Mä olen niin lähellä myydä mieheni kissan ilman hänen lupaansa. Tuo saatanan katti kusee ja paskoo ympäri kämppää eikä loppua näy. Tänään kusas sohvalle (taas vaihteeksi) ja kun yritin nukkua niin käy kissa alituiseen peittämässä eteisessä jotain olematonta. Sitten kun menen kattomaan tuhannen kerran että mitä se peittää niin eiköhän se ole paskalla eteisen maton päällä. Mua niin kiukuttaa ja itkettää tää tilanne. Tätä on jo monta kuukautta jatkunu, eikä mikään auta. Mies ei tajua ongelmaa ja sanoo että "kyllä minä siivoan". Joojoo, ihan sama siivoaako vai ei, mä en halua löytää sitä kusta ja paskaa joka paikasta. Tosi kiva tuoda vieraita kotiin kun eteisestä kenkien päältä löytyy kusta tai paskaa!
Ollaan käyty eläinlääkärissä, ollaan ostettu kalliita Feliway juttuja, luovutaan toisesta kissastamme koska tuo kuseva katti ei sen kanssa tule toimeen. Mutta mikään ei riitä. Siivotaan hiekkalaatikot useasti, pestään ne ihan puhtaiksi vähintään kerran kuukaudessa. On ruokaa, on vettä, on leluja, on seuraa ja leikkikaveri. Mutta silti se kusee vaan.
Oli pakko päästä tänne päästää vähän ilmoja pihalle, anteeksi mieletön kirosanojen käyttö. Mua vaan ketuttaa niin helv....sti...
Ollaan käyty eläinlääkärissä, ollaan ostettu kalliita Feliway juttuja, luovutaan toisesta kissastamme koska tuo kuseva katti ei sen kanssa tule toimeen. Mutta mikään ei riitä. Siivotaan hiekkalaatikot useasti, pestään ne ihan puhtaiksi vähintään kerran kuukaudessa. On ruokaa, on vettä, on leluja, on seuraa ja leikkikaveri. Mutta silti se kusee vaan.
Oli pakko päästä tänne päästää vähän ilmoja pihalle, anteeksi mieletön kirosanojen käyttö. Mua vaan ketuttaa niin helv....sti...