Onko tämä muka mekko?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Aavikkopöllö
Hamehan se.

Ot, mutta että mua riepoo, kun äitini kutsuu mekkoja hameiksi ja hameita "puolhameiksi". Huomautan tästä joka kerta, joten että äitiäkin riepoo. "Mekko" vaan kuulemma on mielestään epämukava sana.

mä oon oppinut vasta tänä vuonna kumpi on mekko ja kumpi hame. mun vaatesuunnittelijaystävät on vuosikausia opettaneet ja korjanneet mun puheita. ei se oo niin helppoo jossei muista ja onko tolla mitään väliä.

*
[QUOTE="vieras";23405327]PIENI pätemisen tarve? :whistle: Tai jos myyjä kiireellä laittanut ilmon ja tullut VAHINGOSSA väärä sana? No mutta pääasia, että saa kivittää....[/QUOTE]

Ihan ymmärrettävää. Mullekin käy usein sitä, että kiireessä sanon vahingossa esim. kirvestä paistinpannuksi.

Aavikkopöllö
mä oon oppinut vasta tänä vuonna kumpi on mekko ja kumpi hame. mun vaatesuunnittelijaystävät on vuosikausia opettaneet ja korjanneet mun puheita. ei se oo niin helppoo jossei muista ja onko tolla mitään väliä.
Eipä kai sillä puheessa mitään elämää suurempaa väliä ole, mutta myynti-ilmossa on kyllä vähän harhaanjohtavaa mainostaa ihan eri vaatekappaletta kuin mikä todellisuudessa on myynnissä.

Yhteistyössä