Hakutulokset

1. M

On niin väsynyt äiti :(

Kannattaa myös kartoittaa, jos löydät ystävistä edes maksullista hoitoapua. Äidin jaksaminen on kuitenkin lastenkin etu, eikä avun hakeminen ole missään nimessä häpeä! :flower:
  2. M

kuinka usein kalaa uskaltaa syödä raskaana?

Usein! Vaihtele kalalajeja ja tarkista, mistä ne on kalastettu. Vältettävien kalalajien listan saa neuvolasta. :) Tutkimuksissa on todettu, että äidin runsas kalansyönti vaikuttaa positiivisesti sikiön kehittymiseen, joten ei muuta kuin herkuttelemaan. :)
  3. M

Tein välipalan valmiiksi jääkaappiin makustumaan

Missä on "tykkää"-nappi? :D
  4. M

Pirkka lihapullat

Hassua, ettei koko lihapullia löydy Pirkan tuoteluettelosta?!
  5. M

Kauanpa siihen meni, kunnes tajusin...

Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia uutta! :flower: =)
  6. M

Missä ruoissa käytät liemikuutioita?

Luontaistuotekaupan liemijauheita käytän minäkin. Ne ovat lisäaineettomia ja "aidoista" aineksista tehtyjä.
  7. M

Pahoinvointirannekkeet

Sai ainakin meidän kylän sivuapteekistakin. Hinta oli muutaman sentin alle 20 euroa, olisiko ollut 19,75 tai jotain sinne päin.
  8. M

Kello on kuutta vaille keskiyön

Pahimmillaan se oli 3 vailla, että taaksepäin ollaan jatkuvasti menossa :)
  9. M

Kello on kuutta vaille keskiyön

Silloin alkujaan vuonna 1947(?) se asetettiin näyttämään 7 vailla puoliyön.
  10. M

Nutriletteja käyttäneet, kauanko niitä voi syödä?

Juuri näin. Lisäksi viimeisin "tieto" painonpudotuksessa on, että kannattaisi ennemminkin pudottaa nopeasti paljon ja tasapainoilla. Sitten taas pudottaa ja tasapainoilla ja sitten enää vaan tasapainoilla. Näin vältettäisiin "hitaasti ja tasaisesti" -linjan masentava puurtaminen ja helpompi...
  11. M

tyttö 11kk, punasta vaipassa?!

Jos epäilet verta, niin suoraan lääkäriin!
  12. M

Pahoinvointirannekkeet

Minusta ne olivat liian kireät, vaikka ranteeni eivät ole edes paksut. Ahdistivat. Mutta olen kyllä kuullut kehujakin, että toimisivat.
  13. M

kevaeri ei ikinä soita..miten tulkitset

Minä puhuin töissä puhelimeen niin paljon, että vieläkin - 4 vuotta myöhemmin - inhoan itse soittaa yhtään mihinkään. Enkä ollut edes puhelinmyynnissä, vaan ihan tavallisissa toimistohommissa. Silti olen tosi iloinen, kun joku kavereistani soittaa. Varmaan kyllä kaikki tietävät, miten huono...
  14. M

Kuinka vähän sitä oikeesti pitää syödä, ettei liho??

On täysin yksilöllistä mitä kukakin "pystyy" syömään ja miten nopeasti elimistö sen joko pistää eteenpäin tai varastoi rasvana. Minä ajattelen nykyään niin, että on onni kun lihon helposti. Silloin tiedän, että syön liikaa tai väärin. Joku sellainen ihminen, jolla sattuu oleman geeneissä ikuinen...
  15. M

G: Onko sulla puskurirahasto?

Työelämässä laitoin aina palkasta säästöön mahdollisimman "paljon". Äippärahastakin jäi vähän säästöön, mutta nyt kotihoidontuki kyllä menee lapsilisineen ihan sujuvasti kokonaan menoihin. Onneksi siis säästin aikanaan. :)
  16. M

Mikä raskaana olossa on ihanaa?

Raskausaika on kyllä aika kamalaa kaikkine vaivoineen. Jos nyt jotain hyvää, niin aina on hyvä syy olla lähtemättä illanistujaisiin ja saa mennä ajoissa nukkumaan, vaikka kylässä olisi vieraitakin.
  17. M

Rela-tipat!

Meillä lapset ovat syöneet maitohappobakteereita 2-viikkoisesta lähtien, eikä ole juuri sairasteltu. Alun iltakarjuun ne eivät kuitenkaan olleet mikään ihmelääke - ainakaan meillä.
  18. M

Onko täällä muita ärtynyt suoli-oireyhtymästä kärsiviä?

:flower: Valitettavasti totta.
  19. M

Lapsi ei osaa niistää!

Eipä meidänkään kohta 2- ja 4-vuotiaat oikein osaa niistää. Ei ole juurikaan ollut tilaisuuksia harjoitella. ;)
  20. M

Ärsyttävä tuo "Olet mitä syöt"-ohjelman nainen...

Ihan hyvännäköinen 51-vuotiaaksi. Ainakin minun mielestäni :)

Yhteistyössä