Listataanpas taas kirppislöytöjä! :D

Hei, minä kävin aamulla sun blogissa ja sit kun yritin kommentoisa niin se totes et sivua ei löydy :( siis se uusin juttu hävis yhtäkkiä kokonaan.
No jopas on kumma juttu. Mä olen itseasiassa pohtinut että lopetan tuon blogin pitämisen ja avaan toisaalle uuden. Mä en omalta koneelta näe mainoksia mun blogissa yhtään(tai siellä sivussa vissiin on joku mainos) mutta kun kävin toisaalla siellä mun blogissa, niin JOKA postauksen perässä oli mainos :O Melko typerää.

Jotta joskos se uusi sitten toimis vähän paremmin :)

No jopas on kumma juttu. Mä olen itseasiassa pohtinut että lopetan tuon blogin pitämisen ja avaan toisaalle uuden. Mä en omalta koneelta näe mainoksia mun blogissa yhtään(tai siellä sivussa vissiin on joku mainos) mutta kun kävin toisaalla siellä mun blogissa, niin JOKA postauksen perässä oli mainos :O Melko typerää.

Jotta joskos se uusi sitten toimis vähän paremmin :)
No ei mulla onneks näy mainoksia tuolla. mut jospa tuo aamunen ois ollu joku väliaikanen häikkä ja siis mä ennätin sen lukea ja sit se vaan katos :O

No voi höh teille, jotka ette löytäneet mitään :( Mutta onneksi polgaran pöytä oli tyhjentynyt...sekin on melko mukavaa ettei tarvitse kaikkea roudata takaisin kotiin :)

Ja hyvänhintaisia toppapukuja olitte löytäneet :)

No ei mulla onneks näy mainoksia tuolla. mut jospa tuo aamunen ois ollu joku väliaikanen häikkä ja siis mä ennätin sen lukea ja sit se vaan katos :O
Adblockilla ne ei näy, mutta ilman vissiin näkyy.

Pitänee tehdä sinne semmoinen kysely...jos muutama viittis vastata että miten he sen näkee. jos niitä mainoksia ei kukaan sitten lopulta näekkään, niin kaipa tuolla voi sitten jatkaa :)

[QUOTE="Pia";22113442]CHEF: missäpäin sä asut/käyt kirpparilla?[/QUOTE]

Mä käyn pääsääntöisesti Turussa kirppiksillä. Tänään kävin myös Raisiossa ja Kaarinassa, kun oli MLL-kirppikset.

Sä teet kyllä aina ihan mahdottoman hyviä löytöjä :) Mun tulee käytyä harvoin kirpparilla, kun matkaa on eikä autoa ole. Mutta viimeksi löysin uudenveroisia kestoja, 2 Fuzzia ja 2 Swaddlebeesia yhteensä 35€. Imuineen siis.

Mä löysin pojalle Puuha-Pete (?) kypärän, siis sellaisen raksamiehen kypärän 20 snt. Yhden keräämäni Enid Blytonin sarjan nuortenkirjan 1€. Sitten melkein seuraavassa kojussa oli toinenkin osa ko sarjaa, oli kolmen kirjan paketissa ja koko paketti maksoi 50 snt. Uhrauduin ottamaan ne kaksi muutakin kirjaa tuolla hinnalla, vaikka en niitä halunnutkaan. :cool: Sitten jotain perusbodya tarttui mukaan.

Mä löysin pojalle Puuha-Pete (?) kypärän, siis sellaisen raksamiehen kypärän 20 snt. Yhden keräämäni Enid Blytonin sarjan nuortenkirjan 1€. Sitten melkein seuraavassa kojussa oli toinenkin osa ko sarjaa, oli kolmen kirjan paketissa ja koko paketti maksoi 50 snt. Uhrauduin ottamaan ne kaksi muutakin kirjaa tuolla hinnalla, vaikka en niitä halunnutkaan. :cool: Sitten jotain perusbodya tarttui mukaan.
Missä kirppiksellä sä pyörähdit?

Melko kannattava uhraus oli ottaa myös ne 2 ylimääräistä kirjaa :D

Noi ostin siitä telkkaritehtaalta, onko se sitten Eurokirppis? En muista ikinä. Pikku-Siilissäkin kävin, mut sieltä ei löytynyt mitään. Vaikka oli paljon myyjiä, jotenkin ei vaan mikään iskenyt. Melkein ostin sellasen käyttämättömän äp collegesetin eurolla, mutta kassajono oli sen verran pitkä ja hidas etten viitsinyt jäädä sen takia seisoskelemaan.

kirpparin kiertäjä
Ostan yleensä lapsille, mutta eilen tein löytäjä itselleni. Ostin Marimekon punaraitapaidan. Paita on siisti ja täysin ehyt ja hinta vain 2,5€. Ostin myös kivan Nanson tunikan, 4€ ja pipon, 2€.

Noi ostin siitä telkkaritehtaalta, onko se sitten Eurokirppis? En muista ikinä. Pikku-Siilissäkin kävin, mut sieltä ei löytynyt mitään. Vaikka oli paljon myyjiä, jotenkin ei vaan mikään iskenyt. Melkein ostin sellasen käyttämättömän äp collegesetin eurolla, mutta kassajono oli sen verran pitkä ja hidas etten viitsinyt jäädä sen takia seisoskelemaan.
Juu, se on Eurokirppis :)
Eilen PikkuSiilin edessä oli melkolailla porukkaa, jotka odottivat liikkeen aukeamista ja viimeaikoina siellä on tosiaan sitä jonoa jokseenkin ollut. Nyt siellä on ollut lisätyövoimaa jota eiköhän se siitä suttaannu :)

Alkuperäinen kirjoittaja kirpparin kiertäjä;22113529:
Ostan yleensä lapsille, mutta eilen tein löytäjä itselleni. Ostin Marimekon punaraitapaidan. Paita on siisti ja täysin ehyt ja hinta vain 2,5€. Ostin myös kivan Nanson tunikan, 4€ ja pipon, 2€.
Kivaa kun löysit jotakin myös itsellesi. Mäkin olen pohtinut oman kaappini täydentämistä, mutta jotenkin sitä tulee aina vain etsitty lapsille...niille kun on niinpaljon helpompi ostaa :)

Yhteistyössä