Tässä ois meidän 3v kuopuksen Barbababa-kakku tältä päivältä

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja moni kakku päältä kaunis...;23405919:
Olen vissiin ainoa joka ei perusta tuollasista "muovailuvahakakuista"... nätisti värkkäilty kylläkin mutta minulta jäisi syömättä, on aika äklöt värit.
Oli muuten eka kerta, kun tein tuollaisen kakun missä on selvästi enemmän käytetty värejä. Yleensä teen pursotukset ihan valkoisella. Mutta kyllä tuo ihan normaalilta kermalta maistuu eikä se kyllä jäänyt syömättäkään. :)

"alkup"
[QUOTE="alkup";23406125]Oli muuten eka kerta, kun tein tuollaisen kakun missä on selvästi enemmän käytetty värejä. Yleensä teen pursotukset ihan valkoisella. Mutta kyllä tuo ihan normaalilta kermalta maistuu eikä se kyllä jäänyt syömättäkään. :)[/QUOTE]

Niin piti vielä lisätä, että ois ollut aika aneeminen barbababa-kakku, jos toi "niitty" olis ollut valkonen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja moni kakku päältä kaunis...;23405919:
Olen vissiin ainoa joka ei perusta tuollasista "muovailuvahakakuista"... nätisti värkkäilty kylläkin mutta minulta jäisi syömättä, on aika äklöt värit.
Et ole ainoa.
Kauniita ja nättejä ovat, mutta ei houkuta syömään. Meinaan niitä joissa on kamalasti jotai marsipaania. Kyllä tuota ap:n kakkua söis. Paitsi ei noita hahmoja tietenkään. :)

Viimeksi muokattu:
IhaNainen
Ihana! Mun pitäis vielä harjotella paljon tota sokerimassan käyttöä, tuntuu että oon liian pikkutarkka tai vaan hidas kun se massa aina ehtii kovettumaan liikaa ja sit kaikki osat alkaa halkeilemaan ja repeilemään. :/

Yhteistyössä