Hakutulokset

1. Ä

petturi sulhanen?!

Eihän passiin enää merkintöjä laiteta? Vai olenko ihan väärässä :ashamed:
  2. Ä

Onko tämä muka mekko?

:D
  3. Ä

Onko tämä muka mekko?

No joo, mäkin saatan olla pilkun nu**ija, mutta ei todellakaan ole mekko. :attn:
  4. Ä

Nyt päästään toiseen kysymykseen, pidättekö siitä huomiosta jos mies katselee sillä silmällä ?

Jos näen hyvännäköisen miehen, ajattelen korkeintaan, että ihan hyvännäköinen. Kun itse seurustelen niin en välitä katseleeko minua omasta mielestäni hyvännäköinen mies vai vähemmän hyvännäköinen. Kuitenkin huomiota on aina kiva saada miehiltä. En siis katkeroidu enkä ole kateellinen muille...
  5. Ä

Sairaanhoitajakoulutuksen käyneet!

ammattikoulun keskiarvo oli 4,1 tjs, en muista enää tarkkaan. Hain sairaanhoitajakouluun ammattikorkeeseen ja pääsin, mutta en ole vielä aloittanut koulua.
  6. Ä

Nyt päästään toiseen kysymykseen, pidättekö siitä huomiosta jos mies katselee sillä silmällä ?

Riippuu siitä kuka katselee ja etenkin miten katselee. Sellanen ilmiselvä kyyläys ja "arviointi" on epämukavaa. Mutta sellaisesta nautin jos katsellaan hieman mukamas vaivihkaa ja lempeästi hymyillen. En siis pidä sellasesta ylihimokkaasta kyttäämisestä! Vanhemmatkin miehet saavat toki...
  7. Ä

Tapahtuuko 'yliaikaisen' synnytyksen käynnistys aina rv 42+1, vai käynnistelläänkö jo aikaisemminkin?

Mulla käynnistettiin 40+6, koska paikat oli todella epäkypsät ja lievä toksemiaepäily. muoks. täällä ei kuitenkaan mielellään käynnistetä.
  8. Ä

Luuleeko naiset, että kaikkien perään kuolataan ja heitä himoitaan.

Minun perääni ei kaikki kuolaa, mutta aika moni kuitenkin. :)
  9. Ä

Tässä on mun blogi

Ihan hyvältä näyttää :) Ja aion kokeilla majoneesia heti ensiviikonloppuna!
  10. Ä

Onni on omistaa oma vaimo!

:heart:
  11. Ä

Miksi Lunatic on bannattu?

Lunaticin kirjoituksissa lukee nimen alla banned, minä kyllä luulin että se oli Lunaticin uusi avatar :D
  12. Ä

Miksi Lunatic on bannattu?

Tai sitten tuon pidettiin köyhänä ulkoisen olemuksen takia ketjun takia?
  13. Ä

Mitä herkkuja tekee juuri nyt mieli?

Fazerin hasselpähkinä suklaata :p Onneksi sitä tuolta kaapista löytyy.
  14. Ä

Mulla on vauva, sitä on välillä vaikea uskoa!

:heart: kaikkea hyvää elämäänne!
  15. Ä

Jaa... se ois kaksi viivaa ja nyt mietin, että

Ei haittaa, onnea ylläri pylläristä! :)

Yhteistyössä