Mikä raskaana olossa on ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja toinen tulossa
  • Ensimmäinen viesti
-
Vauvan liikkeet! :) Aluksi kasvava vatsakin on kiva, mutte pidemmän päälle sekin kyllä on vain rasite. Sekin on mukavaa, kun alkuraskaudessa kantaa salaisuutta, jota muut ei tiedä, lopussa taas on kiva tunne, kun muutkin näkee että masussa on asukki.

Ei menkkoja! :D Masussa potkiva vauva.

Kyllä se alkuraskaus väsymyksineen, pahoinvointineen ja kaikkineen oli myös tavallaan mukavaa aikaa, aikakin näin jälkikäteen katsottuna. :whistle: Kyllä mä tavallaan näistä pienistä vaivoistakin nautin, mitä tähän mennessä on tullut (rv27).

.
Juu ei munkaan mielestä oikein mikään. Mulla oli kyllä ihan normi raskausaika, mut kärsin siitä ettei saanut syödä kaikkea mitä halus (listeriavaara ja a-vitamiinijutut yms.) ja siitä että elämä oli muutenkin jotenkin niin paljon rajoitetumpaa....

Raskausaika on kyllä aika kamalaa kaikkine vaivoineen. Jos nyt jotain hyvää, niin aina on hyvä syy olla lähtemättä illanistujaisiin ja saa mennä ajoissa nukkumaan, vaikka kylässä olisi vieraitakin.

kinuski
Ei sitten niin mikään! Ainoa positiivinen asia raskaana olossa on se, että siitä seuraa jotain hyvää loppujen lopuksi. Onhan se kiva että menkkoja ei ole, mutta kun sitten sen jälkeen vuotaakin koko 9kk edestä niin ei paljon lohduta sekään.

No jos jotain hyvää haluaa löytää, niin se ettei ole menkkoja ja tietty lopputulos.
muuten se onkin ihan yhtä helvettiä. (rajua pahoinvointia viikoille 32 ymsyms. ) vaikka aika kyllä kultaa muistot, eikä se enää näin jälkikäteen tunnu yhtään niin kamalalle. :saint:

Rukoilijasirkka
Se, että vauva on sisässä, ei mun mielestä paljon muu ollut. Siitä välittämättä yritin silti nauttia elämästäni ja olostani, mutta en osannut kauheasti isosta mahasta nauttia.

hippo
Mä odotin ja toivoin tätä raskautta kauan ja hartaasti, joten toistaiseksi ihanaa on KAIKKI. Jatkuvasti hyvä mieli ja hymyilyttää, että meille tulee vauva :) Toki myöhemmin tulee vaivoja ja kömpelö olo ja muuta, mutta oikealla asenteella nekään ei haittaa.

Yhteistyössä