[QUOTE="ansk";23404984]Onpa hieno! Kuinka monelle saitte tuon riittämään, meille tulee 16-vierasta (lapsia 6) ja mietin pitääkö tehdä kaksi kakkua.[/QUOTE]
Se on 10 munan kakku eli piisaa suunnilleen 30:lle hengelle. Meillä oli väkeä noin 20 ja kakku riitti hienosti ja jäi hiukan ylikin.
[QUOTE="Luminka";23405037]Onko sulla blogia?[/QUOTE]
Ei ole. Joskus aloitin, mutta ei vaan jotenkin ole aika piisannut siihen silti. Facebookissa olen sitten jakanut kakkukuvia vaan. Tänne olen aina laittanut, kun olen tehnyt jotain.
[QUOTE="alkup";23405047]Ei ole. Joskus aloitin, mutta ei vaan jotenkin ole aika piisannut siihen silti. Facebookissa olen sitten jakanut kakkukuvia vaan. Tänne olen aina laittanut, kun olen tehnyt jotain.[/QUOTE]
Ylihieno!
Munkin piti tehdä barbakakku meen 2v-synttäreille, mut se meni käteen. Ehkä mä harjoittelen tässä koko vuoden, ni jos mekin sit saatais 3v-synttäreiksi jotain onnistumaan.
Jos tyttö on enää silloin "ihan kilahtanut" barbapapaan.
Olen vissiin ainoa joka ei perusta tuollasista "muovailuvahakakuista"... nätisti värkkäilty kylläkin mutta minulta jäisi syömättä, on aika äklöt värit.