En vaan kaäydä kaupassa jos asiaa tulee. Ja minä en ole kaupassa töissä vaan tehtaassa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Haluisiko Timppa olla aaton töissä?
jos tulee asiaa niin mennään vessaan,timppaAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:En vaan kaäydä kaupassa jos asiaa tulee. Ja minä en ole kaupassa töissä vaan tehtaassa.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Haluisiko Timppa olla aaton töissä?
mee vaan,ikkunan kauttaAlkuperäinen kirjoittaja antisossu:kaupat auki silloin kun yrittäjä haluaa
täydellistä sosialismia
itse menisin klo 16 ale-ostoksille jos kaupat olisi auki
Jos minulla tulee asiaa kauppaan, menen käymään kaupassa. Jos minua alkaa paskattamaan, menen vessaan. Näissä on (ainakin meillä ) vissi ero.Alkuperäinen kirjoittaja juu:jos tulee asiaa niin mennään vessaan,timppa
Porvarithan siellä on vallassa...Alkuperäinen kirjoittaja antisossu:kaupat auki silloin kun yrittäjä haluaa
täydellistä sosialismia
itse menisin klo 16 ale-ostoksille jos kaupat olisi auki
mennään yhressä!Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Jos minulla tulee asiaa kauppaan, menen käymään kaupassa. Jos minua alkaa paskattamaan, menen vessaan. Näissä on (ainakin meillä) vissi ero.Alkuperäinen kirjoittaja juu:jos tulee asiaa niin mennään vessaan,timppa