Muistatteko vielä Blumen?

"vieras"
[QUOTE="myy";23397998]Onhan noita sekopäitä, eikös se ollu irc-galleriassa kun yks sekopää vei tarinansa jopa niin pitkälle, että laitto hesariin kuolleen vauvansa kuolin ilmotuksen kun piti tarinaa pitää yllä :|
Joku vastaavanlainen kipee tyyppi sen Blumenki feikkihahmon takana oli.[/QUOTE]

Mäkin muistan hämärästi tän jutun. Ja luulen myös, että Blumenkin takana oli joku samantapainen henkilö, joku joka yritti elää virtuaalimaailmassa jotain satuelämää ja saada edes sitä kautta ihailua tai mitä ikinä kaipasikaan. Mun mielestä vielä enemmän surullista kuin halveksittavaa, vaikka tietenkin hirveän ikävää että on monia ihmisiä kusetettu siinä samalla.

"just"
[QUOTE="heh";23398018]No se oli joku transvestiaan taipuvainen joka halusi kokeilla miltä tuntuu olla nainen. (Ja vedättää naisia)[/QUOTE]

No sä oot sitten varmaan itse se koska ei kukaan tällasta palstalla aiemmin oo kertonut. Niitä feikkiketjuja on ollut vaikka kuinka jossa joku on väittänyt olevansa Blume, muttei jännästi ole osannut todistaa asiaa millään, esim. kirjautumalla nikillään tai kertomalla tiettyjä asioita mitä muutama palstalainen tiesi.

"myy"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398013:
Mä oon lukenut tästä joskus, eikös se ollut se joku jossu tms.?
Joo siitä oli kai ihan poliisitutkinta, mut en muista miten se päätty sitte se tarina, jossaki lehdessä siitä oli taannoin. Mut on kai niitä sekopäitä jotka haluu elää neitssä feikkielämää enemmänki ja tää tarjoo sellaselle foorumin.

"vieras"
[QUOTE="myy";23398029]Joo siitä oli kai ihan poliisitutkinta, mut en muista miten se päätty sitte se tarina, jossaki lehdessä siitä oli taannoin. Mut on kai niitä sekopäitä jotka haluu elää neitssä feikkielämää enemmänki ja tää tarjoo sellaselle foorumin.[/QUOTE]

Joo oli poliisitutkinta, mutta mitään syytteitä siitä ei nostettu, koska se ei tehnyt mitään rikollista. Suomen lain mukaan saa esiintyä toisella henkilöllisyydellä, kunhan se ei ole kenenkään olemassaolevan henkilön henkilöllisyys ja kunhan se ei ole taloudellisen edun huijaamisessa tehty.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23398048]Joo oli poliisitutkinta, mutta mitään syytteitä siitä ei nostettu, koska se ei tehnyt mitään rikollista. Suomen lain mukaan saa esiintyä toisella henkilöllisyydellä, kunhan se ei ole kenenkään olemassaolevan henkilön henkilöllisyys ja kunhan se ei ole taloudellisen edun huijaamisessa tehty.[/QUOTE]

Lisäys ennen kuin tulee väärinkäsityksiä, eli tää siitä irc-gallerian tyypistä, ei Blumesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23398023:
olen nyt kamalan utelias. mitä kaikkea te juttelitte blumen kanssa mesessä? osasitko silloin yhtään epäillä, tai ajattelitko silloin joistain jutuista että onpas outoja tms?
:D Tytsin kanssahan tuo jutteli enemmän. Mä tein hankalia kysymyksiä :D Ajattelin kyllä, että hän on oudon persoonaton, ainakin mua kohtaan, ei esim. koskaan puhunut mitään ihania juttuja miehestään tai lapsestaan, sellaisia spontaaneja tunteen osoituksia mitä multa ainakin tulee paljon. Mutta joo, en osannut odottaa ihan tuon tason huijausta.

