Hakutulokset

1. hippimamma

Tupakoin, vaikka olen raskaana

Onnea... uskon että pystyt lopettamaan. Voi olla että poltat viimeisille kuukausille asti, mutta pikkuhiljaa vähentämällä pääset irti. Ota tavoitteeksi vähentää vähän kerralla, yksi savuke vähemmän päivässä, tai viikossa. Käy ulkona, niin kuin polttaisit, mutta haukkaa vain happea ja kuvittele...
  2. hippimamma

Lokakuun Lutuset 2014

varovasti ilmoittaudun mukaan. eilen plussasin :-)
  3. hippimamma

Synttärilahja 8v. tytölle?

Vesimiestytölle tosiaan passais hyvin lahjakortti vaatekauppaan, tai jokin hyvä kirja :)
  4. hippimamma

Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

nigella lawson voittaa tämän mennen tullen.
  5. hippimamma

Mies toivoo karvatonta häpyä

Kokeile! Sillähän se selviä... :-D Ja saattaahan innostua hyväilemän kauemminkin kun kerranki saa sitä siloista :-P Eihän sun ole pakko kaikkea ajella... jätä vähän siihen yläreunaan...
  6. hippimamma

kuukautisten laskeminen

Niin ja toisilla on ovulaatio kaksi kertaa (minullakin) kuussa, mutta vain yhdellä kertaa oireet on vahvempia. Silloin on vielä hankalampaa laskea :-D
  7. hippimamma

Onko täällä ketään jolla on aikuisena diagnosoitu adhd?

Näyttää AD/HD-oireilta. Oletko helposti koukkuuntuva (Ihan kaikkeen)? Kun eteen tulee vastoinkäyminen, masennutko totaalisesti? Etkö saa lähdettyä liikkeelle ennen kuin olet sekoillut ja hakenut jotain... Oletko aina myöhässä? Ja jos olet ajoissa, olet unohtanut jotain... :-D
  8. hippimamma

Otitko syksyllä influenssarokotteen? Miksi?

Minulla on synnynnäinen pernan puutos, joten kuuluu ottaa tämä rokote muiden rokotteiden ohella.
  9. hippimamma

kuukautisten laskeminen

Ovulaatiota ei oikeastaan voi laskea kuukautisista, sillä naisella ovulaatio voi tapahtua kp 9-25 välillä ;-) . Vain oireet kertovat kun ovuloit, ja ovulaatiotestit :-D
  10. hippimamma

Mihin 8v. lapsi kesäloman ajaksi?

avoin hakemus hoitopaikasta kaupan seinään. :-)
  11. hippimamma

Miten concerta lausutaan?

konsertta :-)
  12. hippimamma

Lapsi 5v3kk ja kauhea uhma.

ensi vuonna hän onkin taas vauva ja itkeskelee paljon asioista eika "osaa enää" mitään ;-)
  13. hippimamma

Lapsi 5v3kk ja kauhea uhma.

yleensä 5-vuotiaat ovat parhaassa iässä. Eli oikeita kullannuppuja. Haluavat auttaa vanhempiaan ja hoitaa pikkusisaruksiaan. Kohtele häntä vähän isompana lapsena ja pyydä apua, hän tuntee itsensä tarpeelliseksi. :-)
  14. hippimamma

Miten teillä teinit suhtautuu rahaan, ymmärtääkö sen arvon?

Meillä kaikki lapset (12, 9 ja 6v) ymmärtävät jo rahan arvoa. tietävät mitä ruoka maksaa ja muu eläminen. Se ei silti estä varsinkaan vanhinta vähättelemästä lahjoja tai rahan määrän saantia ja vaatimasta kalliimpaa ;-)
  15. hippimamma

Pakko tehdä oikein oma avaus VITOSELLA VIIKON RUUAT

Et pysty saamaan koko viikon ruokia vitosella. päivän ruoat saa. Viikon ruoat voit ehkä saada kahdella kympillä.
  16. hippimamma

Lääkäri sanoi ettei aikuisille määrätä adhd lääkkeitä. Onko totta?

Anteeksi että vastaaminen kesti. Eli Concerta...
  17. hippimamma

Lääkäri sanoi ettei aikuisille määrätä adhd lääkkeitä. Onko totta?

Minä sain lääkityksen vasta muutama kuukausi sitten. elämä on helpompaa nautinnollisempaa ja olen piristynyt, saanut siis enemmän energiaa ja aikaa :) Piristynyt koska kaikki ei ole niin hidasta ja energiaa kuluttavaa. Myös mieliala on parempi. Uni tulee paremmin ja olen myös osannut mennä...
  18. hippimamma

Onko 8kk ikäiselle vauvalle tarjottava kiinteitä ruokia

hei, toinen tyttäreni ei halunnut syödä mitään soseutettua. tarjoa perunat ja muut pehmeäksi keitettynä, mutta anna lautaselle pieniä paloja, lapsesi syö sitten siitä itse sormin.
  19. hippimamma

mäpäs ilmoitin vain miehelleni että joko

Ne semmoset miehet on hyviä sängyssä...
  20. hippimamma

Pieni kaupunki, palstalaiset asukkaita. Kuka olisi kukakin?

Olen kaikkien kerhotäti.

Yhteistyössä