Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

• Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"terttu"
Ei vitsi! Jos mun äiti sais ittensä tuohon kuntoon, nii ei vois muuta sanoo ku Wautsi!!
Ja JOS nyt valita sais, nii kyllä mää oman laihanläskin kehoni tuohon kroppaan vaihtaisin jos ihan näin vaan se onnistuis.
Ihan vaan sillä, että vaikka muuten pidänkin itseäni ns perusnättinä, enkä tommosia bikineitä itse valitsisi rannalle muutenkasn, mut on sekin kyllä aivan tosi, ett jos jostain syystä joutuisin noin vähiin vaatteisiin, nii kyllä mua hävettäis oma kroppa. Se on eri asia että antasko toisten mielipiteiden vaikuttaa, välittääkö niistä, mutta en minä ylpeekään kropastani olisi, toisin kuin tolla kropalla vois olla.
Ja jos tuoho "pehmeyttä" haluaa, niin niinpäin se kyllä onnistuu muutamassa viikossa ;)

vielä aikaa..
Vai vielä kateellinen? Hyi kauhistus sanon ihan suoraan.. En valitettavasti löytänyt yhtään hyvää kohtaa. Muovia ja ties millä kasvatettua lihasta miehekkyyteen asti.

Jos taas oikeasti tarttisi ihailla/kadehtia whatever, niin tässä olisi yksi hyvä 50 v kohde:
http://www.purepeople.com/media/katherine-kelly-lang-a-monte-carlo_m230259

Kaunis ja leikkaamaton nainen.

tai vaikkapa

http://www.aceshowbiz.com/events/Behind%20the%20Candelabra/sharon-stone-behind-the-candelabra-premiere-03.html

Että ihan oikeesti. Kyllä itseään voi kauniistikin vanhentaa. Ei tartte olla joko plösö rumilus tai frankensteinin morsian. Tietty tärkeinhän olisi että tekee niin kuin itsestään tuntuu hyvältä ja on onnellinen.

Totuus sattuu
En pidä kauniina, koska tuo on vanha ja hedelmällisimmän ikänsä ohittanut jo pari pysäkkiä sitten. Nainen on kaunis & seksikäs alle n.25v ja vain hyvin poikkeustapauksissa sen yli (hollywoodin keinotekoisesti nuorennetut). Kaikki muut ovat vanhoja luuskia, joiden tehtävä on pitää miehen jälkikasvu hengissä ja nuhteessa. Ei niistä enää iloa silmälle ole.

"wieras"
En vaihtais omaa kroppaani tohon mistään hinnasta! Olen samanikäinen tuo Jylhä, mutta minulla on siro, naisellinen mutta silti riittävän timmi vartalo, ei tuollainen kolho, kumipalloin varustettu frankenstein-kroppa. Ja ihan luomu olen, toisin kuin tuo...

Tuo aviopari on sitten komia näky. Apina ja Transu, molemmat pumpattu niin täyteen steroideja ettei mitään rajaa.

Toki hienoa, että frau Jylhä ole päästänyt itseään rupsahtamaan, mutta on noita viiskymppisiä naisia luomullakin varsin kauniissa kunnossa.

Yhteistyössä