Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

Supistaa 8-10min välein kovaa + veri vuotoa. RV 38.6 Apuja

Mulla tuli ekassa raskaudessa ja siis synnytyksen käynnistyessä veristä vuotoa kohdusuulta ja sitä tuli välillä paljonkin, menin kyllä sairaalaan ja muutaman tunnin päästä vauva sitten kyllä jo syntyikin. Mutta kannattaa kyllä käydä varuiksi näytillä että selviää mistä se verinen vuoto tulee...
  2. Pohjaton pyykkivuori

Millainen olo juuri SINULLA on?

Melko vittuuntunut, pitäs siivota kun olis huomenna juhlatkin. Kaikki juhlatarvikkeet ja leipomistarvikkeet edelleen kaupassa :kieh: Talo on kun pommin jäljilta ja koirakin paskas lattialle :headwall: Ja lääkitys on toivottavasti kohdallaan, ab kuuri sekä sisäisesti että ulkoisesti silmäluomen...
  3. Pohjaton pyykkivuori

Taapero ja vauva kotona. Vauvan täysimetys? Mahdoton yhtälö?

Kyllä se onnistuu. Ikäeroa meidän lapsilla 1v11kk ja kun imetin vauvaa otin taaperolle kirjan siihen viereen ja luin, tai koitin toisella kädellä leikkiä, tehdä hänen kanssaan palapelejä, piirtää jne. Useimmiten onnistuikin hyvin, toki välillä tuli tilanteita kun vanhempi lapsi olisi...
  4. Pohjaton pyykkivuori

minkä väriset laatat valitsisit kylppäriin jos tulis remontti?

Valintani olen jo tehnyt ja siitä saanut hetken nauttiakkin. Mattapintaista isohkoa laattaa ja tehosteena välillä saman malliston fuxian punaisia laattoja :p sillätavalla että valkoista laattaa on esim 5 riviä ja sitten 2 riviä fuxiaa jne. I like :p lattiassa sitten 10x10 pieni mattavalkoinen...
  5. Pohjaton pyykkivuori

Kalevalan lapsikoru?

Mulla on hopeisena, kaksi helaa,toisessa vaaleansininen kivi ja toisessa vaaleanpunainen kivi :heart: On kaulassani lähes aina eikä ole raskas, tai ainakin siihen tottuu. Kestää hyvin myös lasten antaman käsittelyn.
  6. Pohjaton pyykkivuori

Onko muilla ollut vasemmalla kyljellä makaaminen ongelmana loppuraskaudessa?

Kuopusta odottaessa en pystynyt nukkumaan vasemmalla kyljellä viimeiseen kymmeneen viikkoon, aiheutti aivan hirveän närästyksen. Muuten mua ei närästänyt koko raskausaikana ollenkaan, mutta aina kun kääntyi vasemmalli kyljelleen niin :x Muuta vaivaa tuo vasemmalla kyljellä oleminen ei saanut aikaan.
  7. Pohjaton pyykkivuori

Avorattaat+seisomalauta?

Meillä on Brio racet ja brion seisomalauta, ihan kohtalaiset työntää, mutta alkuun vaati vähän harjoitusta työntäjältä koska mun tuli ainakin potkittua usein sitä seisomalautaa.
  8. Pohjaton pyykkivuori

G: Mitä lehtiä teidän miehet lukee G: Minkä lehden ostaisit miehellesi lahjaksi?

Mies lukee aku ankkaa :saint: Muuten häntä ei lehdet kiinnosta, lukee sitten kirjoja jos lukee. Mutta voisin kuvitella että jotain erä lehtieä saattaisi joskus lukea.
  9. Pohjaton pyykkivuori

Huutaako teidän kissat huvikseen?

