Nyt päästään toiseen kysymykseen, pidättekö siitä huomiosta jos mies katselee sillä silmällä ?

• Viestiketjun aloittaja "Miäs"
  • Ensimmäinen viesti
"Miäs"
Ajatteletteko, että olen vielä viehättävä kun miehet katselee ja osoittaa huomiota, miten koette vanhemmat ihmiset ja ne jotka eivät ole kovinkaan viehättäviä niiden katseiden ja huomion puutteen, oletteko kateellisia niille naisille jotka saavat katseita ja huomiota ?

Illy
En pidä siitä, että miehet HUOMIOTA HERÄTTÄVÄSTI tuijottaa. Ylipäänsä mua ei kiinnosta olla mikään katseiden kohde. Jos joku fiksu ihminen haluaa muhun tutustua, niin voi tehdä alotteen muulla keinoin kuin kyyläämällä. Yleensä pahimmat tuijottelijat on mun vanhempien tai isovanhempien ikäsiä, joilla ei oo mitään itsekritiikkiä oman käytöksensä suhteen / järki jäässä totaalisesti. Onnistuvat vaikuttamaan todella naurettaville ja säälittäville.

Huisi hippu
en pidä, hieman vaivaannun, pidän tilannetta huvittavana, ehkä jopa pelottavana. olen saanut seksiehdotuksia vanhemmalta mieheltä. plus sellasta puolen tunnin tuijotusta -_-

Riippuu siitä kuka katselee ja etenkin miten katselee. Sellanen ilmiselvä kyyläys ja "arviointi" on epämukavaa. Mutta sellaisesta nautin jos katsellaan hieman mukamas vaivihkaa ja lempeästi hymyillen. En siis pidä sellasesta ylihimokkaasta kyttäämisestä!
Vanhemmatkin miehet saavat toki katsella, sivistyneesti. ;)

"Miäs"
miten koette vanhemmat ihmiset ja ne jotka eivät ole kovinkaan viehättäviä niiden katseiden ja huomion puutteen, oletteko kateellisia niille naisille jotka saavat katseita ja huomiota ?

Voisi vielä lisätä, että katseiden puutteen niiltä miehiltä jotka koette itse komeiksi tai muuten vain varteenotettaviksi, vaikkapa kumppaneiksi. Katkeroittaako tämä ja aiheuttaa kateellisuutta muita naisia kohtaan.

"vieras"
Vaikea sanoa koska en ole koskaan huomannut kenenkään katsovan minua sillä silmällä. Toisaalta voin olla niin puusilmä etten ole tajunnut sitä tapahtuvan, en kyllä huomaa jos miehet katselee muitakaan naisia sillä silmällä. En osaa myöskään flirtailla.

Jos näen hyvännäköisen miehen, ajattelen korkeintaan, että ihan hyvännäköinen. Kun itse seurustelen niin en välitä katseleeko minua omasta mielestäni hyvännäköinen mies vai vähemmän hyvännäköinen. Kuitenkin huomiota on aina kiva saada miehiltä. En siis katkeroidu enkä ole kateellinen muille naisille jos komea mies ei minua katsele, mutta ehkä jotakuta toista naista.

Ja kuten sanoin minua saa vanhemmatkin katsella, vähemmän viehättävätkin, kunhan se ei ole sellaista eläimellistä kyyläystä ja silmillä ja elekielellä ahdistelua.

"Miäs"
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkeliini;23405255:
Jos näen hyvännäköisen miehen, ajattelen korkeintaan, että ihan hyvännäköinen. Kun itse seurustelen niin en välitä katseleeko minua omasta mielestäni hyvännäköinen mies vai vähemmän hyvännäköinen. Kuitenkin huomiota on aina kiva saada miehiltä. En siis katkeroidu enkä ole kateellinen muille naisille jos komea mies ei minua katsele, mutta ehkä jotakuta toista naista.

Ja kuten sanoin minua saa vanhemmatkin katsella, vähemmän viehättävätkin, kunhan se ei ole sellaista eläimellistä kyyläystä ja silmillä ja elekielellä ahdistelua.
Olet ainoa joka vastasi, tuohon kysymykseen. Kiitos.

mitäkähämmä
Mua katsellaan ja nautin siit.Olen reilu 30 vuotias.Viimeksi catymarketissa oli kaksi miestä pelikoneilla pelaamassa ja kääntyivät kumpikin kyttääämään mua mutta kohta ovesta asteli 20v misu niin katseet kyllä karisi minusta :( hiukan kyrsi mutta sitten nauroin omalle kyrsimiselleni ja tajuan et kyllä se misu oli todella niiden katseiden arvoinen :D

"Miäs"
Alkuperäinen kirjoittaja mitäkähämmä;23405276:
Mua katsellaan ja nautin siit.Olen reilu 30 vuotias.Viimeksi catymarketissa oli kaksi miestä pelikoneilla pelaamassa ja kääntyivät kumpikin kyttääämään mua mutta kohta ovesta asteli 20v misu niin katseet kyllä karisi minusta :( hiukan kyrsi mutta sitten nauroin omalle kyrsimiselleni ja tajuan et kyllä se misu oli todella niiden katseiden arvoinen :D
Olen kaatunut kerran pyörällä ja ajoin puskaan kun jäin tuijottamaan kesällä yhtä naista. Tämä nainen oli vain niin kaunis, että ihan henkeä salpasi.

mitäkähä
[QUOTE="Miäs";23405302]Olen kaatunut kerran pyörällä ja ajoin puskaan kun jäin tuijottamaan kesällä yhtä naista. Tämä nainen oli vain niin kaunis, että ihan henkeä salpasi.[/QUOTE]

:D näkikö tämä kaunotar sitä?

Yhteistyössä