Hakutulokset

1. Pohjaton pyykkivuori

Mitäs teidän muitten päivään?

Me on oltu flunssataudissa koko viikko, joten alkaa olemaan jo hintsusti tylsää! Kaikki sisäleikit lasten kanssa leikitty ja kirjat on luettu. Enään jäljellä kaksi kiukuttelevaa lasta ja räkäisiä neniä. Räkäliinoja on kertynyt vuoriksi asti. Joten kai siinä olis tälle päivälle hommaa, siis...
  2. Pohjaton pyykkivuori

Kaikki pitää itse tehdä!

Oho oho, sä oot jaksanut nähdä vaivaa! Ja seuraavaksi voisit jakaa osaamisesi kaksplussan ylläpidon kanssa :cool:
  3. Pohjaton pyykkivuori

Mikä on mielestäsi pielessä lasten kasvatuksessa nykyään?

Liiallinen pumpulissa kasvattaminen, siis sellainen että lasta suojellaan aivan liikaa kaikelta. Pistetään konttauskypärä päähän, silmälaput silmille ja korvatulpat korviin ja otetaan pikku Maija/Matti kainaloon eikä päästetä pois. Siis näin kovin karkeasti sanottu. Pointti lähinnä se, että ei...
  4. Pohjaton pyykkivuori

monenko palan palapelin 3-vuotias osaa koota tai jaksaa yrittää koota

Meidän vähän vajaa 3v tekee n.24-30 palaisia palapelejä sujuvasti jos palapelin aihe on kiinnostava.
  5. Pohjaton pyykkivuori

Raivostuttaa niin @##%%!!!

No voihan, toi ON kamalaa, tiedän kokemuksesta. Meillä kissa kävi ruuttaamassa kuset taulu-tv:een -> tarkoitti siis uuden tv:n ostamista.. Kusi sohvan, nurkat, matot, vaattee, hyllyt, kaikki. Mä olin jo niin valis luopumaan, kun alko käymään noi kusemiset lompakolle.. No vaihdettiin...
  6. Pohjaton pyykkivuori

G:Käyttekö Punnitse ja Säästä-kaupassa?

Oon käynyt pari kertaa, mutta mun mielestä se on kyllä ylihinnoiteltu paikka :| ei kyllä siis mun mielestä mikään "säästä" paikka...

Yhteistyössä