"Vieras."
Pyysin lääkettä, kun elämä on yhtä sähellystä. Olen koko ajan uninen, joten piristystäkin kaipaisin.
Vähän epäilinki lääkärin puheita. Mitä lääkettä?Ei ole totta. Puolisollani on lääkitys, ja on helpottanut elämää
On ne piristeitä. Mutta jos on ADHD, ne ei välttämättä piristä vaan päinvastoin.Ei ole totta, mutta ADHD-lääkkeet eivät myöskään ole piristeitä joten unisuuteen eivät varmaankaan auta..
Kyse on suht. isosta kaupungista.Niin ja kyllä määrätään aikuisille. Tosin perähikiän terveyskeskuksen 200-vuotias yleislääkäri ei välttämättä tiedä sitä.
Mitä lääkettä?Minä sain lääkityksen vasta muutama kuukausi sitten. elämä on helpompaa nautinnollisempaa ja olen piristynyt, saanut siis enemmän energiaa ja aikaa Piristynyt koska kaikki ei ole niin hidasta ja energiaa kuluttavaa. Myös mieliala on parempi. Uni tulee paremmin ja olen myös osannut mennä nukkumaan ajoissa. Yritäselvittää kuka määrää lääkityksiä kotipaikkakunnallasi ja varaa aika suoraan kyseiselle lääkärille...
Juurikin näin ja ehdottoman samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja adhd-ämmä;29529255:Minulle ei määrätty lääkettä, koska olen kai yksi miljoonasta, joka osaa elää oireyhtymänsä kanssa ja hallita sitä. Tähän suhdelukuun olen päätynyt, sillä suurin osa adhd-aikuisista vaikuttavat täysin kyvyttömiltä tekemään mitään järjellistä elämässään ja kuluttavan vain aikaansa voivottelemalla sairauttaan. Kun katsoo haastatteluja mediasta, niin en löydä yhtään mitään yhteistä muiden adhd-aikuisten kanssa. Lisäksi suurin osa saa raivarin, jos uskallan väittää että ilman lääkettäkin voisi pärjätä. Joten sinua hoitanut lääkäri oli lääketieteelliseltä kannalta katsottuna oikeassa, mutta jos koet lääkityksen olevan ainoa vastaus elämäsi ongelmiin, niin siittä vaan vetelemään pilsua kitusiin. Niin nemuutkin tekee, eikä ole muutenkaan yhtään kivaa ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan. Pyöritellään silmiä ja osoitelleen sormella, että toi adhd sen teki, en minä.