Onko tässä kaunis ja upeakroppainen nainen?!

• Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
Mary Dentillä on kolme lasta.

Sitä ihoa maalataan kisoja varten, että lihakset erottuu paremmin. Ei siinä mitään muuta pointtia ole.
Ei "sinänsä" kauneudesta kiinni, vaan lihasten erottuvuudesta.
Ei normi suomalainen kummitus näytä niin lihaksikkaalta ilman tuota väriä. Värin kanssa taas lihakset ja muodot näkee helpommin.

... Ei muuten loppuviimeksi kauaa kestä, kun osa laittomista aineista poistuu kehosta. Monet väittää kilpailevansa "naturellina".

Yksi kuollut voimanostajakin kasvoi niin pienessä ajassa hevos-kuurilla, että... Tarvii vaan ihmetellä, miksi?!
Mikä ajaa ihmisen niin "tyhmiin" tekoihin? Kuolema vs. elämä.

Mutta onneks on niitäkin, jokka moisiin mönjiin koske! :)
Tiedän varsin hyvin mitä niissä piireissä tapahtuu ja miksi maalataan.

Nyt puhuttiin ihmisten esteettisistä näkemyksistä ja ihanteista. Minä ainakin tein niin.

Sama se minulle jos jotkut haluaa paukuttaa mönjillä, siinähän tekevät jos ei kilpailun säännöt estä. Joku kehonrakennus on kilpailuna ihan järjetön alun alkujaankin.

Ymmärrän fysiikan parantamisen kun sillä fysiikalla tehdään jotain, eikä vain poseerata pällistelevien silmien edessä. Tästä syystä en katso missikisojakaan, totaalisen typerää "kisata" sillä kuka sai parhaimmat geenit ja kuka osasi välttää useimmiten jälkiruokaa.

Pessimisti
Tiedän varsin hyvin mitä niissä piireissä tapahtuu ja miksi maalataan.

Nyt puhuttiin ihmisten esteettisistä näkemyksistä ja ihanteista. Minä ainakin tein niin.

Sama se minulle jos jotkut haluaa paukuttaa mönjillä, siinähän tekevät jos ei kilpailun säännöt estä. Joku kehonrakennus on kilpailuna ihan järjetön alun alkujaankin.

Ymmärrän fysiikan parantamisen kun sillä fysiikalla tehdään jotain, eikä vain poseerata pällistelevien silmien edessä. Tästä syystä en katso missikisojakaan, totaalisen typerää "kisata" sillä kuka sai parhaimmat geenit ja kuka osasi välttää useimmiten jälkiruokaa.
Niin.. riippuu varmaan vähän mistä puhutaan. On kehonrakennusta ja sitten on kehonrakennusta. Kilpailullinen ja varsinkin ammattimainen kehonrakennus on mennyt ihan järjettömäksi touhuksi ja on todella kaukana terveellisyydestä. Ei se ole sattumaa, että ne putoilee 40v iässä sydänkohtauksiin tai tarvitsee dialyysia, elinsiirtoja yms. ennen 50v.

Onneksi harrastaa voi ilman droppejakin. Ja se on kyllä tosi helppoa vaan tuhahtaa ja haukkua roina-roopeksi/ritvaksi heti kun tulee vastaan joku jolla on kaunis fysiikka :D

• Tykkää
Reactions: kepsis
Pessimisti
Ja usein ne tuhahtelun kohteet avautuu jossain välissä käyttämisistään. ;)
Niin. Toisin kuin huippu-urheilijat, jotka inttää syyttömyyttään kiistämättömienkin todisteiden edessä. Kamat on saatu talonmiehiltä, metsäpoluilta, huolto-asemalta ja koskaan ei tiedetty mitä se aine, jota suoneen laitettiin edes oli. Ja uran jälkeen kiiltokuvaa on pakko pitää yllä hautaan saakka, koska muuten viedään mitalit ja maine. Ei kai puhdasta huippu-urheilua enää olekaan.

Doping on aina testausta askeleen edellä ja sääntökirja päivittyy vasta sitä myötä kun uudet aineet tulevat tunnetuiksi. Puhumattakaan sitten siitä, kuinka helppoa aineiden puoliintumisajat on laskea ja kuurittelu lopettaa ajoissa. Yllätystestit ovat oikeastaan ainoa keino saada huijarit kiinni, koska kisoissa kiinni jääminen vaatii emämokan (esim. Lahti).

Peyote
Niin.. riippuu varmaan vähän mistä puhutaan. On kehonrakennusta ja sitten on kehonrakennusta. Kilpailullinen ja varsinkin ammattimainen kehonrakennus on mennyt ihan järjettömäksi touhuksi ja on todella kaukana terveellisyydestä. Ei se ole sattumaa, että ne putoilee 40v iässä sydänkohtauksiin tai tarvitsee dialyysia, elinsiirtoja yms. ennen 50v.

Onneksi harrastaa voi ilman droppejakin. Ja se on kyllä tosi helppoa vaan tuhahtaa ja haukkua roina-roopeksi/ritvaksi heti kun tulee vastaan joku jolla on kaunis fysiikka :D
Asiasta toiseen, niin harrastatkos kehonrakennusta itse? Joskus vilautit sun kuvaa ja siinä se niskan ja kaulan alue vähän näytti siltä. (Jos en väärin muista, naamakuva oli)

Pessimisti
Asiasta toiseen, niin harrastatkos kehonrakennusta itse? Joskus vilautit sun kuvaa ja siinä se niskan ja kaulan alue vähän näytti siltä. (Jos en väärin muista, naamakuva oli)
En harrasta kehonrakennusta. Käyn kyllä salilla, mutta ihan omaksi huvikseni. Ja muutenkin, isäksi tulemisen jälkeen musta tuntuu, että tulokset tippuu aina sitä mukaa kun ukko leviää :D Kunhan nyt saisi vähän lihaskuntoa pidettyä yllä ja painon kontrollissa ja that's it.

Oon varmaan yrittänyt jotain pullistella kuvassa niin näyttänyt epäkkäät isommilta kuin onkaan. Tai sitten muistat väärin.

Peyote
En harrasta kehonrakennusta. Käyn kyllä salilla, mutta ihan omaksi huvikseni. Ja muutenkin, isäksi tulemisen jälkeen musta tuntuu, että tulokset tippuu aina sitä mukaa kun ukko leviää :D Kunhan nyt saisi vähän lihaskuntoa pidettyä yllä ja painon kontrollissa ja that's it.

Oon varmaan yrittänyt jotain pullistella kuvassa niin näyttänyt epäkkäät isommilta kuin onkaan. Tai sitten muistat väärin.
Kyllä sä jykevältä näytit. Ja siis ihan hyvällä yritän sanoa, että komean näköinen ukko.

Yhteistyössä