Raivostuttaa niin @##%%!!!

No voihan, toi ON kamalaa, tiedän kokemuksesta.
Meillä kissa kävi ruuttaamassa kuset taulu-tv:een -> tarkoitti siis uuden tv:n ostamista.. Kusi sohvan, nurkat, matot, vaattee, hyllyt, kaikki. Mä olin jo niin valis luopumaan, kun alko käymään noi kusemiset lompakolle..
No vaihdettiin kissanhiekka (5 vuotta oltiin käytetty samaa) ja se auttoi, lisäksi hain mustista ja mirristä pissi pois ainetta ja pesin sillä paikat ohjeen mukaan, luovuttiin yhdestä kissasta joka terrorisoi kahta muuta, pesetin sohvan, leikkautin toisen kissan ja siihen loppu tän yhden kissan pissaaminen nurkkiin, niin ja vaihdettiin ruokakin ja sai iltaisin aina extara huomitota. Tää autto meillä.
Te ootte kyllä jo kovasti kokeillu kaikkia juttuja, tosi ikävää jos kuseskelu ei lopu ollenkaan : /

"Mina"
Mie olen kyllä aika samaa mieltä Mukun kanssa.. Vaikka tuo onkin rakas lemmikki, niin ei tuota kuseksimista kukaan jaksa. Minä ainakaan jaksais. Nyt jo tuppaa menemään hermot kun toinen kissa paskoo keskelle sänkyä ja toinen kusee säkkituoliin. Nyt ovat kyllä lopettaneet kun pidetään makkarin ovi kiinni kun ei olla kotona, muuten on varmana jtn ylläreitä kun kotiin tulee. Tietty surkuhan tuossa tulee, mutta jossei vaan voi enää tehdä mtn kun el käynnit jne ei auta..

Oho , en ollut huomannut noita yksiä kirjoituksia!
Pohjaton pyykkivuori: Kiva kuulla että sait pissailun loppumaan :) . Meilläkin on vaatekaappiin pissattu, monet matot, sohvalle valehtelematta yli 10 kertaa... Laukkujen päälle, peiton päälle, kenkien päälle (oon heittänyt 10 paria kenkiä roskiin kissan takia)... Kyllähän tää syö ihmistä, jatkuvaa stressausta mistä se pissa seuraavaks löytyy.

"Mina": Kurjaahan tuo on, kun kissaa ei voi "kouluttaa" käymään vessassa. Ja aina ennen tuo kissa on osannut käydä laatikolla, aluksi meillä oli vain yksi laatikko, laitettiin sitten kaksi koska on kaksi kissaa. Hetkeks loppu ja sitten taas jatkui.

Yhteistyössä