Sinäkin haluaisit tallityöläiseksi, vai ymmärsinkö oikein? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Hevoset on kyllä aivan ihania! Itse olen vasta aikuisena tajunnut sen. :xmas:
Ei vaan lapsena tullut käytyä talleilla, olisin varmasti saanut hevoskärpäsen pureman jo aiemmin.
Itse mietin, joudunko vaihtamaan alaa, harmittaa kun löysin sen 'mun jutun'. :snotty:
No lähinnä varmaankin ihan vaan harrastukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Sinäkin haluaisit tallityöläiseksi, vai ymmärsinkö oikein? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Hevoset on kyllä aivan ihania! Itse olen vasta aikuisena tajunnut sen. :xmas:
Ei vaan lapsena tullut käytyä talleilla, olisin varmasti saanut hevoskärpäsen pureman jo aiemmin.
Itse mietin, joudunko vaihtamaan alaa, harmittaa kun löysin sen 'mun jutun'. :snotty:
No mikäs siinä sitten, etsi mielestäsi kiva talli ja ilmoittaudu aikuisten alkeistunneilleAlkuperäinen kirjoittaja feger:No lähinnä varmaankin ihan vaan harrastukseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Sinäkin haluaisit tallityöläiseksi, vai ymmärsinkö oikein? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Hevoset on kyllä aivan ihania! Itse olen vasta aikuisena tajunnut sen. :xmas:
Jäkä jäkä. Kukin tyylilläänAlkuperäinen kirjoittaja kkkl:mieluummin baarissa töissä kun tuollaisten kamalien elukoiden mistä ei ole muuta iloa kuin ruokana.