Muistatteko vielä Blumen?

"myy"
[QUOTE="Nisu";23400878]Valitettavasti nämä "toisen persoonallisuuden kehittelijät" on usein niitä, jotka istuu kyllä sitä psykiatria vastapäätä pöydän toisella puolella... :D[/QUOTE]

Heh sama tuli mulla mieleen :D kun tota Elladonna nikin sepustusta luin :LOL:

dd
[QUOTE="vieras";23400386]Muistaako joku?[/QUOTE]

makulaku

ketju tässä:

kaksplus.fi /keskustelu /plussalaiset /mitas-nyt /1491936-laitetaas-kuvia-lapsista/sivu3 .html

poista välit

[QUOTE="Nennu";23400940]Eiku oikeesti, miksi?[/QUOTE]

Minäkin mielelläni kuulisin, että miksi. Ei sillä, etteikö saisi aloittaa, vaan että miksi ap halusi aloittaa keskustelun tästä. On tietysti täysi vapaus olla vastaamatta tai kelpaa mikä vastaus vain:)

"myy"
[QUOTE="Nennu";23400895]Minua kiinnostaisi tietää, miksi tämä Blume-aihe nousee pinnalle aina silloin tällöin? Miksi juuri nyt?[/QUOTE]

Siks koska se oli keskustelua herättävä ja mielenkiintoinen stoori - kaikessa säälittävyydessään. Ja mistä täällä pitäis keskustella, et se olis poliittisestikorrektia?? Kakkavaipoista ja ovislimasta??

dd
Minäkin mielelläni kuulisin, että miksi. Ei sillä, etteikö saisi aloittaa, vaan että miksi ap halusi aloittaa keskustelun tästä. On tietysti täysi vapaus olla vastaamatta tai kelpaa mikä vastaus vain:)
Niinpä. Miksi juuuri ap nostaa tämän saman aiheen kerta toisensa jälkeen esille ja näkee vaivaa photoshoppauksineen ym. Kukaan muu ei tunnu olevan yhtä kiinnostunut Blumesta.

Tuli mieleen tytsin eilisestä keskustelusta että onko joku jossain vaiheessa saanut Blumeen yhteyden sen jälkeen kun otti pitkät, kun tytsi sen kanssa paljon keskusteli.

"Nennu"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23401021:
Olenko mä joskus aiemmin aloittanut vastaavaa ketjua?
Itse varmaan tiedät oletko! ;) Tämä kyseinen aihe kuitenkin nousee aina aika ajoin pinnalle, syystä tai toisesta. Itse en ole palstaillut silloin, kun kyseinen vedätys on tapahtunut, mutta näiden aloitusten myötä tämäkin Blume-niminen ilmiö on tullut tututksi.

"JKL"
Blume on mies, jonka nimi on Jaakko, Jari tai Jalmari. Hän on karskinnäköinen ja psyykkisesti sairas. "Blume" on joko päässyt tai ainakin hakenut monta kertaa lääkikseen ja haluaa työskennellä tulevaisuudessa mielummin kuolleiden, kuin elävien parissa, koska ei voi käsittää ihmisten mielenliikkeitä. "Blumella" on ollut useampia ihastuksia, joita hän on kytännyt, mutta varsinaisessa parisuhteessa hän ei ole koskaan ollut.

[QUOTE="Mamma italiana";23401072]ei se ole ihan totta. liikaa bjornia arsytti mun pizzakommentit ;)
ei ketaan italiassa asuvaa moinen voi arsyttaa.[/QUOTE]

+ cylinda pesukoneet. :D Välillä hermostun sun viesteihin kyllä täysillä, tosin niin varmasti säkin mun. Mutta ei oteta toisiamme pahalla, eihän? :heart:

dd
[QUOTE="Mamma italiana";23401072]ei se ole ihan totta. liikaa bjornia arsytti mun pizzakommentit ;)
ei ketaan italiassa asuvaa moinen voi arsyttaa.[/QUOTE]

Niin? No eihän me tiedetä asuiko se oikea Blume Italiassa. Ihan hyvin (ja todennäköisesti) suurin osa oli feikkiä. Ehkä sillä on joku siskonkumminkaima, joka asuu Italiassa tms. ja aika paljon tiedoa löytyy netistäkin.

"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23401088:
+ cylinda pesukoneet. :D Välillä hermostun sun viesteihin kyllä täysillä, tosin niin varmasti säkin mun. Mutta ei oteta toisiamme pahalla, eihän? :heart:
mà en hermostu vaikka tyylini onkin ika pelkistetty. ja huomaan ettà sinuakin on alkanut hymyilyttàà. hyvà ja ei todellakaan pahalla.

Vie
[QUOTE="Mamma italiana";23401109]tottakai lòytyy. mutta aika hyvin esitti jos esitti. liian nopeat vastaukset ollakseen tàysin ulkopuolinen.[/QUOTE]

Onhan sillä voinut olla muitakin kytköksiä Italiaan. Opiskelujen myötä, lomamatkalta jne.

Yhteistyössä