Muistatteko vielä Blumen?

ehkä hän lähti serkkunsa Sydneyn kanssa Austraaliaan. Kenties heidän musikaalisia avujaan arvostetiin siellä enemmän. Ja Sydneyn autokolarissa loukkaantunut mies, jäi yksin asuttamaan suurta taloa. Ja rullaa surullisena musiikkisalien käytäviä pitkin kuntosaliosastolle.
Henskun talo lie saanut uudet asukkaat, joku toinen polkee pihanurmea ja pensaistoa, joiden juurella Hensku miehensä kanssa lemmiskeli useasti.
:LOL:

"been there"
ehkä hän lähti serkkunsa Sydneyn kanssa Austraaliaan. Kenties heidän musikaalisia avujaan arvostetiin siellä enemmän. Ja Sydneyn autokolarissa loukkaantunut mies, jäi yksin asuttamaan suurta taloa. Ja rullaa surullisena musiikkisalien käytäviä pitkin kuntosaliosastolle.
Henskun talo lie saanut uudet asukkaat, joku toinen polkee pihanurmea ja pensaistoa, joiden juurella Hensku miehensä kanssa lemmiskeli useasti.
Mutta lapset varmaan voi hyvin
Nico-Samuel Kustaa Kasper 14v 11kk 7vk <3
Aava Elli Adelma 13v kk4vrk <3
..jne...

Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23398292:
Miten joku edes jaksaa nähdä vaivaa esittääkseen jotain muuta kuin on, senhän on täytynyt kirjoittaa kaikki kertomansa valheet ylös, ettei jää kiinni. Kyllä joku kuitenkin aina jonkun yksityiskohdan muistaa.
Hän oli kieltämättä meskeskusteluissakin hämmentävän looginen tarinoidensa perään ja osasi latoa mm. lääketieteellistä faktaa siihen tahtiin, että oli vaikeaa ajatella, että ehtisi esim. googlettamaan

"huom"
Hän oli kieltämättä meskeskusteluissakin hämmentävän looginen tarinoidensa perään ja osasi latoa mm. lääketieteellistä faktaa siihen tahtiin, että oli vaikeaa ajatella, että ehtisi esim. googlettamaan
Vuosikausia nettinörttiyttä harrastanut osaa tämän kuin vettä vaan. Lääketieteelliset sanastot eivät tuota vaikeuksia kuten narsisteilla on tapana esittää tietävämpää kuin on.
Hassua että vain minä tiedän kuka on kysymyksessä, voin kertoa vaikka osoitteen :D

[QUOTE="huom";23398363]Vuosikausia nettinörttiyttä harrastanut osaa tämän kuin vettä vaan. Lääketieteelliset sanastot eivät tuota vaikeuksia kuten narsisteilla on tapana esittää tietävämpää kuin on.
Hassua että vain minä tiedän kuka on kysymyksessä, voin kertoa vaikka osoitteen :D[/QUOTE]

No kerro vaan :)

juuhs
Oikeuslääkäri se tosiaan väitti olevansa. Sinänsä harmi, että osoittautui feikiksi, sillä itse olisin ollut innokas kuulemaan enemmänkin oikeuslääkärin työstä. Itse päädyin oikeustieteelliseen (minusta tulee siis juristi), mutta olin aina ajatellut, että jos lääkäriksi lukisin, niin loppupeleissä haluaisin oikeuslääkäriksi. Meillä oli tiedekunnassa aiemmin oikeuslääketieteen valinnainen kurssikin, mutta nyt minun aikanani sitä ei enää ole järjestetty, mikä on omasta näkökulmastani katsottuna kurja juttu. Se olisi varmasti ollut tosi mielenkiintoinen.

"huom"
Blume palstailee edelleen, kuten aiemmin joku totesi. Oli yhdessä vaiheessa jopa omalla kuvallaan rekisteröitynyt mustaksi. Mutta haukkujen jälkeen "katosi" ja nykyään tyyli on olla joko harmaana tai vaihtaa jatkuvasti mustia eri nimimerkkejä.

[QUOTE="huom";23398459]Blume palstailee edelleen, kuten aiemmin joku totesi. Oli yhdessä vaiheessa jopa omalla kuvallaan rekisteröitynyt mustaksi. Mutta haukkujen jälkeen "katosi" ja nykyään tyyli on olla joko harmaana tai vaihtaa jatkuvasti mustia eri nimimerkkejä.[/QUOTE]

Siis sä tunnet sen, kun tiedät kaiken ton?

onko kellään tallella
Blumen mesekeskusteluja? Olisin kiinnostunut näkemään näytteitä, sillä olen tosiaan 99 % varma siitä tyypistä. Mesekeskusteluista se selviäisi lopullisesti olenko oikeassa vai väärässä. Sen jälkeen voin paljastaa kuka on kyseessä jos siis vahva intuitioni osoittautuisi oikeaksi.

[QUOTE="huom";23398459]Blume palstailee edelleen, kuten aiemmin joku totesi. Oli yhdessä vaiheessa jopa omalla kuvallaan rekisteröitynyt mustaksi. Mutta haukkujen jälkeen "katosi" ja nykyään tyyli on olla joko harmaana tai vaihtaa jatkuvasti mustia eri nimimerkkejä.[/QUOTE]

jaa. Mistäs sinä tiedät, että olet ainoa, joka tietää.

Kuka muu kuin moderaattori tai itse Blume voi kertoa, että Blume vielä palstailis,. Eihän muut voi kuin veikkailla vain.

Yhteistyössä