämää vuosikausia, jättäisi hommaa NOIN yksinkertaiseen kysymykseen. Musta oikeastaan hämärämpää on, miksi joku jaksaa jatkuvasti todistella teille hörhöille kuka on. Mä en ole rekisteröityneenä millekään palstalle, mutta tasan lakkaisin vastaamasta kuulusteluihin viimeistään ekan kerran jälkeen. :D[/QUOTE]

;)

ei osaa björn tähän vastata, lähti karkuun, tai etsii nyt netistä kuumeisena tietoja.
Te olette aivan älyttömiä. Ensin epäilette, etten osaisi muokata Rukoilijasirkkaa tuohon kuvaan, mutta kas kun osasinkin, niin se tekee minusta feikin. Joo Björn ota kuva missä on kaksplussa auki taustalla, pipo, huivi ja hanskat kädessä. Otin. Mikä on seuraava tentti, ai mutta senhän saa googlattua netistä. Pitäisi varmaan toimittaa teille leimalla varustettu opintosuoritusote, että saisin teidän arvokkaiden palstailijoiden siunauksen sille että olen opiskelija. (Siis onhan se ihan mielettömän siistiä olla perheellinen opiskelija, jokainenhan haluaa feikata olevansa opiskelija.) Ai mutta ettehän te ymmärtäisi siitäkään mitään, ja jos ymmärtäisittekin niin kuulkaa opiskelija, opiskelijallahan sitä vasta onkin aikaa feikata, sillä akateeminen vapaus = feikki.

Mitähän seuraavaksi, toimitan kopiot passistani, lasteni neuvolakortit, matkakortin, viimeisimmän tiliotteen ja mieheni likaiset sukat, niin ollaan sujut. Joo, voihan sitä juosta toisten pillin mukaan tai sitten kohauttaa olkia. Taidan valita jälkimmäisen. Jännä juttu nimittäin, että Blume sai bannit, mutta minä en. Mistä voisi johtua? Bannattiinko teidät?

Yhteistyössä