Kävin taas tänään kirppiksellä ja löydettiin TODELLA halvalla tuplarattaat Lelujakin löytyi ja muutama vaate. Kuvat blogissa.
Chef shoppaa
Mitäs te muut olette löytäneet?
Chef shoppaa
No jopas on kumma juttu. Mä olen itseasiassa pohtinut että lopetan tuon blogin pitämisen ja avaan toisaalle uuden. Mä en omalta koneelta näe mainoksia mun blogissa yhtään(tai siellä sivussa vissiin on joku mainos) mutta kun kävin toisaalla siellä mun blogissa, niin JOKA postauksen perässä oli mainos :O Melko typerää.Hei, minä kävin aamulla sun blogissa ja sit kun yritin kommentoisa niin se totes et sivua ei löydy siis se uusin juttu hävis yhtäkkiä kokonaan.
No ei mulla onneks näy mainoksia tuolla. mut jospa tuo aamunen ois ollu joku väliaikanen häikkä ja siis mä ennätin sen lukea ja sit se vaan katos :ONo jopas on kumma juttu. Mä olen itseasiassa pohtinut että lopetan tuon blogin pitämisen ja avaan toisaalle uuden. Mä en omalta koneelta näe mainoksia mun blogissa yhtään(tai siellä sivussa vissiin on joku mainos) mutta kun kävin toisaalla siellä mun blogissa, niin JOKA postauksen perässä oli mainos :O Melko typerää.
Jotta joskos se uusi sitten toimis vähän paremmin
Adblockilla ne ei näy, mutta ilman vissiin näkyy.No ei mulla onneks näy mainoksia tuolla. mut jospa tuo aamunen ois ollu joku väliaikanen häikkä ja siis mä ennätin sen lukea ja sit se vaan katos :O
Ostitko vai jätitkö kirppikselle?kolme kiukkusta kakaraa ja vähemmän hyvän tuulinen äippä
no kyllä ne kaikki mukaan lähtiOstitko vai jätitkö kirppikselle?
Välillä teen, välillä enSä teet kyllä aina ihan mahdottoman hyviä löytöjä Mun tulee käytyä harvoin kirpparilla, kun matkaa on eikä autoa ole. Mutta viimeksi löysin uudenveroisia kestoja, 2 Fuzzia ja 2 Swaddlebeesia yhteensä 35. Imuineen siis.
no kyllä ne kaikki mukaan lähti
seuraavaks taitaa kyllä jäädä sinne..
Missä kirppiksellä sä pyörähdit?Mä löysin pojalle Puuha-Pete (?) kypärän, siis sellaisen raksamiehen kypärän 20 snt. Yhden keräämäni Enid Blytonin sarjan nuortenkirjan 1. Sitten melkein seuraavassa kojussa oli toinenkin osa ko sarjaa, oli kolmen kirjan paketissa ja koko paketti maksoi 50 snt. Uhrauduin ottamaan ne kaksi muutakin kirjaa tuolla hinnalla, vaikka en niitä halunnutkaan. Sitten jotain perusbodya tarttui mukaan.
Juu, se on EurokirppisNoi ostin siitä telkkaritehtaalta, onko se sitten Eurokirppis? En muista ikinä. Pikku-Siilissäkin kävin, mut sieltä ei löytynyt mitään. Vaikka oli paljon myyjiä, jotenkin ei vaan mikään iskenyt. Melkein ostin sellasen käyttämättömän äp collegesetin eurolla, mutta kassajono oli sen verran pitkä ja hidas etten viitsinyt jäädä sen takia seisoskelemaan.
Kivaa kun löysit jotakin myös itsellesi. Mäkin olen pohtinut oman kaappini täydentämistä, mutta jotenkin sitä tulee aina vain etsitty lapsille...niille kun on niinpaljon helpompi ostaaAlkuperäinen kirjoittaja kirpparin kiertäjä;22113529:Ostan yleensä lapsille, mutta eilen tein löytäjä itselleni. Ostin Marimekon punaraitapaidan. Paita on siisti ja täysin ehyt ja hinta vain 2,5. Ostin myös kivan Nanson tunikan, 4 ja pipon, 2.
Missä toi raision kirppis oli?Kävin taas tänään kirppiksellä ja löydettiin TODELLA halvalla tuplarattaat Lelujakin löytyi ja muutama vaate. Kuvat blogissa.
Chef shoppaa