Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

Toimiiko viihde-elektroniikan kaukosäätimet maitolasin läpi?

Toimii kyllä. Meillä tv-taso jossa maitolasiset ovet ja niiden ovien takana kaikki muu viihde-elektoniikka (dvd, digiboxi jne.) paitsi tv. Hyvin toimii kaikki laitteet kaukosäätimellä vaikka lasit on kiinni.
  2. Pohjaton pyykkivuori

Koiraihmiset HELP mikä tämä on? (kuva)

Ok, "hyvä" tietää että ei ole hotspot, mulla ei siitä ole kokemusta niin en tiedä miltä näyttää sen tarkemmin. Ollaan tosiaan siis ensiviikolla menossa eläinlääkäriin. Täytyykin kokeilla tota betadinea kun sitä meillä sattuukin olemaan.
  3. Pohjaton pyykkivuori

Eläinlääkäriin on tarkoitus suunnata, jahka viikonloppu on mennyt. Oli pari päivää sitten sellainen peukalonpäänkokoinen alue, nyt tuollainen. En silloin huolestunut.
  4. Pohjaton pyykkivuori

Hotspot vai jotain muuta? "Ihottuma" alue on vatsassa, takajalkojen välissä viimeisen tissiparin kupeessa. Aijaa.com - 6694808.jpg Oaankohan mä laittaa tätä kuvaa, no se selviää.. "][/URL]
  5. Pohjaton pyykkivuori

Siis täh?! Ei lukuoikeuksia tuolle If-vauvavakuutuksen arvontaan....

Pöh, mullakaan ei ole lukuoikeutta. Selvää syrjintää ;) Koitin viimeviikollakin, mutta ei toiminut silloinkaan...
  6. Pohjaton pyykkivuori

Mitä teidän lapset on painanu metrin mittaisina?

Poika 100cm ja 14kg, ikää 3v.
  7. Pohjaton pyykkivuori

Mitä teet juuri nyt?

Tulin justiinsa saunasta ja kulutan tässä sen hetken aikaani että mies tulee saunasta, sitten leffan pariin.
  8. Pohjaton pyykkivuori

2,5-3v:n päikkärit?

Noin tunnin päiväunet.
  9. Pohjaton pyykkivuori

minkä ikäisenä osannut laittaa erimuotoisia palikoita "koloihi" ? :D

Vajaa 1v laittaa jo hienosti palikat laatikkoon, ainoastaan tähtimallinen kuvio ei ota onnistuakseen, muut menee hyvin. On nyt muutaman viikon innoissaan tiputellut palikoita reijistä ja nopeasti lähti sujumaan.
  10. Pohjaton pyykkivuori

Mitä turvaistuinta suosittelisitte melkein 3v ja 14kg lapselle?

Mä annan ääneni Britax evolva 1-2-3 istuimelle. Meillä se vajaa 3 vuotiaalla ja aivan loistava istuin. Lapsikin tykkää siinä istua.
  11. Pohjaton pyykkivuori

Minusta nyt on syksy, arvatkaas mistä sen tietää?

Ja ulkona on syksyinen tuoksu, tuulee ja sataa sekä lehdet lentelee. Syksyssä juuri parasta. Mä olen täysin kesä ihminen ja syksy vielä menettelee, talvi on jotain ihan kamalaa ja keväästäkään en juuri pidä, paitsi loppukeväästä kun kesä on jo lähellä.
  12. Pohjaton pyykkivuori

Suuri lapsigallup, kaikki osallistumaan!

Kaksi lasta, 1v ja 3v Minä 26v. Mies 28v. Takana kolme raskautta (joista siis yksi km) ja kaikki ovat saaneet alkunsa luonnollisesti.
  13. Pohjaton pyykkivuori

Jokohan pian näitä saa jostain?

Hauska idea, voisin jopa harkita ostavani omille lapsilleni tuollaiset :)
  14. Pohjaton pyykkivuori

Tuleeko teillä vatsa kipeäksi Hyvää Päivää-juomista??

Kaveri sai kovat vatsakivut (ripulin) juotuaan pullollisen hyvää päivää juomaa, oli sitten illalla lukenut etiketistä annostelu ohjeen ;) Itse en moista lientä juo, joten en siitä määrästäkään sitten mitään tiedä..
  15. Pohjaton pyykkivuori

huonoin, kamalin, p"""tä ollein leffa jonka olet ikinä erehtynyt katsomaan?!

Open water Siinä tylsin leffa ikinä! Niin surkea että huh. Ja tosiaan moni suomalainen leffa on huono, on toki monta hyvääkin. Suomalaisissa leffoissa on monesti vikana se, että taustamusiikki ja tehosteet on aivan liian kovalla, niin ettei puhetta kuule ja sitten on kovennettava ääntä ja talo...
  16. Pohjaton pyykkivuori

Ideoita 1v kuvaan?

Mä meinasin raahata edesmenneen mummoni keinutuolin valokuvaamoon ja haluan ainakin yhden kuvan tytöstä jossa hän istuu tuossa kyseisessä keinutuolissa. Yhden kuvan ajattelin sellaiseksi jossa tytöllä olisi mekon väriin sopiva kukkia (esim, "muovi" gerbera) kädessä. Muut kuvat saa sitten olla...
  17. Pohjaton pyykkivuori

G: Minkä ikäinen vauva oli kun lähdit baariin?

Esikoinen on pian 3v, enkä ole käynyt baarissa vielä. Viimeksi kävin baarissa vuonna 2006.
  18. Pohjaton pyykkivuori

mikä leffa?

Muistaiskohan kukaan huonon selityksen perusteella mikä on tälläsen jännitys/kauhu elokuvan nimi. Mä olen nähnyt leffasta vain ehkä puolet joten... Muistaakseni alkoi jotenkin niin, että parinkunta oli kiipeilemässä jossakin vuorella joka sijaitsi metsässä missä kaikki sinne menneet kuolee...

Yhteistyössä