Meidän toinen kissa on kova juttelemaan kun sille päälle sattuu, ja naukuu kovaa. On välillä todella raivostuttavaa. Mutta on kyllä ollut tuollainen höpöttäjä jo pennusta asti. Toinen taas pistää naukumiseksi kun on leikkisällä tuulella, ensin naukuu hetken ja sitten alkaa rallaamaan ympäri taloa.
  10. Pohjaton pyykkivuori

Miksi valvot?

Nautin kun on hiljaista. Isäntä hetki sitten saapui "kehityspalaverista" kotiin ja painui samantein nukkumaan melkoisesti hoippuen ;) Ja nyt ei jotenkin huvittais mennä siihen "tuoksuvan" miehen viereen nukkumaan, mutta kai se kohta on pakko että jaksaa aamulla nousta lasten kanssa uuteen...
  11. Pohjaton pyykkivuori

Istukka etuseinällä uudelleensynnyttäjällä,koska tuntenu liikkeet?

Mulla oli molemmissa raskauksissa istukka edessä ja ekassa tunsin liikkeet n 20+ viikolla ja toisessa 17+
  12. Pohjaton pyykkivuori

järkyttävän kallista kahvia nykyisin.

Kallista on, mutta kahvista ja kahvin laadusta en silti tingi. Tähän voisi jo melkein sanoa että maksoi mitä maksoi. Mutta ryöstöhintaista on kyllä :kieh:
  13. Pohjaton pyykkivuori

keskenmenon jälkeen....

Olen pahoillani keskenmenoistasi. Mulle sanottiin keskenmenneen raskauden jälkeen että yhdet menkat pitäisi olla välissä ennen kun uutta raskautta ruvetaan yrittämään. Itse en silloin kuitenkaan ollut henkisesti vielä valmis ja muutama kuukausi siinä sitten meni ennen kuin pääkoppa oli taas...
  14. Pohjaton pyykkivuori

Mitä teillä tänään syödään?

Tylsästi: jauhelihakastiketta ja perunaa + porkkanaraastetta
  15. Pohjaton pyykkivuori

Kuinka usein peset lattiat?

Moppaan lattiat (eteinen, keittiö, olohuone, vessa ja lasten leikkihuone) pari kolme kertaa viikossa ja muut huoneet sitten kun siltä näyttää että kaipaavat pesua. Meillä on koira joka tuo sitä kuraa sitten aina sisälle ja siltikin vaikka aika ahkeraan moppaan niin tuntuu että useemmin sais...
  16. Pohjaton pyykkivuori

Annatko ryömimis/konttaus-ikäisesi vauvasi leikkiä maassa pihalla? annatko vauvasi/lapsesi syödä itse?...

Kyllä lapset on saaneet ryömiä tai kontata maassa kun eivät ole osanneet kävellä. Ja ovat saaneet opetella itse syömään kun lusikka on pysynyt kädessä ja vauvalla on ollut siihen halua, sotkut ei haittaa, onhan ne siivottavissa :) Ilman vaippaakin ovat saaneet olla pieniä hetkiä, nekin sotkut...
  17. Pohjaton pyykkivuori

Omakotitaloasujat!!

Meillä ihan perus setti vielä kun lapset on vielä aika pieniä (3v. ja 1v.) Mutta siis, hiekkalaatikko, keinut ja iso liukumäki torneineen. Talveksi ajattelin jos vaikka hiihtoladun sais kyhättyä ja oma luistinratakin olis kiva,mutta millähän sen toteuttaisi niin että on sitten hyvä luistella...
  18. Pohjaton pyykkivuori

Listataanpas taas kirppislöytöjä! :D

Fisher price autotalo 10eur, todella hyväkuntoinen Uusi reima toppahaalari 80cm 16eur Ja paljon hyväkuntoisia tytön 80cm vaatteita 1-3eur/kpl Pojallekkin muutamia pikkuautoja ja muita leluja kohtuu halvalla
  19. Pohjaton pyykkivuori

Lainaiskos joku mulle tähän rahaa

Ei kai ny kukaan tollasessa haluais asua :D Kamala siivoominenkin :xmas:

Yhteistyössä