Tässä ois meidän 3v kuopuksen Barbababa-kakku tältä päivältä

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup"
[QUOTE="ansk";23404984]Onpa hieno! Kuinka monelle saitte tuon riittämään, meille tulee 16-vierasta (lapsia 6) ja mietin pitääkö tehdä kaksi kakkua.[/QUOTE]

Se on 10 munan kakku eli piisaa suunnilleen 30:lle hengelle. Meillä oli väkeä noin 20 ja kakku riitti hienosti ja jäi hiukan ylikin.

"alkup"
[QUOTE="Luminka";23405004]oi kuinka ihana! =) Oletko koukussa täytekakkujen tekoon, jotenkin voin arvella ;) Samassa veneessä siis itsekin...[/QUOTE]

Olen kyllä todella koukussa. :) Siitä on tullut kiva harrastus näiden kotiäiti vuosien aikana. :)

"alkup"
[QUOTE="Luminka";23405037]Onko sulla blogia?[/QUOTE]

Ei ole. Joskus aloitin, mutta ei vaan jotenkin ole aika piisannut siihen silti. Facebookissa olen sitten jakanut kakkukuvia vaan. :) Tänne olen aina laittanut, kun olen tehnyt jotain.

"Luminka"
[QUOTE="alkup";23405047]Ei ole. Joskus aloitin, mutta ei vaan jotenkin ole aika piisannut siihen silti. Facebookissa olen sitten jakanut kakkukuvia vaan. :) Tänne olen aina laittanut, kun olen tehnyt jotain.[/QUOTE]

okei, oisin käynyt kyyläilemässä ;)

moni kakku päältä kaunis...
Olen vissiin ainoa joka ei perusta tuollasista "muovailuvahakakuista"... nätisti värkkäilty kylläkin mutta minulta jäisi syömättä, on aika äklöt värit.

Yhteistyössä