Hakutulokset

1. M

Tein virheen, tiedän sen jo nyt

Ai jai! Luulisi sinun jo tuohon lapsimäärään oppineen.... :o :kieh:
  2. M

Huomenna kaupat kiinni jo klo 12!

Haluisiko Timppa olla aaton töissä?
  3. M

Mahtaako kirkon työntekijöillä (papeilla) olla 2 viikkoa joululomaa?

Ei. Ihan normaalit lomat, kuten muillakin. Ehkä tuttusi on säästänyt lomiaan ja saanut sovittua ne juuri tähän aikaan.
  4. M

Mitä joulujuttuja vielä tekemättä?

Jouluruokia pitää yötä myöden vielä vääntää. Turvaistuimet ovat miehen autossa, joten en päässytkään tänään itse kaupoille. Nyt vaan odottelen uroksen ja kauppakassien paluuta. Muuten meillä on suht valmista.
  5. M

Kinkun kuorutus, mitä sinappia?

Paistamisen jälkeen. Verkko pois, sinappi pintaan, sitten korppujauhoa ja kokonaisia neilikoita. Koko komeus takaisin uuniin niin, että kuorrutteesta tulee kauniin vaaleanruskea.
  6. M

Minulle tuli ihan oikeasti yllätyksenä tuo, että SYLIKUMMILPASILLE ostetaan vain joku 10-15 euron lahja!

Loistava ajatus - kunhan otat ne kummilapset mukaan! ;)
  7. M

Minä julistan nyt palstalle joulurauhan :)

:flower: =) :xmas: Hyvää joulua kaikille!
  8. M

Jos teillä on joku TODELLA läheinen ystävä perhe ja yksi perheen lapsista on kummilapsenne, niin...

Todella läheisille, joiden kanssa tapaamme viikottain, ostin. Muille en. Jos näin tekisin, tulisi lahjottavia kerralla lähes 10 lisää.
  9. M

Kinkun kuorutus, mitä sinappia?

Meillä käytetään kuorrutteessakin tosi tulista sinappia, mutta tämä on ihan varmasti makuasia.
  10. M

Minulle tuli ihan oikeasti yllätyksenä tuo, että SYLIKUMMILPASILLE ostetaan vain joku 10-15 euron lahja!

Kaikesta täällä jaksetaankin vaahdota. Miksette vaahtoa siitäkin, ettei kummi vie kummilastaan jumalanpalveluksiin tai muuten "hoida kummin tehtäviään", vai onko tämä osio nyt unohdettu koko kummiudesta pois? Onko kummi enää vain lahjoittaja, jonka tuomisten hintalaputkin tarkistetaan? :o...

Yhteistyössä