?
Mikä jossu?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398013:Mä oon lukenut tästä joskus, eikös se ollut se joku jossu tms.?
Mikä jossu?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398013:Mä oon lukenut tästä joskus, eikös se ollut se joku jossu tms.?
Joo siitä oli kai ihan poliisitutkinta, mut en muista miten se päätty sitte se tarina, jossaki lehdessä siitä oli taannoin. Mut on kai niitä sekopäitä jotka haluu elää neitssä feikkielämää enemmänki ja tää tarjoo sellaselle foorumin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398013:Mä oon lukenut tästä joskus, eikös se ollut se joku jossu tms.?
Tytsin kanssahan tuo jutteli enemmän. Mä tein hankalia kysymyksiä Ajattelin kyllä, että hän on oudon persoonaton, ainakin mua kohtaan, ei esim. koskaan puhunut mitään ihania juttuja miehestään tai lapsestaan, sellaisia spontaaneja tunteen osoituksia mitä multa ainakin tulee paljon. Mutta joo, en osannut odottaa ihan tuon tason huijausta.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398023:olen nyt kamalan utelias. mitä kaikkea te juttelitte blumen kanssa mesessä? osasitko silloin yhtään epäillä, tai ajattelitko silloin joistain jutuista että onpas outoja tms?
Kuvankaunista, alle kolmekymppistä oikeustieteen lääkäriä, jolla oli upea koti (tai ilmeisesti jopa useampi) Italiassa, valtavan komea ja miellyttävä mies ja suloinen lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23398069::O
Minkälaista ihmistä tämä Blume sitten esitti?
ehkä hän lähti serkkunsa Sydneyn kanssa Austraaliaan. Kenties heidän musikaalisia avujaan arvostetiin siellä enemmän. Ja Sydneyn autokolarissa loukkaantunut mies, jäi yksin asuttamaan suurta taloa. Ja rullaa surullisena musiikkisalien käytäviä pitkin kuntosaliosastolle.Alkuperäinen kirjoittaja missä hensku;23398184:OT mutta mua taas kiinnostaa missä Hensku80 on nykyisin? Sekin katosi palstalta kun pieru saharaan.
Ei, mutta sinä varmaan "tiedät". Kerro nyt toki se nikkikin.Siis ettekste muka oikeesti tiiä et sil on täällä nykyäänkin nikki? :O