"vieras"
No ihan takuuvarmasti Blume on edelleen tällä palstalla. :) Tyyppi, joka näkee niin ison vaivan ison virtuaaliminän rakentamiseen, on niin koukussa tähän palstaan, että pyörii täällä edelleen päivittäin.

"myy"
[QUOTE="heh";23398111]Mä muuten aistin Blumen vedätyksen heti, oli helppo laskea yhteen yks plus kaks :)[/QUOTE]

No kyllä minäki aika erikoisena pidin hänen juttujaan esim. siitä että pitää oikeuspatologin vastaanottoa kotonaan :O Ja et oli aivan liian nuori ollakseen erikoistunu ko. ammattiin yms outoja juttuja, mut joo kympillä vedätti pitkään palstaa kyllä.

"juu"
[QUOTE="heh";23398111]Mä muuten aistin Blumen vedätyksen heti, oli helppo laskea yhteen yks plus kaks :)[/QUOTE]

No vautsi, niinhän täällä lähes koko palsta huuteli provoa koko ajan, muutama tyyppi vaan meni täysillä mukaan uskoen Blumen tarinoihin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23398145]No ihan takuuvarmasti Blume on edelleen tällä palstalla. :) Tyyppi, joka näkee niin ison vaivan ison virtuaaliminän rakentamiseen, on niin koukussa tähän palstaan, että pyörii täällä edelleen päivittäin.[/QUOTE]

Oma veikkaus taas on, että on siirtynyt jonnekin toiselle palstalle vedättämään, jollain ihan toisenlaisella alter egolla. Uskoisin, että on koukussa lähinnä virtuaalimaailmassa saamaansa huomioon ja ihailuun, jota ei oikeassa elämässä saa ja tämä palsta nyt vain sattui olemaan helppo väylä sille. Mutta veikkauksiahan nämä toki vain on ja vain ko. henkilö itse tietää totuuden. =)

"vieras"
Blumen kusetusjutut ei kyllä uponnut minuun hetkeäkään. Sain monta kertaa sen kiinni asioista jotka ei voi olla totta. Jos vähänkään alkoi hiillostamaan ja kyselemään tarkemmin se lopetti aina vastaamasta ja häipyi ketjusta.

Alkuperäinen kirjoittaja missä hensku;23398184:
OT mutta mua taas kiinnostaa missä Hensku80 on nykyisin? Sekin katosi palstalta kun pieru saharaan.
ehkä hän lähti serkkunsa Sydneyn kanssa Austraaliaan. Kenties heidän musikaalisia avujaan arvostetiin siellä enemmän. Ja Sydneyn autokolarissa loukkaantunut mies, jäi yksin asuttamaan suurta taloa. Ja rullaa surullisena musiikkisalien käytäviä pitkin kuntosaliosastolle.
Henskun talo lie saanut uudet asukkaat, joku toinen polkee pihanurmea ja pensaistoa, joiden juurella Hensku miehensä kanssa lemmiskeli useasti.

"vieras"
Monen muun esittämänä tuo Blume-hahmo olisi mennyt samantien höpöhöpö-jutuksi, mutta tän henkilön verbaalinen ulosanti oli jotakuinkin uskottavaa ja ennen kaikkea hän höysti koko ajan juttujaan erilaisilla kuvilla itsestään (jotka sitten myöhemmin paljastuivat nuoren amerikkalaisnaisen blogista pöllityiltä). Kyllä mäkin ajattelin usein että tyyppi kertoo kalamiestarinoita ja liiottelee oikein olan takaa, omituisuuksia nimittäin riitti, mutta en jotenkin jaksanut edes leikitellä ajatuksella, että noin röyhkeästi olisi varastanut kuvat toiselta ja keksinyt kaikki pienimmätkin yksityiskohdat jostain omasta päästään.

mietitintää
Joskus mietityttää millainen ihmisen pitää olla että pystyy ja viitsii rakentaa valheellisen persoonan itselleen? Olen päätynyt naristiseen huomionhakuiseen ja todella röyhkeään ihmistyyppiin.

Yhteistyössä